Πώς θα διατηρηθείς σε φόρμα και στις διακοπές;


Το καλοκαίρι είναι η κατεξοχήν εποχή των διακοπών τις οποίες περιμένουμε πως και πως.

Μπορεί κάποιοι από εμάς να προετοιμαζόμαστε σωματικά όλη τη χρονιά. Στις διακοπές, όμως, σημαίνει να κάνεις πράγματα που δεν κάνεις κάθε μέρα. Αυτό που μπορείς να κάνεις όμως κατά τη διάρκεια των διακοπών, είναι να διατηρηθείς σε φόρμα (όσο γίνεται) για να μη γυρίσεις πίσω στη δουλειά σου κουρασμένος και άρρωστος.

Δοκίμασε αυτές τις συμβουλές για να διατηρηθείς σε φόρμα στις διακοπές!

Οι διακοπές είναι για να σπας τη ρουτίνα. Ωστόσο, μπορείς να εφαρμόσεις μερικές απλές πρακτικές για να διατηρηθείς τουλάχιστον σε ένα καλό επίπεδο σωματικά και ψυχικά. Ο σκοπός τους είναι να γυρίσεις πίσω φρέσκος και ξεκουρασμένος, όχι κομμάτια και άκεφος.

1. Ξέφυγε από τη διατροφή σου, όμως μην την διαλύσεις 

Όλοι ξέρουμε ότι τις ημέρες στο νησί ή στο χωριό, δεν θα ακολουθήσουμε τη συνήθη διατροφή μας. Και τις πίτσες μας θα φάμε και τα σουβλάκια μας. Άλλωστε, γι’ αυτό είναι οι διακοπές. Ωστόσο, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να μη διαλύσουμε τελείως όλα τα γεύματά μας.

Κρατήστε τουλάχιστον μερικά σχετικά υγιεινά γεύματα, όπως για παράδειγμα το πρωινό, για να νιώθετε και να είστε πιο φρέσκοι και υγιείς. Έτσι δεν θα βιώσετε αυτό το βάρος και την έλλειψη ενέργειας που έρχεται μερικές φορές από την κακή και βαριά διατροφή.

2. Παίξε, τρέξε, κολύμπα

Σίγουρα άμα έχεις μια δουλειά η οποία είναι σωματικά δύσκολη, δεν είναι κακό να χαλαρώσεις και απλά να κάθεσαι ξάπλα όλη ημέρα στις διακοπές. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς έχουν καθιστικές δουλειές και χαμηλή κινητικότητα μέσα στην ημέρα μας. Οι διακοπές είναι ιδανική ευκαιρία να κουνηθούμε λίγο παραπάνω απ’ ότι συνήθως. Όχι μόνο είναι διασκεδαστικό, αλλά θα κάψουμε και περισσότερες θερμίδες.

Μπορεί να είναι απλά μια ώρα κολύμπι την ημέρα στα καταγάλανα νερά του νησιού μας. Ή λίγο ποδόσφαιρο στην άμμο με τα παιδιά μας. Ό,τι και να είναι, σίγουρα θα είναι καλύτερο από το να βαριόμαστε σε μια καρέκλα. Κυρίως άμα κάνεις δραστηριότητες με τα άτομα που αγαπάς.


3. Πιες νερό, νερό και πάλι νερό

Η σωστή ενυδάτωση στις διακοπές μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο. Προσπάθησε να πίνεις μπόλικο νερό όπου και να είσαι για να μην αφυδατωθείς. Είναι εύκολο να χάσεις την μπάλα κυρίως άμα παίζουν ποτά, ξενύχτια και κακή διατροφή. Όχι μόνο μπορεί να νιώσεις άσχημα άμα δεν πίνεις αρκετό νερό (σε μερικές ακραίες περιπτώσεις μπορεί και να λιποθυμήσεις), αλλά με σωστές ποσότητες νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας θα νιώθεις καλύτερα και πιο φρέσκος.

Ακόμα και αν οι διακοπές σου είναι 4-5 ημέρες σερί πάρτι, άμα πίνεις νερό θα σώσεις τα σπασμένα. Καλό είναι να κουβαλάτε πάντα μαζί σας ένα μεγάλο νερό, για να θυμάστε να πίνετε τις ποσότητες που πρέπει.

4. Παίξε σωστή μπάλα με το αλκοόλ

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Όλοι πιθανότατα να πιούμε λίγο παραπάνω το καλοκαίρι. Κυρίως άμα οι διακοπές που θα κάνεις έχουν σκοπό τη νυχτερινή ζωή. Ωστόσο μπορείς να δοκιμάσεις μερικά πράγματα για να μειώσεις το κακό που θα γίνει με το αλκοόλ.

Προσπάθησε να αποφύγεις τα αναψυκτικά με τα ποτά σου γιατί περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και άδικες θερμίδες. Επίσης, η ταυτόχρονη λήψη νερού όταν πίνεις ποτά, μπορεί να βοηθήσει πολύ την κατάσταση.


Πηγή: the-man.gr
_