Μάνγκο: Πού μας ωφελεί η κατανάλωσή του;



Αποτελεί ένα εξωτικό φρούτο, με ιδιαίτερο άρωμα και γεύση, που τα τελευταία χρόνια κερδίζει έδαφος στην ελληνική γαστρονομία.

Μπορεί να καταναλωθεί μεμονωμένα ή να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες συνταγές για smoothies και χυμούς, σαλάτες, ελαφριά επιδόρπια και ιδιαίτερα dressing.

Αναφορικά με τη διατροφική του αξία, το μάνγκο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία ασκεί αντιοξειδωτική δράση και ενισχύει τη δράση του ανοσοποιητικού συστήματος. Ενδεικτικά, ένα φλιτζάνι μάνγκο καλύπτει περισσότερο από τα 2/3 των ημερήσιων αναγκών ενός υγιούς ενήλικα.

Από την άλλη, το μάνγκο περιέχει φυτικές ίνες, βιταμίνη Α, κάλιο, φυλλικό οξύ και βιταμίνη Β6, ενώ είναι πλούσια πηγή καροτενοειδών και πολυφαινολών, που ασκούν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, προστατεύοντας τον οργανισμό από τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών, όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ο σακχαρώδης διαβήτης και ορισμένες μορφές καρκίνου. Σχετικά με το θερμιδικό του περιεχόμενο, μισό μάνγκο αποδίδει περίπου 100 θερμίδες, όσες δηλαδή και μία μέτρια μπανάνα.


Πηγή: neadiatrofis.gr