Πώς θα χάσετε βάρος με το πρωινό σας;


Η αξία ενός γερού και πλούσιου πρωινού για την υγεία μας είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια. Μας γεμίζει ενέργεια για να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας και με το σωστό συνδυασμό μπορούμε να κόψουμε την πείνα μας για αρκετές ώρες, γλιτώνοντας πολλές περιττές θερμίδες, καθώς και να χάσουμε κιλά.

Βέβαια, δεν είναι όλα τα πρωινά το ίδιο. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να μπορέσετε να απολαμβάνετε ένα χορταστικό αλλά συνάμα και διαιτητικό πρωινό.

Μην το καθυστερείτε

Έχει αποδειχθεί από πολλές μελέτες ότι το να τρώμε πρωινό κάνει το μεταβολισμό μας να λειτουργεί καλύτερα και γι’ αυτό είναι σημαντικό να μην το καθυστερούμε περισσότερο από 30-60 λεπτά μετά το ξύπνημα, ώστε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τη δυνατότητα του οργανισμού μας να καίει το λίπος. Έπειτα, το να τρώμε ένα γερό πρωινό με το που ξυπνάμε είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να αποφύγουμε τις κακές επιλογές μέσα στην ημέρα. Και αν η ιδέα να φάτε πρωινό αμέσως μετά το ξύπνημα δεν σας φαίνεται και τόσο… γευστική, μπορείτε να … «πιείτε» το πρωινό σας, φτιάχνοντας ένα νόστιμο smoothie.

Πρωτεΐνη, πρωτεΐνη, πρωτεΐνη

Αν το πρωινό σας είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, όπως ένα αυγό ή γιαούρτι, τότε βρίσκεστε στον καλύτερο δρόμο. Η πρωτεΐνη είναι πολύ χορταστική και μπορεί να διώξει την πείνα που θα νιώθαμε γύρω στις 10-11 το πρωί και θα μας οδηγούσε κατευθείαν σε κάτι γρήγορο και ανθυγιεινό. Ακόμα ένα καλό με τις τροφές που περιέχουν αρκετή πρωτεΐνη είναι πως το πεπτικό μας σύστημα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να τις επεξεργαστεί, αφήνοντάς μας να νιώθουμε χορτασμένοι για περισσότερες ώρες.

Μην υποτιμάτε την μπανάνα

Αν το πρωινό μας περιέχει ανθεκτικό άμυλο, το στομάχι μας θα νιώθει χορτασμένο για ακόμα περισσότερη ώρα και θα μας βοηθήσει να κάψουμε ακόμα περισσότερες θερμίδες, καθώς αναγκάζει τον οργανισμό μας να χρησιμοποιήσει τα αποθέματα λίπους μας για ενέργεια. Εκτός από την μπανάνα, ανθεκτικό άμυλο θα βρούμε και στη βρώμη, οπότε έχουμε να προτείνουμε, για έναν γευστικό και σούπερ χορταστικό και διαιτητικό συνδυασμό, βρώμη με μπανάνα και ξηρούς καρπούς για λίγη πρωτεΐνη ή έτοιμη βρώμη με γιαούρτι.


Πηγή: iatronet.gr