Πόνοι στα οστά; Δείτε πως μπορείτε να τους αντιμετωπίσετε


Αντιμετωπίστε τους πόνους στα οστά με τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές:

  1. Αφαιρέστε όσες περισσότερες επεξεργασμένες τροφές μπορείτε από τη διατροφή σας. Αποφεύγετε όλες τις τροφές που περιέχουν ζάχαρη, ωμέγα -6 λιπαρά οξέα και υδρογονωμένα φυτικά έλαια (trans λιπαρά).
  2. Αποκλείστε τις αλλεργιογόνες τροφές από τη διατροφή σας. Συχνές αλλεργιογόνες τροφές είναι το σιτάρι, η σίκαλη, η βρώμη και το κριθάρι (όλες αυτές οι τροφές περιέχουν μια πρωτεΐνη που ονομάζεται γλουτένη). Αντισώματα κατά της γλουτένης έχουν βρεθεί σε πολλούς ανθρώπους με ρευματοειδή αρθρίτιδα. Άλλα κοινά αλλεργιογόνα είναι το καλαμπόκι, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και το κόκκινο κρέας. Σημαντική φλεγμονή μπορεί επίσης να συμβεί με τροφές του γένους Solanaceae. Αυτές οι τροφές είναι οι πιπεριές, οι πατάτες, οι ντομάτες και οι μελιτζάνες. Για τουλάχιστον τις δύο πρώτες εβδομάδες της θεραπευτικής αντιαρθριτικής δίαιτας συστήνεται να αφαιρέσετε αυτές τις τροφές από το διαιτολόγιό σας.
  3. Αποφύγετε όλα τα κίτρα για τις δύο πρώτες εβδομάδες και μετά επανεισάγετέ τα στη διατροφή σας.
  4. Πίνετε άφθονο φιλτραρισμένο νερό. Τρώτε λιπαρά ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, όπως σολομό, σαρδέλα και γαύρο. Τρώτε άφθονα λαχανικά. Τα λαχανικά που περιέχουν θείο, όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, τα κρεμμύδια και το σκόρδο είναι πολύ καλά για αποτοξίνωση.

Ανάλογα με το βαθμό του τοξικού φορτίου που το σώμα σας μεταφέρει, μπορείτε να περιμένετε κάποια αποτοξινωτικά συμπτώματα, καθώς αυτά τα συστατικά παίρνουν το δρόμο τους έξω από το σύστημά σας. Αυτά τα συμπτώματα συνήθως ξεκινούν τη δεύτερη ή τρίτη μέρα, αλλά κρατήστε στο μυαλό σας ότι αυτά συνήθως αρχίζουν να επιλύονται την τέταρτη ή πέμπτη μέρα.

Τυπικά συμπτώματα αποτοξίνωσης κατά τη διάρκεια αυτών των αρχικών ημερών είναι ήπιοι ή σοβαροί πονοκέφαλοι και μια αύξηση στους μυϊκούς πόνους, ζαλάδα, μια αίσθηση ότι τα πάντα συμβαίνουν σε αργή κίνηση και εντερικά συμπτώματα, όπως υδαρές κενώσεις ή διακοπή των κενώσεων.

Στο τέλος της πρώτης εβδομάδας, μπορεί να νιώσετε τα πρώτα σημάδια ανακούφισης από τα συμπτώματα της αρθρίτιδας. Αν συμβεί αυτό, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η τροφή είναι ένας σημαντικός συντελεστής των αρθριτικών σας συμπτωμάτων. Αν δεν νιώσετε κάποια ανακούφιση μετά από 2-3 εβδομάδες σε αυτό το πρόγραμμα, τότε η διατροφή από μόνη της δεν μπορεί να σας βοηθήσει. Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση θα έχετε ξεκινήσει μια υγιεινή δίαιτα, οπότε παραμείνετε σε αυτή.

Μπορείτε να αρχίσετε να επανεισάγετε τις τροφές που έχετε αποκλείσει: μία νέα τροφή κάθε τρεις ημέρες. Μπορεί να αναπτύξετε συμπτώματα πόνου των αρθρώσεων, αν φάτε μια τροφή στην οποία έχετε δυσανεξία, συνήθως μέσα σε μια ή δύο ημέρες. Αν αυτό συμβεί, αποκλείστε την τροφή ξανά.


Πηγή: healthynews.gr