Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Τέμπη: Παραιτήθηκε από την Επιτροπή ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος - "Παραμένω στη διάθεση της πολιτείας"




Τη μη συμμετοχή του στην Επιτροπή που θα διερευνήσει το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη ανακοίνωσε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος μετά τις έντονες αντιδράσεις.



Την παραίτησή του από την Ειδική Επιτροπή που θα διερευνήσει το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης (28/02) στα Τέμπη ανακοίνωσε ο Καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.

Όπως αναφέρει ο ίδιος σε δήλωσή του, "μετά την τοποθέτησή μου ως μέλους της επιτροπής διερεύνησης των αιτιών του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, υπό την ιδιότητα μου ως καθηγητή μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ακολούθησε σειρά δηλώσεων και δημοσιευμάτων εκ μέρους πολιτικών προσώπων που με αφορούσαν, σχετικά με την παρελθούσα θητεία μου ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ.Λόγω της ιδιαίτερης βαρύτητας της Επιτροπής, για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, δεν θα ήθελα η ιδιότητα μου εκείνη να χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για να πληγεί η ακεραιότητα και η αμεροληψία των εργασιών και του πορίσματος της Επιτροπής.

Για τον λόγο αυτό, δεν θα αναλάβω τα καθήκοντα μου στην Επιτροπή και παραμένω στη διάθεση της πολιτείας, στο μέτρο που μπορώ να φανώ χρήσιμος λόγω της ειδικότητάς μου".

Στη θέση του κυρίου Ζηλιασκόπουλου στην Ειδική Επιτροπή για τη διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος στα Τέμπη τοποθετείται ο κύριος Χρήστος Πυργίδης, καθηγητής σιδηροδρομικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Η επιλογή του Αθ. Ζηλιασκόπουλου στην Ειδική Επιτροπή προκάλεσε ερωτηματικά, καθώς ο ίδιος διετέλεσε διευθύνοντας σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2010 μέχρι το 2015, την πρώτη δηλαδή μνημονιακή περίοδο.

Μία περίοδο κατά την οποία το προσωπικό των ελληνικών σιδηροδρόμων μειώθηκε δραματικά λόγω και των μνημονιακών καταναγκασμών γεγονός που επέφερε τη μείωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσίων. Επί ημερών Ζηλιασκόπουλου, όπως αναφέρουν σχετικά δημοσιεύματα, "η εταιρία πέρασε από τις ζημιές στα κέρδη".

Επίσης, όσο ο κ. Ζηλιασκόπουλος βρισκόταν στη θέση του ισχυρού άνδρα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ΟΣΕ προχώρησε σε απενεργοποίηση του Κέντρου Τηλεδιοίκησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), η δημιουργία του οποίου κόστισε στο Ελληνικό δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση 20 εκατ. ευρώ. Και πάλι λόγω περικοπών.

Ο Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος είναι απόφοιτος του Τμήματος Χημικών Μηχανικών του ΑΠΘ. Απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο (ΜSc) από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας του Πανεπιστημίου Austin Texas των Η.Π.Α και διδακτορικό τίτλο (Ph.D.) σε Συστήματα Μεταφορών από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Από το 1996 έως το 2004 κατείχε τη θέση Lοuis Berger Professor στον τομέα των Συστημάτων Μεταφορών του Πανεπιστημίου Northwestern στο Evanston, Ilinois, Η.Π.Α. Ο κ. Ζηλιασκόπουλος είναι Καθηγητής Παραγωγής και Μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας από το 2004.

Τέλος, ως πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Logistics το 2014, συμμετείχε στην διαμόρφωση του Ν. 4302/2014, ο οποίος ρυθμίζει θέματα Εφοδιαστικής.

Πηγή: www.news247.gr






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια