Αυτά τα σημάδια δηλώνουν ότι μάλλον πάσχετε από αφυδάτωση


Τους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού είναι πολύ σημαντικό να ενυδατώνουμε τον οργανισμός μας.

Αν λάβουμε υπόψη μας ότι το ανθρώπινο σώμα αποτελείται σε ποσοστό έως και 65% από νερό, το καλοκαίρι το σώμα μας, μέσω του ιδρώτα, χάνει αρκετά υγρά, τα οποία είναι απαραίτητο να αναπληρώνουμε πίνοντας αρκετό νερό και καταναλώνοντας δροσερές σαλάτες και πολλά φρούτα.

Πολλοί πιστεύουν ότι το πρώτο σημάδι της αφυδάτωσης είναι η έντονη δίψα, όμως αυτό δεν ισχύει πάντα.

Πριν εκδηλωθεί η έντονη επιθυμία για νερό, η αφυδάτωση συχνά προκαλεί έντονο πονοκέφαλο, ζαλάδα, καθώς και αίσθημα υπνηλίας και κόπωσης. Αμέσως μετά είναι πολύ πιθανό να «χτυπήσει» μια κρίση δυσκοιλιότητας.

Η επαρκής ενυδάτωση -περίπου 1,5 λίτρο την ημέρα, ανάλογα με το φύλο, τη σωματική διάπλαση και τα επίπεδα δραστηριότητας- όχι μόνο βοηθά να αποφύγετε τις παραπάνω δυσάρεστες ενοχλήσεις, αλλά ταυτόχρονα παίζει ρόλο-κλειδί στην όψη του δέρματος και στη λειτουργία των νεφρών και της ουροδόχου κύστης. Επίσης, διευκολύνει το αδυνάτισμα, καθώς η αφυδάτωση έχει σαν αποτέλεσμα την επιβράδυνση του μεταβολικού ρυθμού, κάτι που με τη σειρά του οδηγεί σε λιγότερες καύσεις και αυξημένη συσσώρευση λίπους στο σώμα.

Για να αξιολογήσετε εύκολα και γρήγορα τα επίπεδα ενυδάτωσης του οργανισμού σας θα πρέπει να παρατηρείτε το χρώμα των ούρων κατά την επίσκεψη στην τουαλέτα. Τα ούρα θα πρέπει να έχουν πολύ ελαφρύ κίτρινο έως διάφανο χρώμα, ενώ ένδειξη αφυδάτωσης αποτελεί το σκούρο κίτρινο χρώμα των ούρων.


Πηγή: onmed.gr
_