Καταγγελία πολίτη για βραδινό «λουκέτο» στο τμήμα ασφαλείας Καλλιθέας

"Δυστυχώς το τμήμα ασφαλείας κλείνει στις 22:00 το βράδυ, αν θέλετε να δηλώσετε κλοπή, ελάτε το πρωί που ανοίγει το γραφείο"!

Αυτή την απάντηση έλαβε πολίτης, ο οποίος θέλησε να δηλώσει την κλοπή του πορτοφολιού του στο τμήμα ασφαλείας Καλλιθέας και έκπληκτος διαπίστωσε πως το αρμόδιο στο αρμόδιο γραφείο μπαίνει "λουκέτο" κατά τις νυχτερινές ώρες! Αυτή είναι μόνο μία από τις σκηνές απείρου κάλλους που βίωσε ο συγκεκριμένος πολίτης μέχρι να καταφέρει να κάνει μήνυση κατά αγνώστων.
Ο Γ.Β έφτασε στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" στις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας. Για κακή του τύχη, την ώρα που μπήκε στον προαστιακό διαπίστωσε πως του είχαν κλέψει το πορτοφόλι.
Άμεσα σταμάτησε στο Χαλάνδρι και ζήτησε την συνδρομή της αστυνομίας, καθώς δεν γνώριζε πως να κινηθεί στην περιοχή και δεν είχε χρήματα για να φτάσει με ταξί στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής.
Με καθυστέρηση 40 λεπτών αστυνομικοί της ΔΙ.ΑΣ φτάνουν στο σημείο και αφού τους εξηγεί τι έχει συμβεί, του λένε να πάει στο τμήμα ασφαλείας Καλλιθέας, περιοχή όπου θα διεμένε κατά την παραμονή του στην Αθήνα, και να δηλώσει την κλοπή.
Το βράδυ της Δευτέρας μετέβη στο τμήμα ασφαλείας Καλλιθέας όπου και πληροφορήθηκε πως το αρμόδιο για τη δήλωση κλοπής ήταν κλειστό με τον αστυνομικό να του ζητάει να ξαναπάει στο τμήμα το πρωί της Δευτέρας, κάτι που έγινε.
Με έκπληξή, όμως, ο πολίτης άκουσε τον αστυνομικό να του ζητάει να μεταβεί εκ νέου στο αστυνομικό τμήμα Χαλανδρίου λέγοντάς του πως "οι συνάδελφοι εκεί έχουν την αρμοδιότητα να σε βοηθήσουν, όχι εμείς'! Τελικώς μετά απο παραινέσεις και εξηγήσεις ο πολίτης κατέθεσε την μήνυση στο τμήμα ασφαλείας Καλλιθέας. Το περιστατικό που κατήγγειλε στο Newpost o Γ.Β, είναι δείγμα της εικόνας αποσύνθεσης που παρουσιάζει  η ΕΛ.ΑΣ με την...περίφημη αναδιάρθρωση στις δομές της. 
Μιχάλης Τεζάρης - newpost.gr
_