Παντζάρι: Τέσσερα ευεργετικά οφέλη του για την υγεία μας


Οι γιατροί και η επιστημονική κοινότητα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την υπερβολική χρήση αντιβιοτικών.

Η συστηματική και μακροχρόνια λήψη τους μπορεί επίσης να αυξήσει τη φλεγμονή στο έντερο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη παραγωγή οξέος στομάχου καθώς τα επίπεδα ορμονών του στρες αυξάνονται.

Βέβαια, λίγο άγχος μια φορά στο τόσο, δεν προκαλεί καμία σοβαρή βλάβη, αλλά όταν αποκτήσουμε χρόνιο στρες, αυτό μπορεί να καταστρέψει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και να μειώσει την παραγωγή του απαραίτητου οξέος στομάχου.

Τα παντζάρια ανήκουν στα 5 κορυφαία τρόφιμα για την υγεία

Τα παντζάρια είναι ένα από τα 5 πιο ωφέλιμα τρόφιμα. Έχουν τη δυνατότητα να βελτιώνουν την πέψη, να μειώνουν τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης και να αυξάνουν τη λίμπιντο. Μπορείτε να τα ψήσετε στη σχάρα, να φτιάξετε νόστιμους χυμούς ή απλά να τα προσθέσετε στις σαλάτες.

Αποτοξίνωση

Τα παντζάρια περιέχουν χρωστικές ουσίες που μπορούν να στηρίξουν τη διαδικασία στην οποία οι τοξίνες συνδέονται με άλλα μόρια, έτσι ώστε να μπορούν να εξαλειφθούν αποτελεσματικά από το σώμα μας. Αυτή η διαδικασία είναι γνωστή ως διαδικασία αποτοξίνωσης φάσης II του σώματος.


Καταπολέμηση των φλεγμονών

Τα παντζάρια είναι πλούσια σε βηταΐνη, το θρεπτικό συστατικό που προστατεύει τα ένζυμα, τα κύτταρα και τις πρωτεΐνες. Λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε αυτή τη θρεπτική ουσία, τα παντζάρια μπορούν αποτελεσματικά να καταπολεμήσουν τις φλεγμονές, να προστατεύσουν τα εσωτερικά όργανα και να αποτρέψουν πολλές χρόνιες παθήσεις.

Ιδιότητες κατά του καρκίνου

Ο χυμός των παντζαριών έχει υψηλό θρεπτικό προφίλ. Είναι μια μεγάλη πηγή αντιοξειδωτικών, καλίου και φυλλικού οξέος. Είναι εξαιρετικά ευεργετικό για την πρόληψη του καρκίνου. Πολλές μελέτες έδειξαν ότι οι άνθρωποι με συμπαγείς όγκους βιώνουν ύφεση. Τα άτομα αυτά κατανάλωναν σκόνη από παντζάρια σε νερό.


Πηγή: truelife.gr
_