Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Ι. Βιδάλης: Τηλεφωνικό κέντρο Άμεσης Δράσης Αττικής εκπέμπει S.O.S


Άρθρο του Αντιπροσώπου Ε.ΑΣ.Υ.Α. στην εφημερίδα της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών «Σύγχρονη Αστυνομία»  που μόλις κυκλοφόρησε.

Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές σε επιτυχίες της Υπηρεσίας μας από πληρώματα περιπολικών-ομάδες ΔΙ.ΑΣ.- μηχανές «Ζ». Τι γίνεται όμως με την απαρχή των περισσότερων αυτών όμως επιτυχιών που δεν είναι άλλο από την κλήση που θα δεχθεί το τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης. Ο ρόλος του εξίσου σημαντικός καθόσον θα πρέπει να αντληθούν οι σωστές πληροφορίες για την τοποθεσία του συμβάντος αλλά και την επικινδυνότητά του ώστε το Κέντρο Επιχειρήσεων να διαθέσει τις ανάλογες δυνάμεις.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι η στελέχωση του Τηλεφωνικού Κέντρου είναι άκρως αναγκαία και επιτακτική, με απώτερο σκοπό την καλύτερη διαχείριση των κλήσεων, αλλά και την έγκαιρη διέκπεραιωσή τους ώστε να χρεωθούν σε σταθμούς του Κέντρου.

Τονίζουμε για άλλη μια φορά ότι κατά την τοποθέτηση των νεοεξερχόμενων Αστυφυλάκων πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα για την ενίσχυση του Τηλεφωνικού Κέντρου της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Αττικής, καθόσον οι κλήσεις και οι ανάγκες των πολιτών έχουν αυξηθεί την ίδια ώρα που το προσωπικό συνεχώς μειώνεται. Και μην ξεχνάμε ότι σε φυσικές καταστροφές ή έντονα καιρικά φαινόμενα όπως φωτιές το καλοκαίρι και έντονες βροχοπτώσεις ή ακόμη και χιονοπτώσεις, όπως τον τελευταίο χειμώνα, στο Τηλεφωνικό Κέντρο οι κλήσεις τριπλασιάζονται.

Επιπρόσθετα να αναφερθεί το γεγονός ότι, το βασισμένο για την λειτουργία του Τηλεφωνικού Κέντρου και κέντρο επιχειρήσεων, ηλεκτρονικό σύστημα «Πήγασος», είναι παλαιωμένο, με συνέπεια οι ανάγκες που προκύπτουν το 2021 δεν μπορούσαν να προβλεφθούν το 1999 όποτε και δημιουργήθηκε. Καθημερινά λαμβάνουμε εκατοντάδες κλήσεις από ψυχικά ασθενή  άτομα που νοσηλεύονται σε ιδρύματα, για θέματα αλλότρια αστυνομικού ενδιαφέροντος αλλά και επίδοξους φαρσέρ που απλά δεν έχουν τι να κάνουν και δεν μπορούν να μπλοκαριστούν οι γραμμές τους, απασχολώντας έτσι άτομα, έστω και στην ελαχίστου χρόνου συνομιλία τους, αυξάνοντας περαιτέρω το φόρτο εργασίας.

Μην ξεχνάτε το τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης, τους αφανείς ήρωες πίσω από την ιστορική γραμμή «100» που είναι καθημερινά 24 ώρες στις επάλξεις για τον κάθε ένα συμπολίτη μας. Βοηθήστε τους για να βοηθήσουν.

easya.gr







Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μήπως να εκπαιδευτούν λίγο καλύτερα οι υπάρχοντες
Αφού εξαιτίας τους λαμβάνουν λάθος εκτιμήσεις τα πληρώματα
Βιαστικό με τον πολίτη αντισυναδερφικοι
Θέλουν πολύ δουλειά
Πρώτα σεμινάρια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συνεχώς δίνουν λανθασμένα τηλέφωνα υπηρεσιών. Αν έχει κλείσει από χιόνια ας πούμε, η εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας, οι " έμπειροι" τηλεφωνητές δίνουν στους πολίτες που ρωτούν, το τηλέφωνο της τροχαίας που είναι στην Αθηνών - Κορίνθου. Και μην πείτε ότι το λέω από κακεντρέχεια. Αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια. Ρωτήστε τους τροχονόμους να σας το επιβεβαιώσουν. Αυτό λέγεται ασχετοσυνη και άγνοια. Ας μην αναφέρω καλύτερα το ότι, όταν στις απαγορεύσεις μετακινήσεων λόγω covid19 , τηλεφωνούσε ο πολίτης να ενημερωθεί για τις προϋποθέσεις που ίσχυαν ως προς την μετακίνηση του,οι τηλεφωνητές του 100 , του έδιναν τα τηλέφωνα της τροχαίας γιατί αυτοί ΑΓΝΟΟΥΣΑΝ ΤΟ ΦΕΚ με την ισχύουσα νομοθεσία. Το οποίο ΦΕΚ μέσω POL , πήγαινε σε κάθε υπηρεσία!!!!! Η εύκολη λύση , για τον τηλεφωνητή και η ταλαιπωρία του πολίτη, να πάρει αλλού τηλέφωνο. Μιλάμε για εξυπηρέτηση , to serve and protect , που λένε, αλλά χωρίς το serve. Αλλά ξέχασα. Είναι για τα βαριά συμβάντα, από ληστείες και πάνω.
Υ. Γ. Υπήρχε διαταγή του αρχηγείου, όταν ρωτούν οι πολίτες την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ υπηρεσία,για τις μετακινήσεις λόγω covid19 , η υπηρεσία να απαντά και να μην παραπέμπει τον πολίτη σε άλλη υπηρεσία. Όπως πάει το πράγμα, αυτά θα τα ξαναβρούμε μπροστά μας.