Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Τα μυστικά του “πορίσματος Θεοδωρικάκου” για το Πέραμα


Ως επτασφράγιστο μυστικό κρατείται μακριά από κάθε υποψία δημοσιότητας, το περίφημο πόρισμα της «έρευνας Θεοδωρικάκου» σχετικά με τα δομικά προβλήματα της Αμεσης Δράσης, αλλά και γενικότερα της ΕΛ.ΑΣ., που οδήγησαν στην φονική καταδίωξη στο Πέραμα.

Στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για έρευνα όλων των λεπτομερειών, ούτε για ΕΔΕ, αλλά για μια αναφορά που περιλαμβάνει τις «καταθέσεις» όλων των αξιωματικών εντός και εκτός Αμεσης Δράσης που είχαν εικόνα του τι συνέβει σε εκείνη την περίπτωση, αλλά και του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο έφτασε ο εκφωνητής του Κέντρου Επιχειρήσεων να διατάξει την παύση της καταδίωξης και μάλιστα εξ ονόματος του Α-100, του διοικητή δηλαδή της υπηρεσίας, όπως αναφέρουν οι σχετικές πληροφορίες.

Πληροφορίες που εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκαν ορθές, αφού και ο Ταξίαρχος Κώστας Κουτσιβίτης, ο Α-100, μετακινήθηκε στην Αστυνομική Ακαδημία, αλλά και ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη σε κάθε δήλωση του που ακολούθησε τονίζει πως δεν νοείται διακοπή καταδίωξης κακοποιού.

Γιατί όμως το πόρισμα αυτό κρατείται μυστικό; Τι αναφέρουν οι αξιωματικοί που κατέθεσαν και γιατί ο Ταξίαρχος Κουτσιβίτης ζήτησε να δεί, μετά την απόφαση της μετακίνησής του, αρχικά τον Αρχηγό Μιχάλη Καραμαλάκη το μεσημέρι της Τρίτης, και στην συνέχεια τον Υπουργό Τάκη Θεοδωρικάκος, ο οποίο όμως βρισκόταν σε ταξίδι στην Βουλγαρία;

Οι πληροφορίες του astinomiko.gr αναφέρουν πως από το πόρισμα αυτό προκύπτει πως η εντολή για διακοπή της καταδίωξης του αυτοκινήτου στο Πέραμα δεν ήταν αποσπασματική απόφαση του διοικητή της Αμεσης Δράσης, αλλά αποτέλεσμα πάγιας εντολής που είχε από ανώτερο του να μην πραγματοποιούνται καταδιώξεις, έτσι ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να προκύψουν «προβλήματα» και «όλοι να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο», ενόψει των ετήσιων κρίσεων της Αστυνομίας, όπως μας ανέφεραν καλά πληροφορημένες πηγές!

Μάλιστα οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως η εντολή αυτή δόθηκε μετά την καταδίωξη ενός κλεμμένου αυτοκινήτου από την περιοχή των Άνω Λιοσίων, το οποίο καταδιώχθηκε από ομάδες της ΔΙ.ΑΣ. και τελικά ο οδηγός του έχασε τον έλεγχο στην οδό Λιοσίων στο Κέντρο της Αθήνας, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τριών πολιτών από συγκρούσεις.

Άλλες πηγές αναφέρουν πως εάν η απόδοση ευθυνών συνεχιζόταν «προς τα πάνω» θα δημιουργούνταν πρόβλημα στην αλυσίδα της ιεραρχίας μόλις δύο μήνες πριν τις κρίσεις, οπότε αποφασίστηκε να πάρουν όλες τις αποφάσεις τότε!

Μένει τώρα να αναμένουμε για να διαπιστώσουμε τι διαπίστωσε τελικά ο Τάκης Θεοδωρικάκος από το «πόρισμα» για την υπόθεση του Περάματος.

 

Θάνος Σωτήρης




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια