Πώς να απαλλαγείτε από τον πονοκέφαλο κάνοντας μασάζ στα σωστά σημεία!


Ο πονοκέφαλος είναι κάτι που επηρεάζει πολλούς ανθρώπους καθημερινά. Το αυξημένο στρες σε συνδυασμό με την κακή στάση του σώματος με το κεφάλι προς τα εμπρός είναι συνήθεις παράγοντες που προκαλούν πονοκέφαλο.

Ένα από τα πιο κοινά είδη πονοκεφάλου είναι αυτό που αναφέρεται ως «κεφαλαλγία τάσεως». Τα συμπτώματα ποικίλλουν από ήπιο έως μέτριο πόνο στο κεφάλι με μια αίσθηση σαν να υπάρχει σφιχτά δεμένο ένα σχοινί γύρω από τα μηνίγγια σας.

Τα απλά φάρμακα για τον πονοκέφαλο μπορεί μερικές φορές να τον σταματήσουν προσωρινά, αλλά τις περισσότερες φορές επιστρέφει. Πέρα από το να βελτιώσετε εξ αρχής τη στάση του σώματός σας και να μειώσετε το στρες, υπάρχουν ορισμένα σημεία-κλειδιά στον αυχένα και το επάνω μέρος της ωμοπλάτης, τα οποία θα σας ανακουφίζουν από τον πονοκέφαλο, εφόσον γνωρίζετε πώς να κάνετε μασάζ.

Σημείο 1: Suboccipitals

Είναι μικροί μυς στη βάση του κρανίου που βοηθούν να εκτείνετε πλήρως το κεφάλι σας και βοηθούν στην εκτέλεση και άλλων πρόστιμο κινήσεων. Στο σχεδιάγραμμα τα βλέπετε χρωματισμένα με τη σημείωση 1 και 2.


Όταν ένα άτομο κοιτάζει κάτω στο smartphone του όλη την ημέρα ή κάθεται πάνω από έναν υπολογιστή για πολλές ώρες με την πλάτη καμπουριασμένη, η ένταση σε αυτούς του μυς αυξάνεται.


Αυτά τα σημεία, όταν καταπονούνται, προκαλούν πόνο που είναι πολύ παρόμοιος με την κεφαλαλγία τάσεως.

Σημείο 2: Στερνοκλειδομαστοειδείς μυς

Είναι από τους μεγαλύτερους, επιφανειακούς μυς, οι οποίοι σας βοηθούν να περιστρέψετε το κεφάλι σας, να τεντώσετε το λαιμό σας και να ανυψώσετε το θωρακικό κλωβό και τις κλείδες σας, έτσι ώστε οι πνεύμονές σας να έχουν αρκετό χώρο για να επεκταθούν (όταν παίρνετε βαθιά ανάσα).


Όταν ένα άτομο παίρνει μια στάση με το κεφάλι προς τα εμπρός, αυτοί οι μυς λυγίζουν και συμπιέζονται. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η προσαρμοστική συμπίεση μπορεί να οδηγήσει σε πόνο στο μέτωπο, στους παραρρινίους κόλπους, στα αυτιά και στο πίσω μέρος του κεφαλιού.

Σημείο 3: Άνω τραπεζοειδείς


Ο τραπεζοειδής μυς είναι ένας μεγάλος σχετικά μυς που ανεβάζει τους ώμους προς τα επάνω και σας βοηθά να επεκτείνετε το λαιμό σας. Αν καμπουριάζετε πάρα πολύ, μπορεί να προκαλέσετε ένταση και «κόμπους» σε αυτούς τους μυς, κάτι που οδηγεί σε τρομακτικά σημεία ενεργοποίησης πονοκεφάλων.



Πηγή: iatropedia.gr