Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Ενέσκηψε μισθολογικός διαχωρισμός μεταξύ αστυφυλάκων - "Οι κακοποιοί θα χρησιμοποιούν φθηνότερες σφαίρες για εμάς;"

Αναδημοσίευση κειμένου κριτικής και προβλημαυισμού από το facebook

Πριν 3 χρόνια με αφορμή τον κώδικα μεταθέσεων έγραφα τα παρακάτω στο fb. Ευτυχώς τότε
αυτή η "τρέλα" του διαχωρισμού μεταξύ των αστυνομικών δεν επικράτησε. Που να φανταστώ όμως μετά από 3 χρόνια με αριστερή κυβέρνηση (υποτίθεται ευαίσθητη στα θέματα των εργαζομένων, ιδιαίτερα των χαμηλόμισθων) ότι θα βίωνα στο μισθολόγιο αυτή την "τρέλα" του διαχωρισμού των αστυνομικών!!!

Μάλιστα τώρα έγινε ακόμα χειρότερο, στο ίδιο περιπολικό,στο ίδιο πεζοδρόμιο,με τα ίδια καθήκοντα,τους ίδιους κινδύνους ο αστυφύλακας που εισήλθε στο Σώμα από ΣΦ ή ΕΦ θα πληρώνεται λιγότερο!!!

Άραγε οι κακοποιοί θα χρησιμοποιούν φθηνότερες σφαίρες για εμάς κ θα κινδυνεύουμε λιγότερο; προβληματισμένος.


Κείμενο του Νίκου Μπαλούρδου, μέλους της ένωσης αστυνομικών του αλλοδαπών Αττικής



Διαβάστε τι έγραφε στις 28 Σεπτεμβρίου του 2014 ως προβληματισμο για τον κώδικα μεταθέσεων


Ο διαχωρισμος των Υπηρεσιων της Αττικης σε περισσοτερο ή λιγοτερο μαχιμες υπηρεσιες ειναι κατα τη γνωμη μου απαραδεκτος. Δηλαδη οι αστυνομικοι που εκτελουν οποιαδηποτε υπηρεσια στο Α.Τ.Ασπροπυργου ειναι πιο μαχιμοι απο αυτους που εκτελουν την ιδια ακριβως υπηρεσια στο ΤΔΛΔΑ με το οποιο συστεγαζονται? Αν κληθουν τα οχηματα αυτων των δυο υπηρεσιων να επιληφθουν στο ιδιο συμβαν,ο κινδυνος δεν ειναι ο ιδιος? Κ αντε σε αυτη την περιπτωση ο διαχωρισμος ειναι πιο "χτυπητος" επειδη εχουν κοινο τομεα κ κοινη εδρα,στην περιπτωση πχ του οχηματος Α Περιστεριου οταν ενεργει απο κοινου με την ομαδα ΔΙΑΣ κ το οχημα της Α.Δ. παλι ο κινδυνος δεν ειναι ο ιδιος? Μην κανουμε διαχωρισμο στους συναδελφους που κανουν την ιδια δουλεια μονο κ μονο απο την Υπηρεσια που υπηρετουν ή τα γεωγραφικα της ορια. Η σφαιρα δεν ξεχωριζει ουτε Υπηρεσια,ουτε περιοχες. Ας παρουν ΟΛΟΙ οι αστυνομικοι που εκτελουν μαχιμη υπηρεσια στο νομο Αττικης τα ιδια μορια κ οι λοιποι που ειναι στα επιτελεια κ τα γραφεια (χωρις να αγνοουμε το σημαντικοτατο εργο τους) ας παρουν τα μισα. Πιστευω οτι πιο δικαιο ειναι αυτο κ δεν διαχωριζει τους αστυνομικους σε μαχιμους,μαχιμοτερους,μαχιμοτατους οπως επιχειρειται αυτη τη στιγμη.


Η ανάρτηση του bloko.gr πάνω στην οποία κατατέθηκε ο προβληματισμός του Νίκου Μπαλούρδου

Η ανακοίνωση του ΣΕΦΕΑΑ και το σχέδιο για τις μεταθέσεις των ειδικών φρουρών, από τη σελίδα στο facebook του γεν. γραμματέα του σωματείου Γιάννη Φαναριώτη.

«Το βράδυ της 22/09/2014 η φυσική ηγεσία δια του Προϊστάμενου του Επιτελείου ,Αντιστράτηγου Τσουβάλα Κων/νου, μας παρέδωσε προσχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που
αφορά την τροποποίηση των διατάξεων περί μετακινήσεων Ειδικών Φρουρών.
Παρόμοιο περιεχομένου σχέδιο, έχει εκπονηθεί για το αντίστοιχο Προεδρικό Διάταγμα (π.δ.100/2003) περί μετακινήσεων του αστυνομικού προσωπικού και κατ´ επέκταση των αστυνομικών προερχομένων από Ειδικούς Φρουρούς.
Από τον κ. Προϊστάμενο Επιτελείου ζητήθηκε παράλληλα, την επόμενη να μέρα να μεταβούμε στο Αρχηγείο και να εκφράσουμε τις πρώτες απόψεις μας ενώπιον εκπροσώπων της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας. Για το λόγο αυτό την 23/09/2014 ο Πρόεδρος και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Ειδικών Φρουρών Ελληνικής Αστυνομίας Αττικής μετέβησαν στο Αρχηγείο μετέχοντας σε σύσκεψη στην αίθουσα Μπακογιάννη όπου μετείχαν ο Προϊστάμενος Επιτελείου οι βοηθοί του, ο τμηματάρχης της Διεύθυνσης Προσωπικού , οι Διευθυντές του γραφείου του κ. Υπουργού και ο νομικός Σύμβουλος επίσης του γραφείου του κ .Υπουργού.
Το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος αναφέρεται κυρίως σε δυο κεφάλαια. Το πρώτο αφορά την θωράκιση του πλαισίου μετακινήσεων από νομιμοφανείς διαδικασίες στις οποίες επιδίδονται συνάδελφοι εκμεταλλευόμενοι τα κενά Νόμου προκειμένου να επιτύχουν μετακίνηση σε βάρος του συνόλου των εν αναμονή συναδέλφων για μετακίνηση.
Αναφέρουμε εδώ ,ότι σαφώς και ικανοποιείται αίτημα μας που μένει χρόνια τώρα ανικανοποίητο και αυτονόητα θα έπρεπε να έχει ληφθή μέριμνα αποκατάστασης, ουσιαστικά της δικαιοσύνης σε ένα τόσο μεγάλο θέμα που απασχολεί όλους τους συναδέλφους που επιζητούν μετάθεση στην επαρχία. Συνεπώς στο κομμάτι αυτό δεν είχαμε παρά να εκφράσουμε την ικανοποίηση μας για την επιτέλους νομοθετική πρωτοβουλία. Προτάσεις μας σχετικές έχουν κατατεθεί και τις επικαιροποιήσαμε (όπως για παράδειγμα μοριοδότηση τριτέκνων κατά αναλογία του π.δ 100/2003).
Το δεύτερο μέρος του σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος αφορά την πρόθεση να ονοματοποιηθούν υπηρεσίες και το προσωπικό που υπηρετεί σε αυτές, σε σχέση με τον βαθμό επικινδυνότητας αλλά και δυσκολιών κατά την ενάσκηση των καθηκόντων τους με σκοπό να επιδοτηθούν με επιπλέον μόρια ως αναγνώριση των ιδιαιτεροτήτων τους. Στο σχέδιο αναφέρονται ονομαστικά υπηρεσίες και η αντίστοιχη επιπλέον προσμέτρηση μορίων ανάλογα με την θέση επικινδυνότητας. Οι υπόλοιπες υπηρεσίες θα λαμβάνουν προσμέτρηση που ελάμβαναν κατά τα παρελθόντα έτη.
Στην συνάντηση του ΣΕΦΕΑΑ με την ηγεσία εκφράστηκε κατ´ αρχήν το ενδιαφέρον να «επιδοτηθούν» υπηρεσίες και συνάδελφοι που διατελούν ιδιαίτερα και επαχθή καθήκοντα, όμως αυτό πρέπει να γίνει με τρόπο που θα σέβεται το σύνολο των υπηρετούντων, να αποτελεί πραγματική ενίσχυση και να μη θέτει σε κίνδυνο την ομαλή λειτουργία του Σώματος. Συγκεκριμένα και συνοπτικά εκφράστηκαν οι παρακάτω θέσεις.
— Σίγουρα υπάρχει η δυνατότητα της πολιτείας να ενισχύσει το προσωπικό που διακρίνει ιδιαίτερα επαχθή καθήκοντα, αυτό όμως πρέπει να γίνει δαπανώντας εκείνη πράγματα και όχι δίνοντας κάτι που στερεί από κάποιον άλλο. Αβίαστα προκύπτει η διαπίστωση ότι ενδεχομένως επιχειρείται αδαπάνως-τσάμπα, χωρίς κόστος, η χορήγηση ευεργετημάτων.
— Η επιλογή και κατάταξη κάποιων υπηρεσιών ως περισσότερο επικίνδυνες σε ένα σύνολο Ένστολου -Ένοπλου προσωπικού είναι αδύνατον να διαβαθμιστεί λόγω της υποκειμενικότητας του κινδύνου, όπως και είναι αδύνατον να κατηγοριοποιηθεί σε ένα περιβάλλον εγκλήματος που δεν μπορούμε να προβλέψουμε. Άλλωστε δεν μας παρατέθηκαν επιστημονικά στοιχεία που κατέληξαν στην κατηγοριοποίηση των υπηρεσιών όπως και ο συγγραφέας του ένα λόγω σχεδίου.
— Η ομοιογένεια και συνοχή στις τάξεις των υπηρετούντων στην Ελληνική Αστυνομία είναι ένα χαρακτηριστικό που στηρίζει την ομαλή λειτουργία της αλλά και την αποτελεσματικότητά της διαχρονικά. Ένας ενδεχόμενος διαχωρισμός του προσωπικού και των υπηρεσιών θα έπληττε καίρια αυτή την συνεκτικότητα και ενδεχόμενος να δημιουργούσε κύμα σφοδρής μεταξύ τους αντιπαράθεσης με τραγικές επιπτώσεις για όλους ,κοινωνία και Αστυνομία.
— Η διαπιστούμενη τα τελευταία τουλάχιστον έτη, τακτική του Αρχηγείου σε ότι αφορά τον αριθμό προς μετακίνηση συναδέλφων στην επαρχία είναι ισχνή ή για κάποιες Διευθύνσεις ανύπαρκτη. Αντί να ξεκινήσουμε με την αλλαγή στάσης του υδροκεφαλισμού της Αττικής θα βρεθούμε να διαγκωνιζόμαστε (με την ηπιότερη μορφή έκφρασης )για ένα δώρο ουσιαστικά άδωρο.
— Η επιδότηση με οικογενειακά οφέλη ( μετακίνηση στον τόπο συμφερόντων), λόγω υπηρεσιακών ιδιαίτερων συνθηκών συγχέει την υπηρεσία με την οικογένεια. Είναι ένα επικίνδυνο διακύβευμα με απροσδιόριστες συνέπειες και επιπτώσεις ως προς την δίκαιη και ισότιμη μεταχείριση του προσωπικού.
— Στο σύνολο τους οι υπηρετούντες, στις από το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος διαβαθμισμένες υπηρεσίες δεν προσδοκούν μετάθεση στην επαρχία και συνεπώς δεν θα λάβουν κανένα όφελος από τη ρύθμιση αυτή.
Αποτελεί πεποίθηση μας ότι όπως δικαιωθήκαμε και στο σχέδιο αναδιάρθρωσης που ψηφίστηκε με την προηγούμενη πολιτική ηγεσία που λέγαμε ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί και θα οδηγήσει την αστυνομία σε ασφυξία έτσι εκτιμούμε ότι και αυτό το πόνημα της μοριοδότησης για μετάθεση θα διχάσει το προσωπικό και θα έχει τα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι σε αυτή την περίπτωση ο διάλογος δεν θα είναι προσχηματικός, παρά τις αντίθετες ενδείξεις. Άμεσα θα καταθέσουμε τις έγγραφες παρατηρήσεις μας για τις οποίες και θα ενημερώσουμε.
Παραθέτουμε το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος :
 Σελίδα 1 Σελίδα 2  Σελίδα 3  Σελίδα 4  Σελίδα 5



_


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια