Τι δείχνει νέα μελέτη σχετικά με την επίδραση των εποχών στη διάθεση των χρηστών του διαδικτύου;



Όσο ο καιρός «ανοίγει», σύμφωνα με νέα διεθνή επιστημονική μελέτη, τόσο επηρεάζεται και η ψυχική διάθεση των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κατ’ επέκταση και οι δημοσιεύσεις τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι αναρτήσεις των πολιτών παίρνουν μια άλλη όψη, πιο ευχάριστη! Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το Facebook και το Twitter επηρεάζονται αρνητικά αν ο καιρός είναι άσχημος, κάνει πολύ κρύο ή έχει πολλή ζέστη.

Ερευνητές από Ισπανία, ΗΠΑ και Αυστραλία, οι οποίοι και πραγματοποίησαν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «PloS One», ανέλυσαν μεταξύ του 2011 και του 2016, γύρω στις 2,4 δισεκατομμύρια δημοσιεύσεις του Facebook και 1,1 δισεκατομμύρια του Twitter.

Η εν λόγω έρευνα έγινε με τη βοήθεια ειδικού λογισμικού το οποίο ταξινομούσε τις αναρτήσεις σε συναισθηματικά θετικές ή αρνητικές θέσεις αναλόγως τις λέξεις που χρησιμοποιούνταν.

Ο καθηγητής Εστεμπάν Μόρο, του Πανεπιστημίου Κάρλος 3 της Μαδρίτης, ανέφερε ότι «η μελέτη μας είναι η πρώτη που παρατηρεί και μετρά τη σχέση ανάμεσα στον κακό καιρό και στο συναισθηματικό περιεχόμενο των αναρτήσεων στο Twitter και στο Facebook. Το μέγεθος της επίδρασης του καιρού είναι τόσο μεγάλο, που είναι ανάλογο με την αλλαγή στην ψυχική διάθεση των χρηστών μετά από γεγονότα όπως ένας σεισμός ή ένα περιστατικό μαζικών δολοφονιών σε σχολείο».

Ο ερευνητής Νικ Ομπράντοβιτς του Εργαστηρίου Media Lab του MIT συμπλήρωσε πως «βρήκαμε ότι ο τρόπος που εκφραζόμαστε, διαμορφώνεται από τον καιρό. Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες, όπως οι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες, η μεγάλη υγρασία και η πολλή συννεφιά, δρουν αρνητικά στη συναισθηματική έκφραση των αναρτήσεων».


Πηγή: now24.gr
_