Δυσκολεύεστε να ξυπνήσετε το πρωί; Όχι πια!


Ανήκετε στην κατηγορία εκείνων των ανθρώπων που το πρωινό ξύπνημα είναι «βασανιστήριο»;

Ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων για να ξυπνήσουν πρέπει να πιουν καφέ. Η καφεΐνη ενεργοποιεί τις αισθήσεις τους και αφυπνίζει τον οργανισμό.

Μπορούν να συμβούν όλα αυτά χωρίς καφέ;

Οι ειδικοί προτείνουν μερικές λύσεις, απλές και αποτελεσματικές αν τις ακολουθήσουμε.

  • Σηκωθείτε από το κρεβάτι με το 1ο ξυπνητήρι: Οι ειδικοί επισημαίνουν, πως είναι αναγκαίο να σηκωθεί κάποιος από το κρεβάτι, αμέσως μόλις χτυπήσει το πρώτο ξυπνητήρι. Όταν πατηθεί αρκετές φορές το κουμπί της αναβολής, δηλαδή αν αφεθεί ο οργανισμός να κοιμηθεί λίγο περισσότερο, τότε ο εγκέφαλος παίρνει λάθος μήνυμα. Ο σύντομος ύπνος, είναι πιο βαρύς, με αποτέλεσμα να υπάρχει αίσθημα κούρασης και υποτονικότητα. Αντίθετα, όταν κάποιος σηκωθεί κατευθείαν από το κρεβάτι, ο οργανισμός ενεργοποιείται.
  • Ανοίξτε τα παράθυρα: Το φως του ήλιου το πρωί, είναι ο τρόπος της φύσης για να αφυπνίσει τον οργανισμό, ώστε να ξεκινήσει με ενέργεια η μέρα. Τονώνει και ανανεώνει, καθώς ο ήλιος ενισχύει την παραγωγή βιταμίνης D, γι’ αυτό πολλοί αφήνουν ανοιχτές τις γρίλιες των παραθύρων.



  • Δοκιμάστε την ήπια πρωινή εκγύμναση: Η προπονήτρια Kimberly Kingsley, προτείνει δέκα λεπτά ενασχόλησης με τη γιόγκα. Υποστηρίζει ότι η πρωινή γιόγκα δίνει ενέργεια και ξυπνάει το σώμα και το μυαλό. Όμως και το ήπιο τρέξιμο, οι διατάσεις ή οι επιτόπιες ασκήσεις, είναι εξίσου ευεργετικές. Οποιαδήποτε μορφή άσκησης αυξάνει την παραγωγή ενδορφίνης, προσφέροντας ενέργεια.
  • Πιείτε νερό: Το νερό ενυδατώνει τον οργανισμό και τον κρατάει σε εγρήγορση. Επίσης, οι ειδικοί πιστεύουν, ότι το πρωινό ξύπνημα γίνεται πιο εύκολο, όταν κάποιος πιει νερό το βράδυ πριν κοιμηθεί και το πρωί μόλις ξυπνήσει. Με αυτό τον τρόπο, διευκολύνονται οι λειτουργίες του οργανισμού και κατά τον ύπνο.
  • Ετοιμάστε πρωινό με πρωτεΐνες: Ετοιμάστε πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, όπως είναι η βρώμη, το γιαούρτι, τα αβγά και άλλα. Δίνουν ενέργεια και αναζωογονούν τον οργανισμό. Η πρωτεΐνη βοηθά και στη σωστή λειτουργία των κυττάρων του εγκεφάλου.

Αυτές είναι μερικές εύκολες συνήθειες που ξυπνούν τον οργανισμό καλύτερα και από την καφεΐνη, αν και για πολλούς ο καφές δεν είναι μόνο ένα ρόφημα αφύπνισης, αλλά ένα τελετουργικό. Άλλωστε για να κάνει κάποιος πρωινή γυμναστική δεν χρειάζεται να κόψει τον καφέ αλλά να το πάρει απόφαση.


Πηγή: valueforlife.gr
_