Η ύπουλη επίθεση στον Διαμαντόπουλο. Τον ρώτησε για τους κλειστούς δρόμους και τον χτύπησε πισώπλατα

Στο μικροσκόπιο της Ασφάλειας Αττικής έχει μπει βίντεο που απεικονίζει το νεαρό που ξυλοκόπησε τον διοικητή της Τροχαίας Αττικής κ. Γιώργο Διαμαντόπουλο στο
κέντρο της Αθήνας.
Το πρόβλημα, ωστόσο, για τους αρμόδιους αξιωματικούς είναι ότι τα πλάνα που ελήφθησαν από κάμερα καταστήματος στην οδό Πανεπιστημίου δεν είναι καθαρά λόγω της νύχτας και του κακού φωτισμού στο σημείο. Το θετικό είναι ότι οι αστυνομικοί μπόρεσαν να αναγνωρίσουν τα ρούχα που φορούσε ο δράστης και έτσι αναζητούν στην περιοχή δεύτερο πιο καθαρό βίντεο που μπορεί να «συνέλαβε» το νεαρό να περπατάει πριν ξυλοκοπήσει τον κ. Διαμαντόπουλο.
Από το υπάρχον οπτικό υλικό οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διακρίνουν μόνο την πλάτη και τον ώμο του δράστη, ο οποίος φαίνεται να είναι ηλικίας 20-25 χρόνων. Η επίθεση διαρκεί πέντε δευτερόλεπτα μέχρι τη στιγμή που ο αστυνομικός διευθυντής πέφτει αιμόφυρτος στο έδαφος. Η κάμερα έχει αποτυπώσει ξεκάθαρα του ρούχα του δράστη και τα λογότυπα στην μπλούζα του.
Το περιστατικό, που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων από το σύνολο των κομμάτων της αντιπολίτευσης, έγινε από άτομο που έδρασε πισώπλατα. Αρχικά μία ομάδα πέντε ατόμων προσέγγισε τον αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. που ήταν υπεύθυνος για την κίνηση των οχημάτων και τη διακοπή της κυκλοφορίας στα σημεία κίνησης πορείας διαμαρτυρίας. Η προσέγγιση έγινε στα Προπύλαια και -σύμφωνα με την κατάθεση του κ. Διαμαντόπουλου- κάποιοι από τους νεαρούς τον ρώτησαν ποιοι δρόμοι παραμένουν κλειστοί.
Ο ρουχισμός τους και οι κινήσεις τους δεν παρέπεμπαν σε άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου. Τέσσερις από τους νεαρούς αποχώρησαν. Τη στιγμή που ο αστυνομικός διευθυντής γύρισε την πλάτη, ο πέμπτος νεαρός επιτέθηκε πισώπλατα. Αρχικά τον χτύπησε μία φορά στο κεφάλι τον αξιωματικό από πίσω και όταν εκείνος γύρισε αιφνιδιασμένος δέχτηκε δύο ακόμη χτυπήματα στο κεφάλι και το πρόσωπο. Ο δράστης τράπηκε σε φυγή και ο κ. Διαμαντόπουλος έπεσε αιμόφυρτος στο πεζοδρόμιο έχοντας χάσει για λίγο τις αισθήσεις του.


του Αλέξανδρου Καλαφάτη
huffingtonpost.gr
.