Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Mad Clip: "Μίλησε" η Porsche - Μοιραία τα ημιαγωνιστικά λάστιχα του αυτοκινήτου


Λίγες ώρες αφότου βρέθηκαν το κινητό τηλέφωνο και ο σταυρός του Mad Clip, νέα στοιχεία από την αυτοψία της μοιραίας Porsche έρχονται να φωτίσουν τις συνθήκες που οδήγησαν στο θανατηφόρο τροχαίο.

Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά, οι φόβοι για τα λάστιχα του πολυτελούς αυτοκινήτου φαίνεται πως επιβεβαιώνονται. Καθώς πρόκειται για ελαστικά Semi Slick, ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας.

Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ του "Live News" στο Mega, τα συγκεκριμένα ελαστικά όταν έρθουν σε επαφή με νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους. Όπως συνόψιζαν συνεργάτες του κ. Μαδιά τα λάστιχα semi slick είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.

Τα λάστιχα έχασαν έστω για λίγο την αποδοτικότητά τους

Την επίμαχη νύχτα όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα αλλά και από τους αυτόπτες μάρτυρες σε τρία σημεία, λίγα μέτρα από το σημείο του δυστυχήματος στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης υπήρχαν νερά. Και άρα τα λάστιχα της μοιραίας Porsche για λίγα αλλά κρίσιμα δευτερόλεπτα έχασαν την αποδοτικότητά τους.

Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε πως ο Mad Clip πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ από τα 134 που πήγαινε…Και πάλι όμως αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε μοιραία. Η μαύρη Porsche έφυγε από δρόμο και αφού καρφώθηκε σε κολώνα κατέληξε σε δέντρο.

Η πολυαναμενόμενη αυτοψία έδειξε ότι οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να είχαν παίξει ρόλο στην τραγωδία.

Το επιτελείο του κ. Μαδιά διαπίστωσε πως όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.

Η πρώτη ανάλυση δείχνει πως τα ημιαγνωνιστικά λάστιχα της Porsche έχουν παίξει ρόλο στα όσα έγιναν τη νύχτα εκείνης της Πέμπτης, στις 2 Σεπτεμβρίου. Τις επόμενες μέρες θα ενημερωθούν επίσημα από τον κ. Μαδιά οι γονείς του αδικοχαμένου τράπερ.

 




https://www.thetoc.gr







Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης ΤΑΣΟΣ Μ. είπε…
Τα λάστιχα δεν κρυώνουν.
Αφού είναι σλικ, όταν βρουν νερό δεν μπορούν να το διώξουν σε αντίθεση με τα νορμάλ, που οδηγούν το νερό στο εσωτερικό των αυλακώσεων και δημιουργούν μια ‘’στεγνή’’ επαφή με το οδόστρωμα.
Οι αυλακώσεις παίζουν το ρολό αντλίας, που αναλαμβάνει να διώξει το νερό από το πέλμα.
Τα σλικ όταν βρουν νερό, περνούν απλά σε συνθήκες υδρολίσθησης.