Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Mercedes με 1.000 και BMW 5 με 4.000 ευρώ






Πετρελαιοκίνητα, βενζινοκίνητα και υγραεριοκίνητα μοντέλα εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ στην Καβάλα σε άκρως δελεαστικές τιμές.





Αυτοκίνητα από 300 ευρώ έως και 4.000 ευρώ για κάθε γούστο και απαίτηση εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ στην Καβάλα. Μάλιστα, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν εκτός των πολλών μοντέλων μεταξύ βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων αλλά και υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων.





Ειδικότερα την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:30 π.μ. στο τελωνείο Καβάλας, θα γίνει πλειοδοτική δημοπρασία για να εκποιηθούν 27 αυτοκίνητα, και 7 φορτηγά για κυκλοφορία σε άκρως δελεαστικές τιμές εκκίνησης που ξεκινούν από μόλις 300 ευρώ.

Η επίσκεψη των οχημάτων επιτρέπεται ελεύθερα την Τετάρτη 31 Αυγούστου και την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:00 π.μ. μέχρι 13:00 μ.μ.




Το πρώτο αυτοκίνητο στη λίστα δημοπρασίας είναι ένα Ford Focus με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2001 και τιμή εκκίνησης τα 350 ευρώ! Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,4 λίτρου και απόδοσης 75 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων πωλούνται έναντι 2.200 ευρώ.





Μια εντυπωσιακή BMW 530D με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2004 εκποιείται από τον πρώην ΟΔΔΥ με τιμή εκκίνησης τα 4.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων και απόδοσης 218 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά κοστίζουν πάνω από 9.000 ευρώ.




Αν πάλι κάποιος αναζητά ένα Mercedes-Benz A180 CDi τότε σίγουρα πρέπει να επισκεφθεί τη δημοπρασία καθώς εκποιείται ένα τέτοιο μοντέλο με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2005 και τιμή εκκίνησης μόλις 1.000 ευρώ. Το κορυφαίο γερμανικό μοντέλο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων και απόδοσης 109 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται πάνω από 5.000 ευρώ.



Αν πάλι κάποιος αναζητά ένα γνωστό και οικονομικό hatchback τότε η Skoda Fabia με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2007 και η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί σε μόλις 800 ευρώ σίγουρα θα τον δελεάσει! Η Skoda Fabia κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρου και απόδοσης 90 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 5.000 ευρώ.



Αν κάποιος αναζητά ένα αξιόπιστο ιαπωνικό πολυμορφικό μοντέλο τότε το Honda FR-V που εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ στην Καβάλα με τιμή εκκίνησης μόλις 1.000 ευρώ σίγουρα θα αποτελέσει κίνητρο για επίσκεψη στο τελωνείο. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2005 και κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,2 λίτρων και απόδοσης 140 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 4.000 ευρώ.



Μια Alfa Romeo Mito με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2009 αναμένεται να προσελκύσει αρκετούς υποψήφιους αγοραστές καθώς η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί σε μόλις 2.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο ιταλικό μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.400 κ.εκ. απόδοσης 95 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα πωλούνται στην εγχώρια αγορά από 7.500 ευρώ.



Τώρα αν κάποιος αναζητά ένα οικονομικό αλλά πολυτελές τζιπ τότε το Hyundai Santa-Fe που υπάρχει στη λίστα της δημοπρασίας με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2004 και τιμή εκκίνησης τα 500 ευρώ μάλλον θα τον ικανοποιήσει. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,2 λίτρων και απόδοσης 115 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα πωλούνται στην εγχώρια αγορά από 6.000 ευρώ.

Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη την διακήρυξη των οχημάτων της δημοπρασίας από τον πρώην ΟΔΔΥ στην Καβάλα.

Οι όροι συμμετοχής

Τα οχήματα δημοπρατούνται σύμφωνα με τους νέους όρους πώλησης τροχοφόρων οχημάτων (Φ.Ε.Κ. 3420Β/25-10-2016).

Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και ο αναλογούν ΦΠΑ 24%.

Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής στις δημοπρασίες αυτοκινήτων για κυκλοφορία είναι 300 ευρώ.

Τα αυτοκίνητα είναι μεταχειρισμένα, με ζημίες, φθορές και ελλείψεις και χρειάζονται επισκευές πριν κυκλοφορήσουν. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να τα εξετάσουν, μαζί με τους τεχνικούς της επιλογής τους, πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία, προκειμένου να προσδιορίσουν το ύψος των ζημιών ώστε να διαμορφώνουν ανάλογα και τις προσφορές τους. Βάσει των όρων πώλησης, ακυρώσεις αγοραπωλησιών δεν γίνονται δεκτές. Επίσης οφείλουν οι ενδιαφερόμενοι να λαμβάνουν γνώση και των όρων πώλησης πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία για να αποφεύγονται οι όποιες εκ των υστέρων υπαναχωρήσεις.

Οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία υποχρεούνται να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα και να δηλώνουν στην επιτροπή τον ΑΦΜ, την αρμόδια ΔΟΥ και την ιδιότητά τους.

Από 11-10-2013, καταργείται η υποχρέωση τήρησής του, κατά τα προβλεπόμενα στο ν.δ.1146/1972 (ΦΕΚ 64/Α΄) , βιβλιαρίου μεταβολών και κυριότητας για τα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους κάτω των 4.000 χιλιόγραμμων.

Σε ότι αφορά τη μεταβίβαση, αυτή θα διενεργείται με σχετική πράξη επί του τίτλου κυριότητας, που σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις, θεωρείται, για τα άνευ αριθμού κυκλοφορίας οχήματα, κατά περίπτωση, το πιστοποιητικό ταξινόμησης οχημάτων ή το πιστοποιητικό μεταβιβαστικό κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος που εκδίδεται από τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, ενώ για τα έχοντα αριθμό κυκλοφορίας, η άδεια κυκλοφορίας αυτών.

Προκειμένου για φορτηγά αυτοκίνητα άνω των 4 τόνων και για τα λεωφορεία δεν εκδίδεται πιστοποιητικό κυριότητας αλλά απαιτείται η σύνταξη συμβολαίου από συμβολαιογράφο, υποδεικνυόμενο από τον οικείο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο και η έκδοση του σχετικού βιβλιαρίου μεταβολών κατοχής και κυριότητας σύμφωνα με το άρθρο 18 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016) και τα έξοδα βαρύνουν τον αγοραστή.

Ειδικά για τα λεωφορεία προς κυκλοφορία για οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης ή μετασκευή του οχήματος, οι κάτοχοι υποχρεούνται να έλθουν πρώτα σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών και να εξασφαλίσουν την έγκριση της μετατροπής. Η Δ.Δ.Δ.Υ. ουδεμία ευθύνη φέρει αν γίνει μετατροπή χωρίς να ζητηθεί η έγκριση εκ των προτέρων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών.

Ο εμπορικός τύπος του αυτοκινήτου καθώς και το έτος κατασκευής προσδιορίζονται από τις εξωτερικές ενδείξεις αυτού. Έτσι τα στοιχεία αυτά αποτελούν ένδειξη η οποία ενδέχεται να απέχει πραγματικότητας.

Η Διεύθυνση για τα στοιχεία αυτά όπως και τα κρυμμένα ελαττώματα ουδεμία ευθύνη φέρει.

Μετά το πέρας της πλειοδοσίας κάθε οχήματος, καλείται ο τελευταίος πλειοδότης να υπογράψει το πρακτικό ανακηρύξεως πλειοδότη και να καταβάλει προκαταβολή υπολογιζόμενη σε ποσοστό 20% της τιμής πλειοδοσίας σύμφωνα με το άρθρο 8 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016).

Πηγή: www.newsauto.gr









Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια