Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Οι Λιμενικοί της Ανατολικής Κρήτης για τις μετακινήσεις στελεχών


Ανακοίνωση από την Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Ανατολικής Κρήτης αναφορικά με τις μετακινήσεις στελεχών του Λιμενικού Σώματος.

 

Αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

 

Κάθε μήνα εκατό πενήντα (150) περίπου στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής καλούνται να μετακινηθούν για εκτέλεση υπηρεσίας στο Ανατολικό Αιγαίο για ενίσχυση των τοπικών υπηρεσιών σε σχέση με το ζήτημα αιχμής αυτό του μεταναστευτικού.

Δυστυχώς όμως ακόμα και σήμερα, εν έτη 2021, τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής εξακολουθούν να αντιμετωπίζονται σαν πολίτες β΄ κατηγορίας αναφορικά με τις μετακινήσεις τους.

 

Ενώ για πάνω από δύο (02) χρόνια εκτελούνται οι εν λόγω μετακινήσεις κάθε μήνα και το ΥΝΑΝΠ γνωρίζει (και αποφασίζει) πόσα στελέχη απαιτούνται να μετακινηθούν, δεν έχει ληφθεί καμία μέριμνα για την κράτηση των εισιτηρίων τους σε συνεννόηση με τις ναυτιλιακές εταιρείες, αλλά αφήνουν τα στελέχη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ στην τύχη τους, αδιαφορώντας πλήρως.    

 

Τα στελέχη ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ καλούνται σε πληθώρα περιπτώσεων να προβαίνουν σε υποβολή αιτήσεων (γεγονός το οποίο δεν προβλέπεται πλην όμως οι Ν.Ε. το ζητάνε) προς τις ναυτιλιακές εταιρείες για το αυτονόητο της χορήγησης μηδενικού εισιτηρίου σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Ασφαλώς και δεν γίνεται ούτε λόγος για καμπίνα η οποία αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός! Αξίζει να σημειωθεί ότι για την μετακίνηση στο Ανατολικό Αιγαίο απαιτείται τα στελέχη να ταξιδέψουν με δύο διαφορετικά πλοία προκειμένου να φθάσουν στον προορισμό τους.

 

Ως εκ τούτου, οι συνθήκες υπό τις οποίες τα στελέχη ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ είναι αναγκασμένα να ταξιδέψουν από την Κρήτη στο ανατολικό Αιγαίο είναι απάνθρωπες, αφού τις περισσότερες φορές είναι υποχρεωμένοι να αναλάβουν υπηρεσία κατάκοποι και εξαντλημένοι, έπειτα από δύο συνεχόμενα βράδια στο κατάστρωμα. Ουδείς πρέπει να ξεχνάει  ότι οι συνάδελφοι λιμενικοί δεν μετακινούνται στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου για να κάνουν τις διακοπές τους ή για ψυχαγωγικούς λόγους. Μεταβαίνουν σε αυτά αποκλειστικά για υπηρεσιακούς λόγους.

 

Ας δούμε όμως πρακτικά τι σημαίνει για ένα στέλεχος ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ να ταξιδεύει από την Κρήτη σε κάποιο νησί του ανατολικού Αιγαίου για εκτέλεση υπηρεσίας: Ξεκινάει από το Ηράκλειο στις 8 το βράδυ με το πλοίο της γραμμής (Για τους συναδέλφους από Λασίθι απαιτείται και οδήγηση από μία έως δύο περίπου ώρες μέχρι το Ηράκλειο). Όπως προαναφέρθηκε, δεν διατίθεται καμπίνα. Ως εκ τούτου, κοιμάται στα αεροπορικά καθίσματα. Στις 6 το πρωί φθάνει στο λιμάνι του Πειραιά όπου και αναγκάζεται να περιφέρετε σαν άδικη κατάρα (αφού δεν δικαιολογείται αποζημίωση για ξενοδοχείο παρά μόνο για διανυκτέρευση) μέχρι το απόγευμα όπου και επιτρέπεται η είσοδος στο επόμενο πλοίο για τον τελικό προορισμό του.  Εννοείται ότι και πάλι τη βγάζει όλη νύχτα στα αεροπορικά καθίσματα. Όταν πλέον φθάσει στο νησί σχεδόν άυπνος και κατάκοπος, είναι αναγκασμένος να αναλάβει αυθημερόν υπηρεσία ακόμα και λίγο μετά τον κατάπλου του πλοίου.

 

Άραγε μέχρι πότε τα στελέχη ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ θα αντιμετωπίζονται ως άνθρωποι δεύτερης κατηγορίας; Τόσο ο αρμόδιος υπουργός, όσο φυσικά και το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος είναι πλήρως ενήμεροι για την κατάσταση που περιγράφουμε. Φθάνει πια!!! Επιτέλους πρέπει να βρεθεί μία αξιοπρεπής και ανθρώπινη λύση για τους ανθρώπους που καλύπτουν επάξια τις ανάγκες τις υπηρεσίας και αφήνουν συχνά πίσω τους οικογένειες με μικρά παιδιά!

 

Γνωρίζουμε και έχει αποδειχθεί έμπρακτα σε αρκετές περιπτώσεις η στήριξη του Υπουργού ΝΑ.Ν.Π. σε πληθώρα θεμάτων που απασχολούν τα στελέχη ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ και ευελπιστούμε στην οριστική λύση της ταλαιπωρίας που υφίστανται τα εν λόγω στελέχη κατά τη μετακίνησή τους στο ανατολικό Αιγαίο για εκτέλεση Υπηρεσίας.   

ekriti.gr 









Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια