Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90 eurobank

Η επιτυχία που... έπεσε και το τρολάρισμα των διαφημιστών


Κανένας, από εκείνους που είχαν αναλάβει την επικοινωνιακή διαχείριση, δεν σκέφτηκε στη χθεσινή συνέντευξη τύπου για την τεράστια επιτυχία των στελεχών του Τμήματος Διαρρηκτών να εξασφαλίσει τα δύο πολύτιμα έργα τέχνης, την ώρα της παρουσίασής τους μπροστά σε φωτογραφικούς και τηλεοπτικούς φακούς, με αποτέλεσμα να γλιστρήσει ο πίνακας τού Πικάσο, χωρίς ευτυχώς να υποστεί ζημιά.
Το περιστατικό καυτηριάζεται ακόμα και τώρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά το χειρότερο είναι ότι έγινε αντικείμενο διαφημιστικής καμπάνιας εταιρειών.

Εταιρεία διαφημίζει ράφι στήριξης κορνίζας με hashtag picasso και oops, ενώ μία δεύτερη βάσεις τηλεοράσεων με τον πίνακα επάνω και hashtag ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΤΕ...




Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Και πολύ καλά κάνουν. Πώς είναι δυνατόν να στηρίζεις πλημμελώς ένα έργο τέχνης τέτοιας αξίας λες και είναι χαρτί υγείας... Τραχανοπλαγιάδες μήπως?!!
Ο χρήστης Τι λες τωρα! είπε…
Τέτοια επιτυχία και στην παρουσίαση δεν μπόρεσαν να βρουν δύο καβαλετα για στηρίξουν τα εργα με ασφαλεια? Καλα κανουν και μας δουλευουν λοιπόν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σπασμωδικες κινησεις , πασαλειματα , προχειροδουλειες , αγωνια για τα νουμερα και τα στατιστικα , Ολα για το φαινεσθαι και ουσια μηδεν.
Το ψαρι βρωμαει απ το κεφαλι λενε , αν κρινουμε απο την παρουσιαση στο υψηλοτερο επιπεδο της ιεραρχιας και ενωπιον των φωτων της δημοσιοτητας φανταστειτε παρακατω τι γινεται.