Δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου Γιάννη Ραγκούση και Βουλευτή Β’ Πειραιά σχετικά με την απάντηση του Υπ. Ναυτιλίας κ. Πλακιωτάκη στην Ερώτηση&ΑΚΕ 31 Βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αναφορικά με την πρόοδο υλοποίησης καθεμίας από τις 11 προβλεπόμενες στη Σύμβαση Παραχώρησης Υποχρεωτικές Επενδύσεις του Λιμένα Πειραιά της Πρώτης Περιόδου, που λήγει τον Αύγουστο 2021.
Αποκάλυψη τώρα ! Ιδού η αλήθεια για τη μη τήρηση των
συμβατικών υποχρεώσεων τoυ ΟΛΠ- Cosco, ενόψει του προκλητικού αιτήματος για
μεταβίβαση του 16% των μετοχών που ανήκει στο ελληνικό δημόσιο.
Με μια απλή ανάγνωση των ποσοστών ολοκλήρωσης των έργων
εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως η ΟΛΠ ΑΕ-Cosco, δεν τηρεί τις συμβατικές
υποχρεώσεις της.
Πέντε περίπου χρόνια μετά τη μεταβίβαση 51% των μετοχών στην
COSCO οι ναυπηγοεπισκευαστικοί χώροι είναι στη χειρότερη παρά ποτέ κατάσταση.
Οι δρόμοι στη ΝΕΒ Περάματος είναι χειρότεροι από χωράφι.
Τα συντριπτικά επίσημα στοιχεία του Πίνακα προόδου καθεμίας
από τις 11 Υποχρεωτικές Επενδύσεις της ΟΛΠ ΑΕ-Cosco, που περιλαμβάνονται στην
Απάντηση του Υπουργείου Ναυτιλίας σε σχετική Ερώτησή μας, επιβεβαιώνουν με τον
πλέον εύγλωττο τρόπο, πως αυτές είναι αδύνατον να ολοκληρωθούν ως τον
επερχόμενο Αύγουστο, όπως προβλέπεται στη Σύμβαση Παραχώρησης.
Επισήμως πλέον επαληθεύεται η δικαιολογημένη ανησυχία του
κλάδου της ναυπηγοεπισκευής, αλλά και του συνόλου των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
και εργαζομένων που συνδέονται με το Λιμάνι, την οποία έχουν πυροδοτήσει αφενός
η μη τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεών της Cosco και αφετέρου το αίτημά της για
μεταβίβαση του -διαχειριζόμενου από το ΤΑΙΠΕΔ- 16% των μετοχών, προϋπόθεσή της
οποίας ωστόσο είναι η αποδεδειγμένα αδύνατη εμπρόθεσμη ολοκλήρωση του
επενδυτικού έργου.
Γι αυτήν την αρνητική εξέλιξη είναι αδιαμφισβήτητες οι
ευθύνες της Κυβέρνησης που με αποκορύφωμα την «απονέκρωση» των ελεγκτικών
αρμοδιοτήτων της ΡΑΛ έχει επιλέξει σε όλα τα θέματα τη μεροληπτική στάση υπέρ
του ΟΛΠ-Cosco.
1 Σχόλια