Οχτώ τρόφιμα που αποδεικνύονται σύμμαχοι στον αγώνα μας ενάντια στο χρόνο!


Η διατροφή αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την αποφυγή χρόνιων παθήσεων, ενώ αποδεικνύεται σύμμαχός μας στη μάχη ενάντια στο χρόνο.

Όταν, λοιπόν, προσθέσουμε στη διατροφή μας τροφές με αντιοξειδωτικά, υγιή λιπαρά, νερό και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, το σώμα μας θα δείξει την εκτίμησή του μέσω του μεγαλύτερού μας οργάνου, που είναι το δέρμα μας.

Οι ερευνητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι ο ασφαλέστερος και υγιεινότερος τρόπος για την καταπολέμηση θαμπών επιδερμίδων και λεπτών γραμμών. Είστε έτοιμοι να λάμψετε; Εδώ είναι οχτώ από τα καλύτερα αντιγηραντικά τρόφιμα για να θρέψετε το σώμα σας με λάμψη που πηγάζει από μέσα σας.

Κόκκινη πιπεριά

Εκτός από την υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία είναι καλή για την παραγωγή κολλαγόνου, οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται καροτενοειδή και τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από την ζημιά που προκαλεί ο ήλιος, τη ρύπανση και τις τοξίνες του περιβάλλοντος.


Κάρδαμο

Δρα ως εσωτερικό αντισηπτικό δέρματος και αυξάνει την κυκλοφορία και την παροχή μετάλλων σε όλα τα κύτταρα του σώματος, με αποτέλεσμα την οξυγόνωση του δέρματος. Είναι ενισχυμένο με βιταμίνες Α και C, ενώ τα αντιοξειδωτικά στο κάρδαμο μπορούν να εξουδετερώσουν τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες, βοηθώντας σας να κρατήσετε τις ρυτίδες μακριά.

Μύρτιλα

Είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και C, καθώς και ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται ανθοκυανίνη. Αυτά τα ισχυρά αντιοξειδωτικά μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από ζημιές που οφείλονται στον ήλιο, το άγχος και τη ρύπανση.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι αντιφλεγμονώδες, αντιγηραντικό λαχανικό εμπλουτισμένο με βιταμίνες C και K, ποικιλία αντιοξειδωτικών, εδώδιμες ίνες, φολικό οξύ, λουτεΐνη και ασβέστιο. Ο συνδυασμός αυτός το καθιστά ιδανικό τρόφιμο για λαμπερό και ελαστικό δέρμα.


Σπανάκι

Είναι εξαιρετικά ενυδατικό και γεμάτο με αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην οξυγόνωση του οργανισμού. Η υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που έχει το σπανάκι, αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου με αποτέλεσμα να κρατάει το δέρμα σταθερό και απαλό. Αλλά δεν σταματά εκεί. Η βιταμίνη Α που παρέχει μπορεί να προάγει ισχυρά, γυαλιστερά μαλλιά, ενώ η βιταμίνη Κ έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη μείωση της φλεγμονής στα κύτταρα.

Αβοκάντο

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα που καταπολεμούν φλεγμονές και προάγουν την ομαλή, εύπλαστη επιδερμίδα. Περιέχουν επίσης μια ποικιλία βασικών θρεπτικών ουσιών που μπορούν να αποτρέψουν τις αρνητικές επιπτώσεις της γήρανσης.

Γλυκοπατάτες

Το πορτοκαλί χρώμα της γλυκοπατάτας προέρχεται από ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται βήτα-καροτένιο το οποίο μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Η βιταμίνη Α μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση της ελαστικότητας του δέρματος, να προωθήσει τον κυτταρικό κύκλο και τελικά να συμβάλει στην απαλή και νεανική εμφάνιση του δέρματος. Αυτό το νόστιμο λαχανικό ρίζας είναι επίσης μια μεγάλη πηγή βιταμινών C και Ε, που και τα δύο μπορούν να προστατεύσουν το δέρμα μας από επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες και να κάνουν την επιδερμίδα να ακτινοβολεί.


Σπόροι ροδιού

Τα ρόδια έχουν χρησιμοποιηθεί για αιώνες ως θεραπευτικό φρούτο. Υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη C και με ποικιλία ισχυρών αντιοξειδωτικών, τα ρόδια μπορούν να προστατεύσουν το σώμα μας από βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες και να μειώσουν τα επίπεδα φλεγμονής στο σύστημά μας. Αυτά τα φρούτα περιέχουν επίσης μια ένωση που ονομάζεται punicalagins, η οποία μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του κολλαγόνου στο δέρμα, επιβραδύνοντας τα σημάδια της γήρανσης.


Πηγή: iatronet.gr
_