Εφτά τροφές για να χορταίνεις χωρίς να πεινάς!



Υπάρχουν μέρες που δεν χορταίνετε με τίποτα με αποτέλεσμα να τρώτε ό,τι βρείτε μπροστά σας.

Στην περίπτωση αυτή για να χορτάσετε, υπάρχουν επτά τροφές που μπορείτε να προσθέσετε στα φαγητά ή να καταναλώσετε σαν σνακ τρώγοντας υγιεινά και να σας κόβεται η όρεξη για ατασθαλίες.

Δες παρακάτω τι μπορείς να τρως για να χορταίνεις… χωρίς να παχαίνεις!

Κόκκινο λάχανο

Αποδίδει 22 θερμίδες ανά κούπα και ταυτόχρονα μας δίνει μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών που μας χορταίνουν.

Ντοματίνια

Κάθε κούπα έχει 27 θερμίδες και κάνει τις σαλάτες και τα σνακ πιο πολύχρωμα, γευστικά, παιχνιδιάρικα και χορταστικά, αφού τα ντοματίνια μάς κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι για αρκετή ώρα αφού καταναλωθούν.


Σπανάκι

Μια μερίδα ωμό σπανάκι αποδίδει 10 θερμίδες και αποτελεί ωραία εναλλακτική για σαλάτα αλλά και για «γαρνιτούρα» σε σάντουιτς.

Αβγά

Οι έρευνες λένε πως η κατανάλωση αβγών για πρωινό συντελεί στη μείωση των θερμίδων που καταναλώνουμε αργότερα μέσα στη μέρα. Προτιμήστε ομελέτες με γαρνιτούρα φρέσκα λαχανικά.


Ποπ κορν

Όταν το καταναλώνουμε χωρίς υπερβολικό αλάτι και βούτυρο, είναι ελαφρύ και χορταστικό λόγω… όγκου, που πιάνει χώρο στο στομάχι δίνοντάς μας την αίσθηση του κορεσμού.

Βρώμη

Δεν μας φουσκώνει ιδιαίτερα, αλλά μας κρατά γεμάτους ενέργεια μέχρι να φτάσει η ώρα του επόμενου γεύματος, κάτι που την καθιστά ιδανικό σνακ για τα «ενδιάμεσα γεύματα» της ημέρας.


Κινόα

Μας χαρίζει φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, πράγμα που σημαίνει κορεσμό και ενέργεια, χωρίς περιττές θερμίδες και λιπαρά.


Πηγές: iatronet.gr, in2life.gr
_