Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Ενημέρωση στη Βουλή για τα κρίσιμα σιδηροδρομικά έργα Ροδοδάφνη – Ρίο και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα

Ergose S.A. | Athens | Facebook





Αθήνα 2 Νοεμβρίου 2022 – Για την προσυμβατική διαδικασία δύο σημαντικών έργων με αναθέτουσα αρχή την ΕΡΓΟΣΕ, ενημερώθηκε χθες από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις υποδομές, κ. Γιώργο Καραγιάννη και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστο Βίνη, η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής των Ελλήνων. Συγκεκριμένα, η ενημέρωση αφορούσε το έργο της κατασκευής σταθμών και στάσεων και εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο και του έργου της εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα με κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στο Σ.Σ. Σοφάδων.




Στο έργο της κατασκευής σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων, επιδομής και εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο στη νέα γραμμή Κιάτο – Πάτρα, ανάδοχος αναδείχθηκε η ένωση οικονομικών φορέων υπό την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.» με συνολική προσφορά ύψους 129.533.055,57€ (χωρίς Φ.Π.Α). Το έργο θα ολοκληρωθεί σε ορίζοντα τριετίας και προβλέπεται συνολική διάρκεια υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) για (36) μήνες

Προβλέπεται κατασκευή 28,8 χλμ. διπλής σιδηροδρομικής επιδομής, κατασκευή 3 σιδηροδρομικών σταθμών και 4 στάσεων, κατασκευή ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας και εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση.




Στο δεύτερο έργο με αντικείμενο την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και την κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων ανάδοχος αναδείχθηκε ο οικονομικός Φορέας ΑΒΑΞ Α.Ε με συνολική προσφορά ύψους 52.201.427,17€ (χωρίς Φ.Π.Α),. Το έργο θα ολοκληρωθεί σε ορίζοντα τριετίας και προβλέπεται συνολική διάρκεια υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) για (36) μήνες

Προβλέπεται εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση, κατασκευή απαραίτητων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων, κατασκευή υποδομής και επιδομής στην περιοχή των Σοφάδων, όπου θα κατασκευαστεί παρακαμπτήριος γραμμή μήκους 650 μ.




Τα δύο έργα χρηματοδοτούνται από το Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020».




Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης, δήλωσε σχετικά: «Προχωράμε με ταχύτητα στην εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου για την υλοποίηση των έργων, ώστε να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα που έχουμε θέσει για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας».




Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Ανδρέα Αργυρόπουλο στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλ.: 210 5283 110

Email: info@ergose.gr




Σχετικά με την ΕΡΓΟΣΕ:

Η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. συστάθηκε το 1996 ως θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ και ανήκει στις ΔΕΚΟ. Αποστολή της εταιρείας είναι η ολοκλήρωση ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου που θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό πυλώνα για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, συμβάλλοντας στην ασφάλεια και ταχύτητα των μεταφορών ανθρώπων, αγαθών και εμπορευμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. διαχειρίζεται σήμερα τα έργα εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών γραμμών και εγκαταστάσεων του ΟΣΕ που συγχρηματοδοτούνται από τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2014-2020 από το Χρηματοδοτικό Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility- CEF) 2014-2020 καθώς και έργα με αμιγώς εθνική χρηματοδότηση που είναι αναγκαία προκειμένου να ολοκληρωθούν οι επενδύσεις των συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα περισσότερα από 200 έμπειρα και άριστα καταρτισμένα στελέχη, ενώ παρέχει τις υπηρεσίες της για περισσότερες από δύο δεκαετίες ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά και με αξιοπιστία στην υλοποίηση των έργων μέσω της άρτιας οργάνωσης, δομής και συστημάτων που διαθέτει.















Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια