Παρασκήνιο μεταθέσεων: Ο διοικητής ζήτησε 2 αξιωματικούς και του πήγαν ... 7

Παρά τις όποιες -αναμενόμενες- κρίσεις κι επικρίσεις για το δημοσιογραφικό μας έργο που συνίσταται από το ρεπορτάζ για υψηλής αξίας και σημασίας θέματα που αφορούν στο
προσωπικό της ΕΛΑΣ, το bloko.gr συνεχίζει την έρευνα και τη δημοσιοποίηση διασταυρωμένων πληροφοριών για το πλούσιο παρασκήνιο των χθεσινών μεταθέσεων.

Και είναι αναμενόμενες οι κρίσεις και οι αρνητικές επικρίσεις, όταν θίγονται από τη δημοσιοποίηση πληροφοριών πρόσωπα και αυλές. Θεμιτό είναι και αναμένουμε με ενδιαφέρον τις αντιδράσεις, τις οποίες όσο σκληρές ή ακόμη και υβριστικές κι αν είναι, εμείς θα τις δημοσιοποιούμε με σεβασμό στην άποψη και στην αντίδραση.

Γράφαμε νωρίτερα αλλά και χθες, για μεταθέσεις με ελαστικής συνείδησης και ιδιοτελείς σκοπούς κριτήρια, με πρωταγωνιστές τον κ. υπαρχηγό, αλλά και "αφανείς" από το προσκήνιο συνδικαλιστές.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του bloko.gr τις οποίες γράψαμε και χθες, μετατίθενται στο πρώτο τμήμα τροχαίας ν/α Αττικής 6 με 7 αξιωματικοί. Το παράδοξο είναι πως ο διοικητής είχε ζητήσει ενισχυτική για ... 2!

Το συγκεκριμένο τμήμα, πρώην Ελληνικού, χωρίς αμφιβολία συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο δύσκολων υπηρεσιών με τρομερό φόρτο κι εύρος ενασχόλησης. Είναι πέρα από κάθε αμφιβολία επίσης, ότι είχε διαχρονικά έλλειμμα αστυνόμων, παρότι η διοίκηση και το προσωπικό έχουν αποδείξει ότι μπορούν να τα καταφέρνουν άριστα και χωρίς αυτούς.

Συνεπώς, ήταν επιβεβλημένη η ενισχυτική. Όμως, πως αλλιώς μπορεί να κριθεί η ενίσχυση με 6 ή 7 αστυνόμους, από τους οποίους οι 4 ή 5 αχρείαστοι σύμφωνα με την άποψη του διοικητή, όταν σε άλλες υπηρεσίες υπάρχουν δραματικές ελλείψεις;

Δεν υπάρχει ιδιοτέλεια; Γράφαμε χθες ότι η αιτία στην απροσδόκητη αυτή ενισχυτική, υπήρξαν τα χαρτάκια που μοίρασε ως υποβολέας συνδικαλιστής μέλος της ΑΚΙΔΑ ο οποίος προφανώς αναζητεί συνδικαλιστική πελατεία (και καλά κάνει από την πλευρά του) και υλοποίησε ως απλό εκτελεστικό όργανο η ηγεσία δια του κ. υπαρχηγού (που πολύ κακώς έπραξε κατά την άποψη μας).

Το καταληκτικό ερώτημα είναι συνεπώς αν μέσα σε τέτοια όρια κι επίπεδα ανορθολογισμού (νομοτελειακού ιρρασιοναλισμού) υπαγορευμένων κι εκτελεσμένων από τα κάτω εντολών μπορεί να στηθεί το εποικοδόμημα της νέας αναδιαρθρωμένης ΕΛΑΣ;

Μήπως ματαιοπονούν;

_