Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρώτο βήμα του διαγωνισμού για τη νέα Σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο- Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, με την αποσφράγιση των προσφορών που κατέθεσαν τέσσερα σχήματα.
Συγκεκριμένα και με σειρά μειοδοσίας στο διαγωνισμό
συμμετείχαν:
ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (8,29%)
«ΕΝΩΣΗ ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΣΙΔΗΡΟΔΟΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Τ.Ε., ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ -ΡΙΟ»
(7,15%)
ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ
- ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (6,50%)
ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ( 6,50%)
Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από το διαγωνισμό
διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 175 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου
Φ.Π.Α.) και αφορά την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια,
αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλον χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης,
σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων
σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Πάτρα, στο τμήμα
Ροδοδάφνη – Ρίο.
Το συγκεκριμένο έργο που συγκαταλέγεται στα επτά έργα
συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το
τελευταίο χρονικό διάστημα, αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του
σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα. Έργα που αποσκοπούν στη βελτίωση των ελληνικών
μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του
σιδηροδρόμου.
0 Σχόλια