Πώς θα σας φαινόταν να γυμνάζεστε … ακίνητοι; Κι όμως μπορείτε!


Αν είστε από εκείνους τους ανθρώπους που μόνο το άκουσμα της λέξης γυμναστική, σας προκαλεί … ρίγη συγκίνησης ή θεωρείτε ότι δεν είναι για εσάς γιατί είναι ιδιαίτερα κουραστική, τότε αυτές οι απλές και χωρίς κόπο ασκήσεις θα σας αφήσουν να αισθανθείτε μια μαγική ελαφρότητα του σώματος, θα σας δώσουν ένα κύμα ενέργειας και θα σας βοηθήσουν να σμιλεύσετε το σώμα σας. Το κύριο στοιχείο τους στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι η κίνηση. Όλα γίνονται, ενώ είστε ακίνητοι.

Απλά κρατηθείτε σε κάθε στάση για 5-30 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε αυτές τις ασκήσεις τουλάχιστον 4-5 φορές την εβδομάδα.

1.Φτερά πεταλούδας


Ξαπλώστε με την πλάτη σας στο πάτωμα. Και με τα δυο γόνατα μισολυγισμένα, σηκώστε το κάτω μέρος της πλάτης σας, όπως στην εικόνα, από το πάτωμα, στηρίζοντας τον εαυτό σας ενάντια στον τοίχο χρησιμοποιώντας το δεξί σας πόδι. Ξεκουράστε το αριστερό σας πόδι πάνω στο δεξί σας γόνατο και βάλτε τα χέρια σας στο στομάχι. Επαναλάβετε την άσκηση με το αριστερό πόδι στο τοίχο και το δεξί να ξεκουράζεται.

2.Ανεμόμυλος


Τοποθετήστε τις παλάμες σας στο στομάχι. Πιέστε τον ποπό σας ενάντια στον τοίχο για να σταθεροποιηθείτε και σηκώστε το δεξί σας πόδι κάθετα, ενώ κρατάτε το αριστερό όσο πιο χαμηλά μπορείτε. Επαναλάβετε με το αριστερό πόδι.

3.Χαιρετισμός


Σηκώστε και τα δυο σας πόδια ενάντια στον τοίχο, κρατώντας τα ίσια με τα δάχτυλα των ποδιών να κοιτάνε προς τα πάνω. Μόνο τα χέρια και οι ώμοι σας μπορούν να σηκωθούν εύκολα από το πάτωμα σε αυτή τη στάση. Σηκώστε το δεξί σας χέρι και κρατήστε το ίσιο, δείχνοντας το πόδι σας, ενώ παράλληλα ξεκουράζετε το αριστερό σας χέρι πάνω στο στομάχι σας. Επαναλάβετε την άσκηση με το αριστερό σας χέρι σηκωμένο και το δεξί στο στομάχι.

4.Ψαλίδια


Σηκώστε και τα δυο σας πόδια χωρίς να λυγίζετε τα γόνατα. Συγκρατήστε το δεξί σας πόδι στον τοίχο και τραβήξτε το αριστερό προς τα εμπρός ενώ στηρίζετε τη μέση σας με τις παλάμες σας. Επαναλάβετε με το αριστερό πόδι.

5.Γέφυρα


Ξαπλώστε σε ένα χαλί με τα χέρια σας τεντωμένα και τις παλάμες να κοιτάνε προς τα κάτω. Οι άκρες των δακτύλων σας θα πρέπει να αγγίζουν τον τοίχο. Τοποθετήστε τα πόδια σας στον τοίχο όσο πιο ψηλά μπορείτε και ρίξτε το βάρος σας σε αυτά, τεντώστε τους μυς των μηρών σας και σηκώστε την πλάτη σας από το πάτωμα.

Για να πάρετε τα μέγιστα από αυτές τις ασκήσεις, προσπαθήστε να επαναλάβετε την κάθε μία από αυτές 10 φορές. Θα πρέπει να αρχίσετε να αισθάνεστε και να δείτε τα αποτελέσματα μετά από 2-3 εβδομάδες.

Συνεχίστε λοιπόν την προσπάθεια σε συνδυασμό με μια σωστή διατροφή και θα πετύχετε τον στόχο σας!


Πηγή: beautetinkyriaki.gr