Κανένας, από εκείνους που είχαν αναλάβει την επικοινωνιακή διαχείριση, δεν σκέφτηκε στη χθεσινή συνέντευξη τύπου για την τεράστια επιτυχία των στελεχών του Τμήματος Διαρρηκτών να εξασφαλίσει τα δύο πολύτιμα έργα τέχνης, την ώρα της παρουσίασής τους μπροστά σε φωτογραφικούς και τηλεοπτικούς φακούς, με αποτέλεσμα να γλιστρήσει ο πίνακας τού Πικάσο, χωρίς ευτυχώς να υποστεί ζημιά.
Το περιστατικό καυτηριάζεται ακόμα και τώρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά το χειρότερο είναι ότι έγινε αντικείμενο διαφημιστικής καμπάνιας εταιρειών.
Εταιρεία διαφημίζει ράφι στήριξης κορνίζας με hashtag picasso και oops, ενώ μία δεύτερη βάσεις τηλεοράσεων με τον πίνακα επάνω και hashtag ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΤΕ...
3 Σχόλια
Το ψαρι βρωμαει απ το κεφαλι λενε , αν κρινουμε απο την παρουσιαση στο υψηλοτερο επιπεδο της ιεραρχιας και ενωπιον των φωτων της δημοσιοτητας φανταστειτε παρακατω τι γινεται.