Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90


ΠΟΛ: Συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη (BINTEO)


Διαβάστε την ανακοίνωση:

Στα πλαίσιο της επίσκεψης του Πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη Κυριάκου την 1/08/22 στην Κεφαλονιά η Γραμματεία Πλωτών Μέσων Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ της ΠΟΛ επέδωσε υπόμνημα με αιτήματα υπέρ των πληρωμάτων, μέσω του μέλους της Γραμματείας ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Νικόλαου ο οποίος ήρθε σε κατ’ ιδίαν επαφή με τον κύριο Πρωθυπουργό, τον καλωσόρισε στο νησί και του ευχήθηκε καλή δύναμη στο δύσκολο έργο του.



Ο κ.Πρωθυπουργός μόλις παρέλαβε το σχετικό έγγραφο με τα αιτήματα της Π.Ο.Λ. δήλωσε πως η παρούσα Κυβέρνηση έχει στηρίξει το Λιμενικό Σώμα και θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια υπέρ των στελεχών του.



Σας παραθέτουμε το σχετικό βίντεο




Επίσης ο εκπρόσωπος της Π.Ο.Λ συζήτησε θέματα που αφορούν στα πληρώματα των σκαφών του Λιμενικού Σώματος με την Υφυπουργό Εργασίας κ. Δόμνα Μιχαηλίδου η οποία έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα ζητήματα που μας απασχολούν.



Οι συναντήσεις συνεχίστηκαν με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα με τον Αντιπεριφεριάρχη Ιονίων Νήσων Κεφαλληνίας και Ιθάκης κ. Σταύρο Τραυλό ο οποίος εξήρε το έργο των στελεχών του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.



Τέλος πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την ΟΝΝΕΔ και ΔΕΕΠ ΝΔ Κεφαλληνίας & Ιθάκης και με ανακοίνωση της θα στηρίξει τα δίκαια αιτήματα του φορέα μας υπέρ του προσωπικού του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.




Υπόμνημα Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Λιμενικών για τα ζητήματα των στελεχών του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ

Κύριε Πρωθυπουργέ



με το παρόν υπόμνημα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στα πλωτά περιπολικά σκάφη του Λιμενικού Σώματος -Ελληνικής Ακτοφυλακής και να σας καταθέσουμε προτάσεις ευρείας αποδοχής που θα αναγνωρίζουν έμπρακτα την συνεισφορά των στελεχών που Υπηρετούν σε αυτά στο μεταναστευτικό ζήτημα.



Η εργασία αυτή απαιτεί θυσίες μια σειράς πραγμάτων (μείωση προσωπικού-οικογενειακού χρόνου, απόσταση από τα αγαπημένα σου πρόσωπα, ψυχική και σωματική κόπωση), ενέχει κινδύνους λόγω της φύσης της δουλειάς και δημιουργεί αυξημένες υποχρεώσεις.



Η πλειοψηφία των σκαφών του Λιμενικού Σώματος λειτουργούν με μονό πλήρωμα που αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μιας ιδιότυπης ομηρίας των στελεχών αφού για όσα χρόνια εργάζονται σε αυτά τίθενται σε μόνιμη 24ώρη επιφυλακή. Ιδιαίτερα για τους Καπετάνιους και Μηχανικούς των εν λόγω σκαφών περιορίζεται το δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής με αποτέλεσμα τα στελέχη να αδυνατούν να προγραμματίσουν ακόμα και τις οικογενειακές τους υποχρεώσεις. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες που θα διασφαλίζουν την στελέχωση των σκαφών με διπλά πληρώματα.



Όπως ήδη σας έχουμε αναφέρει η εργασία αυτή ενέχει πολλούς κινδύνους, όμως οι εργαζόμενοι στα πλωτά του Λιμενικού Σώματος έχουν εξαιρεθεί από την χορήγηση των διπλών συντάξιμων ετών, όπως αυτά χορηγούνται σε όλες τις ειδικές ομάδες των σωμάτων ασφαλείας καθώς και στο Λιμενικό Σώμα. Πάγιο αίτημα μας η χορήγηση των «διπλών ετών» για τους υπηρετούντες σε σκάφη ανοικτής θαλάσσης, άνω των 28 μέτρων (κατηγορία Α1 ,ΠΑΘ-900αρια) και κατά το ήμισυ για τα υπόλοιπα, εξαιρουμένων σκαφών κάτω των 7 μέτρων.



Παράλληλα θα πρέπει να επέλθει η επαναφορά του ορίου ηλικίας υπηρετούντων στα πλωτά τα 45 έτη, με αυτοδίκαιη αποδέσμευση από αυτά. Η παραμονή πέραν της ηλικίας των 45 ετών θα πρέπει να προϋποθέτει την επιθυμία του στελέχους καθώς και τη θετική απόφαση ιατρικής επιτροπής που θα γνωματεύει, ανά δύο έτη, την σωματική και ψυχική υγεία.



Πέραν των προαναφερόμενων έχει διαπιστωθεί η διαφορετική αντιμετώπιση σε θέματα οικονομικής φύσεως εντός του Σώματος. Διενεργήθηκαν διαγωνισμοί για απευθείας κατάταξη Αξιωματικών πτυχιούχων Καπετάνιων και Μηχανικών αποκλείοντας καθολικά την συμμετοχή εν ενεργεία στελεχών. Η νέα αυτή κατηγορία στελεχών δεν φοιτά στις Παραγωγικές Σχολές του Σώματος αλλά στην ουσία κατόπιν ενός μικρού διαστήματος πρακτικής, θα τοποθετηθούν σε σκάφη φέροντας ως αρχικό βαθμό του Σημαιοφόρου και αμείβονται με τις αποδοχές της Ά μισθολογικής κατηγορίας σε αντίθεση με τα ήδη υπάρχοντα στελέχη που υπηρετούν ως Καπετάνιοι και Μηχανικοί, που έχουν προσληφθεί με ακριβώς τα ίδια κριτήρια αλλά ξαφνικά βλέπουν νεότερους τους στην Υπηρεσία με τα ίδια τυπικά προσόντα και για την ίδια εργασία, να βρίσκονται σε ευνοϊκότερη θέση από αυτούς, τόσο βαθμολογικά όσο και μισθολογικά, χωρίς να τους έχει δοθεί η δυνατότητα να συμμετέχουν ισότιμα στον διαγωνισμό.



Το ζήτημα αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί άμεσα με τη δυνατότητα μετάταξης όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις, Τεχνικών Αξιωματικών για την συμπλήρωση των κενών οργανικών θέσεων της εν λόγω κατηγορίας Αξιωματικών ΔΠΓ-ΔΜΓ προκειμένου καταρχήν να αξιοποιηθούν στελέχη με ειδικές γνώσεις και παράλληλα να δοθεί η ηθική ικανοποίηση-αναγνώριση της προσφοράς από τη συγκεκριμένη κατηγορία στελεχών, η οποία φυλάει τα σύνορα της Ευρώπης και της Ελλάδας 365 μέρες/χρόνο - 24ώρες/24ωρο, έχει διασώσει αμέτρητες ψυχές στη θάλασσα και έχει σηκώσει το περισσότερο βάρος την περίοδο των ανεξέλεγκτων μεταναστευτικών ροών περιόδου 2015-2017 και εν συνεχεία μέχρι και σήμερα αποτελεί μέγιστο έργο με την φύλαξη των θαλασσίων συνόρων της πατρίδας μας.



Κύριε Πρωθυπουργέ

η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών προκειμένου να αναδείξει τα σημαντικά προβλήματα των υπηρετούντων στα πλωτά του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ έχει συστήσει τη Γραμματεία Πλωτών Μέσων η οποία και έχει εκπονήσει το ανωτέρω υπόμνημα ως προϊόν της συνεργασίας με τους συναδέλφους που υπηρετούν στα πλωτά μέσα σε όλη την Ελληνική επικράτεια ,προκειμένου να λάβετε γνώση για τα προβλήματα που μας απασχολούν συμβάλλοντας από πλευρά σας στην επίλυση όσων από αυτά καθίσταται εφικτό .



Με τιμή,

για το Διοικητικό Συμβούλιο





 
3
Με την Υφυπουργό Εργασίας κ. Δόμνα Μιχαηλίδου 

2
Με τον Αντιπεριφεριάρχη Ιονίων Νήσων Κεφαλληνίας και Ιθάκης κ. Σταύρο Τραυλό







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια