Άρθρο του Άχμαντ Ελντίν: Διαβάσαμε σήμερα στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» την δήθεν «έρευνα βόμβα» για τζιχαντιστές στην Ελλάδα και μάλιστα για «Ελληνίδες νύφες» του ΙΣΙΣ. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα δημοσίευμα που επιχειρεί να δημιουργήσει και να συντηρήσει ένα τρομολαγνικό και Ισλαμοφοβικό κλίμα για πολιτικές σκοπιμότητες.
Ο αρθρογράφος που υπογράφει την έρευνα είναι ο δημοσιογράφος
Βασίλης Κανέλλης ο οποίος πέρα που αρθρογραφεί σε γνωστές εφημερίδες έχει
διοριστεί και ως μετακλητός υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ με Μ.Κ. 13ο, στο Ιδιαίτερο
Γραφείο της Γενικής Γραμματέως Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου
Προστασίας του Πολίτη (Διαύγεια, 3/3/2021)
Η «έρευνα βόμβα» που περιμέναμε να διαβάσουμε με συγκριμένα
στοιχεία αποδείχτηκε ένα κούφιο πυροτέχνημα στην καλύτερη περίπτωση. Το άρθρο
χαρακτηρίζεται από λέξεις του τύπου: ίσως, μπορεί, ενδεχομένως, εικάζεται,
μάλλον, όπως και με προτάσεις: ενδείξεις και όχι αποδείξεις, σενάρια, προς το
παρόν τίποτα χειροπιαστό
Ένα μικρό δείγμα του προβληματικού χαρακτήρα της
συγκεκριμένης αρθογραφίας είναι το γεγονός ότι ο αρθογράφος συγχέει τους
Ταλιμπάν με την ΙΣΙΣ. Σε μια παράγραφο μας «πληροφορεί» για τις δήθεν νύφες του
ΙΣΙΣ και στις επόμενες γραμμές μας μιλάει για νύφες των Ταλιμπάν. Στη συνέχεια,
ενώ μας περιγράφει την πρόσφατη σύλληψη Ιρακινού που σχετιζόταν με την ΙΣΙΣ,
ξαφνικά προς τον επίλογο τον παρουσιάζει ως Ταλιμπάν.
Το αποκορύφωμα όμως της έρευνας-φούσκας είναι το σημείο στο
οποίο ο αρθογράφος μας «αποκαλύπτει» την «εταιρία-βιτρίνα» στην οποία κρύβονται
μέλη της ΙΣΙΣ και «ενδεχομένως» «νύφες». Δεν προλαβαίνεις να γυρίσεις την
σελίδα έτσι ώστε να ενημερωθείς περί τίνος πρόκειται και διαβάζεις: «η
συγκεκριμένη εταιρία ωστόσο, πρόκειται για σφραγίδα, ένα κουφάρι δηλαδή, στο
οποιο δεν εμφανίζονται φυσικά πρόσωπα αλλά ένα κινητό τηλέφωνο. Ένα κινητό
το οποιο δείχνει απενεργοποιημένο και δεν αφήνει ίχνη προς το παρόν πάνω στα
οποία θα μπορούσαν να πατήσουν οι αστυνομικοί για να εντοπίσουν τους κατόχους»
(σελ.9).
Με άλλα λόγια ένα απόλυτο τίποτα. Όχι αποδείξεις, αλλά ούτε
καν ενδείξεις μιας και δεν υπάρχουν φυσικά πρόσωπα, παρά μόνο ένα… κινητό
τηλέφωνο. Παρολαυτα όμως, αυτό δεν εμπόδισε τον αρθρογράφο να φανταστεί
τζιχαντιστικούς θύλακες, πόσο μάλλον να το πάει κι ένα βήμα παραπέρα για «νύφες
του ΙΣΙΣ», ΙΣΙΣ το οποίο μπερδεύει συνεχώς με τους Ταλιμπάν. Και όλα αυτά
έχοντας ως τεκμήριο ένα κινητό τηλέφωνο με πρόσωπα – φαντάσματα.
Η αντιφατικότητα του αρθρογράφου όμως αγγίζει τα όρια του
παραλόγου οταν παραδέχεται: «Η αλήθεια είναι, όπως τονίζουν καλά γνωρίζοντες τα
θέματα αυτά, σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες οπου κάποια στιγμή ήταν μόδα το
να γίνει μια γυναίκα «νύφη» του ΙΣΙΣ, στην Ελλάδα δεν υπήρξαν μέχρι σήμερα
τέτοια φαινόμενα» (σελ.9).
Οι προθέσεις του αρθογράφου, οπου τονίζουμε είναι και
μετακλητός υπάλληλος στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, είναι ξεκάθαρες:
Πρώτον, όπως προκύπτει από το άρθρο της «εικασίας» και των
«ενδεχομένων» δεν τίθεται θέμα τζιχαντιστικών θυλάκων εντός της Ελλάδος και
σαφώς οι Ελληνίδες «νύφες» της ΙΣΙΣ η των Ταλιμπάν είναι ένα μύθευμα βγαλμένο
από σενάριο επιστημονικής φαντασίας η πιο σωστά ανέκδοτο. Σαφώς και δεν
αποκλείεται κανένα σενάριο εξτρεμισμού η ριζοσπαστικοποίησης και οι υπηρεσίες
ασφαλείας είναι υποχρεωμένες να επαγρυπνούν. Να επαγρυπνούν όμως με δεδομένα
και όχι με φαντασίες έχοντας ως μοναδικό αποδεικτικό ένα κινητό που δεν
γνωρίζεις τον κάτοχο. Επαγρύπνηση με τεκμηριωμένες θέσεις από επιστημονικές
έρευνες και όχι με μύθους και θεωρίες υπαλλήλων ασφαλείας που φαντασιώνονται
τρομολαγνικά σενάρια έτσι ώστε να αποσπάσουν την προσοχή και την προαγωγή του
ανωτέρου. Ιδιαίτερα όταν οι εικασίες σου ζημιώνουν την εικόνα και τον ψυχισμό
μιας ολόκληρης θρησκευτικής κοινότητας που ζει μαζί σου.
Δεύτερον, η τρομολαγνική έρευνα αυτή επιδιώκει να
στοχοποιήσει τις Μουσουλμανικές κοινότητες της Ελλάδος και να τρομοκρατήσει
συγκεκριμένα τις Ελληνίδες οι οποίες επιλέγουν να ασπαστούν το Ισλάμ με καθαρά
θεολογικά κριτήρια. Είναι γεγονός ότι το Ισλάμ προκαλεί έντονο ενδιαφέρον σε
πολλές γυναίκες στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και στον Δυτικό κόσμο γενικότερα. Η
πλειοψηφία που ασπάζεται το Ισλάμ είναι γυναίκες και εμείς ακόμα, σαν
οργανισμός και παλαιοτέρα σαν Τζαμί, καταγράφαμε και καταγράφουμε περισσότερες
γυναίκες που ασπάζονται το Ισλάμ παρά άνδρες. Αυτό το γνωρίζουν και προσπαθούν
με διάφορα τεχνάσματα τρόμου να το ποινικοποιήσουν και να το εμποδίσουν. Ο
βασικός κανόνας των Ελληνίδων που ασπάζονται το Ισλάμ είναι μορφωμένες και η
επιλογή τους βασίζεται κατόπιν προσωπικής τους έρευνας για το Ισλάμ.
Τρίτον, η τρομολαγνική έρευνα επιχειρεί να δημιουργήσει και
κυρίως να συντηρήσει ένα αντιΜουσουλμανικό και Ισλαμοφοβικό κλίμα εντός της
Ελλάδας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που προδίδει αυτές τις προθέσεις είναι το
σημείο του αρθογράφου που υπογραμμίζει ότι: «Στο μικροσκόπιο έχουν μπει και οι
Μουσουλμανικές κοινότητες στην Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι αποτελούνται
κατά κύριο λόγο από ήσυχες οικογένειες και ανθρώπους που έχουν ενσωματωθεί στην
ελληνική κοινωνία…» (σελ.9). Ενώ αναγνωρίζεται ότι οι Μουσουλμανικές κοινότητες
είναι ενσωματωμένες και φιλήσυχες παρολαυτα έχουν μπει στο στόχαστρο. Υπάρχει
καμία λογική ερμηνεία περά από αυτής της Ισλαμοφοβίας; Εάν αυτό δεν είναι
Ισλαμοφοβία τότε πραγματικά δεν γνωρίζω τι είναι. Και μην ξεχνάμε ότι αυτά τα
λόγια δεν γράφονται μόνο από έναν δημοσιογράφο, αλλά και από έναν υπάλληλο που
εργάζεται και ως άμεσος συνεργάτης του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Με
άλλα λόγια, η Ελληνική πολιτεία στοχοποιεί τους Μουσουλμάνους παρόλο που
αναγνωρίζονται ως νόμιμοι και αθώοι. Για ποιο λόγο; Μόνο και μόνο γιατί είναι
Μουσουλμάνοι, μόνο και μόνο γιατί Ελληνίδες επιλέγουν να ασπαστούν το Ισλάμ και
επίσης, όπως γράφει ο ίδιος, μόνο και μόνο γιατί ταξιδεύουν σε Ισλαμικές χώρες
και αυτό το βλέπουν ως «περίεργα» ταξίδια. Και όλα αυτά κάτω από εικασίες και
«ενδεχόμενα» με μπόλικη δόση από «ίσως», «πιθανόν» και «μάλλον».
Τέταρτον, ο βασικός σκοπός αυτού του δημοσιεύματος είναι η
ελληνογαλλική αμυντική συμφωνία και συγκεκριμένα η δικαιολόγηση της αποστολής
ελληνικών στρατιωτών στην περιοχή του Σαχέλ. Υποτίθεται ότι στην περιοχή η
Γαλλία, έχοντας την συνεργασία και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, πολεμούν την
«Ισλαμιστική» τρομοκρατία. Οι επιχειρήσεις όμως ενάντια σε τρομοκράτες είναι
σχεδόν μηδαμινές, επί της ουσίας λειτουργούν ως πρόσχημα για τις
αποικιοκρατικές επιδιώξεις της Γαλλίας η οποία, αυτό που πραγματικά εξυπηρετεί,
είναι τα οικονομικά της συμφέροντα σε ολόκληρη την περιοχή με το να ελέγχει
τους φυσικούς πόρους, τα κοιτάσματα, να διεισδύει με γαλλικές εταιρίες και
βεβαίως να παίζει ρόλο σε διεθνή ζητήματα. Το άρθρο στα ΝΕΑ αυτό που προσπαθεί
να κάνει είναι να δικαιολογήσει τον πόλεμο (δήθεν) κατά της τρομοκρατίας και
επί της ουσίας να επιβεβαιώσει την ανάγκη για συμμετοχή της Ελλάδας στο Σαχέλ,
παρουσιάζοντας το ως απάντηση στην κριτική της αντιπολίτευσης.
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη σκέψη έτσι ώστε να καταλάβει
κάποιος τι προσπαθούν να εξυπηρετήσουν. Πολιτικά και κομματικά συμφέροντα. Η
βασική τακτική είναι αυτή της απειλής, του τρόμου, η λάσπη στον ανεμιστήρα και
οι αβάσιμες υποψίες με έμμεσο τρόπο προς τις Μουσουλμανικές κοινότητες που
παραδοσιακά έχουν το ρόλο του εξιλαστήριου θύματος. Το εξοργιστικό της υπόθεσης
είναι οτι τα δημοσιεύματα αυτά, που όπως είδαμε φτάνουν στα όρια των fake news,
προέρχονται από συνεργάτες Υπουργείων που υποτίθεται οτι καταπιάνονται με την
ασφάλεια και την προστασία του πολίτη.
Είναι ανεπίτρεπτη, χυδαία και άκρως προκλητική αυτού του
είδους η δημοσιογραφία, η οποία προφανώς απορρέει από συγκεκριμένες προθέσεις
της ελληνικής πολιτείας. Επιχειρεί να βγάλει από τη μύγα ξίγκι, ψάχνοντας να
βρει κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο να στοχοποιήσει και να επιτεθεί στους
Μουσουλμάνους. Αυτό το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο. Δυστυχώς δεν είναι σε
θέση να αντιληφθούν ότι προκαλούν σε τέτοιο βαθμό, που τα αποτελέσματα τα οποία
επιδιώκουν θα είναι εντελώς αντίθετα από αυτά που σκέπτονται και προσπαθούν να
πετύχουν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το IslamForGreeks.org, εδώ και μια
δεκαετία περίπου, έχει λάβει πρωτοβουλίες ως προς την αποδόμηση του
εξτρεμιστικού στοιχείου και της τρομοκρατικής ρητορικής, με διάφορες ομιλίες,
άρθρα, εκπομπές, βιβλία, παρουσιάσεις και διαλέξεις. Ο αντιτρομοκρατικός
ακτιβισμός μας επικεντρώνεται σε πραγματικά δεδομένα, πραγματικά περιστατικά,
καθώς επίσης σε γνώση για το φαινόμενο μιας και υπάρχει η δυνατότητα της
πρόσβασης σε απαιτούμενες πηγές, κάτι που αδυνατούν να πράξουν οι λεγόμενοι «ισλαμολόγοι»
των υπηρεσιών αυτών. Πιστεύω ότι είναι απαραίτητο πλέον να δημοσιεύσουμε
σχετικά άρθρα/βίντεο στο μέλλον με την προβληματική και απαρχαιωμένη
προσέγγιση-μεθοδολογία αυτών των υπηρεσιών με το Ισλάμ και τους
Μουσουλμάνους.
Αυτό που πάντα με εντυπωσίαζε στην Ελλάδα είναι ότι μιλάνε
ορισμένοι της ελληνικής πολιτείας για πόλεμο κατά της τρομοκρατίας, για έρευνες
των υπηρεσιών, για θύλακες τζιχαντιστών και άλλα παρόμοια και την ίδια ώρα τους
βλέπεις να έχουν ως επισήμους συνομιλητές οπαδούς και θαυμαστές της
«Μουσουλμανικής Αδελφότητας», της γνωστής τρομοκρατικής οργάνωσης που θεωρείται
η μήτρα της ριζοσπαστικοποίησης, της αλ Κάιντα, της ΙΣΙΣ και της Μπόκο Χαράμ.
Όχι μόνο αυτό, αλλά πρόσφατα νομιμοποίησαν χώρους λατρείας στους οποίους
θαυμάζουν τους Αδελφούς Μουσουλμάνους.
Η ασυνέπεια σε όλο το μεγαλείο της
0 Σχόλια