Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90 eurobank

Με απατεωνιές προσπαθούν να «φουσκώσουν» τον αριθμό των εμβολιασθέντων


Γιατί μια κυβέρνηση έχει ανάγκη να πει ψέματα για την πορεία των εμβολιασμών στη χώρα της; Σε ό,τι αφορά την κυβέρνηση Μητσοτάκη, η απάντηση είναι απλή και έχει δύο σκέλη: Πρώτο, προσπαθεί να αποδείξει ότι η εμβολιαστική της στρατηγική (όπως και η διαχείριση της πανδημίας γενικότερα) είναι άκρως επιτυχημένη. Δεύτερο, προσπαθεί να φιλοτεχνήσει την εικόνα μιας χώρας που έχει προσωρήσει πολύ στην οικοδόμηση του τείχους ανοσίας και επομένως -εκτός από ελκυστικός- είναι και ασφαλής τουριστικός προορισμός.

Πέρα από τους ψεύτικους αριθμούς που δίνει για το σύνολο των δόσεων που έχουν γίνει στη χώρα μας, η κυβέρνηση Μητσοτάκη κάνει συστηματικά και μια εξοργιστική λαθροχειρία με τους ίδιους τους δικούς της ψεύτικους αριθμούς, ώστε να φουσκώσει την εμβολιαστική κάλυψη, μετρώντας δυο φορές τα «τσιμπήματα» που έχουν γίνει.

Τη λαθροχειρία αυτή διεκπεραιώνει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, στις εβδομαδιαίες ανακοινώσεις που κάνει παρέα με την πρόεδρο της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμού, Μαρία Θεοδωρίδου. Η σκυτάλη περνάει μετά σε άλλα κυβερνητικά στελέχη, φτάνοντας μέχρι και τον Μητσοτάκη, ο οποίος επαναλαμβάνει ανερυθρίαστα το ίδιο χοντρό ψέμα.

Στο τέλος του άρθρου παραθέτουμε συγκεντρωτικά τη… δημιουργική αριθμητική του Θεμιστοκλέους, από τις 6 Απρίλη μέχρι τις 7 Ιούνη, όπως ακριβώς τη διατύπωνε σε κάθε εμφάνισή του. Για να διευκολυνθεί ο αναγνώστης, συγκεντρώσαμε τους αριθμούς του Θεμιστοκλέους για τους εμβολιασθέντες με μία και δύο δόσεις εμβολίου στον πίνακα που ακολουθεί. Σημειώνουμε ότι εμβολιασμοί με το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson & Johnson άρχισαν να γίνονται από τις 5 Μάη.

Στις 6 Απρίλη, ο Θεμιστοκλέους έλεγε ότι 1.214.000 άνθρωποι είχαν εμβολιαστεί με την πρώτη δόση και 663.000 άνθρωποι είχαν «κλείσει» τον εμβολιασμό, κάνοντας και τις δύο δόσεις. Ομως, αν 663.000 άνθρωποι είχαν κάνει και τις δύο δόσεις, σημαίνει πως είχαν καταναλώσει 1.326.000 δόσεις (663.000 Χ 2). Επομένως, αφαιρώντας από το σύνολο του 1.877.000 εμβολιασμών (που έδωσε ο Θεμιστοκλέους), έχουμε 551.000 εμβολιασθέντες μόνο με την πρώτη δόση και όχι 1.214.000, όπως ισχυρίστηκε ο Θεμιστοκλέους.

Υπάρχει, όμως, και δεύτερη προσέγγιση. Αν πράγματι 1.214.000 άνθρωποι έκαναν την πρώτη δόση, τότε μας μένουν 663.000 δόσεις γι’ αυτούς που «έκλεισαν» τον εμβολιασμό τους. Σ’ αυτή την περίπτωση, οι εμβολιασθέντες και με τις δύο δόσεις είναι 331.500 (663.000 / 2) και όχι 663.000, όπως ανακοίνωσε ο Θεμιστοκλέους.

Πρόκειται για καθαρή απατεωνιά. Προσέθεσε σκόπιμα αυτούς που είχαν κάνει μόνο μία δόση με αυτούς που έκαναν και τις δύο δόσεις, για να φουσκώσει τα νούμερα, μπερδεύοντας τον κόσμο. Ιδιαίτερα ήθελε να φουσκώσει τον αριθμό όσων έκαναν και τις δύο δόσεις, διπλασιάζοντάς τον.

Πρέπει εδώ να θυμίσουμε ότι ο ίδιος ο Θεμιστοκλέους, όταν στις 20 Μάρτη ρωτήθηκε πόσες δόσεις εμβολίων έχει παραλάβει η Ελλάδα, απάντησε «κάντε άθροιση τις ανακοινώσεις για τις παραλαβές που έχω κάνει». Και η άθροιση έβγαζε γύρω στις 650.000 δόσεις και όχι 1.877.000! (Αναλυτικά γι’ αυτό δείτε εδώ).

Η απατεωνιά με τη… δημιουργική αριθμητική συνεχίστηκε από τον Θεμιστοκλέους και στις 12, 14 και 26 Απρίλη.

Στις 12 Απρίλη έλεγε ότι είχαν εμβολιαστεί με τις δύο δόσεις 743.000 άνθρωποι. Αν ο αριθμός ήταν πραγματικός, θα έπρεπε να έχουν καταναλωθεί 1.486.000 δόσεις. Προσθέτοντας τους 1.468.000 ανθρώπους που -σύμφωνα με τον Θεμιστοκλέους- έκαναν την πρώτη δόση, θα φτάναμε στις 2.954.000 δόσεις (1.486.000+1.468.000) και όχι στις 2.212.000 δόσεις.

Στις 19 Απρίλη θα έπρεπε να έχουν γίνει 3.300.000 δόσεις [1.760.000 + (770.000 Χ 2)] και όχι 2.530.000 δόσεις που είπε ο Θεμιστοκλέους.

Στις 26 Απρίλη θα έπρεπε να είχαν γίνει 3.715.000 δόσεις [2.025.000 + (845.000 Χ 2)] και όχι 2.870.000 δόσεις.

Στις 10 Μάη έχουμε στην εξίσωση και το μονοδοσικό εμβόλιο της J&J, που έχει αρχίσει να γίνεται από τις 5 Μάη. Αθροίζοντας τους αριθμούς των δύο πρώτων στηλών για τη συγκεκριμένη ημερομηνία βρίσκουμε 3.745.000 και όχι 3.740.000. Ο Θεμιστοκλέους δεν έκανε λάθος στην άθροιση. Προφανώς, η διαφορά των 5.000 είναι εμβολιασμοί με το μονοδοσικό εμβόλιο της J&J, που έγιναν μεταξύ 5 και 10 Μάη. Κατά τα άλλα, έχουμε την ίδια απατεωνιά με τους αριθμούς.

Τα ίδια και στις 25 Μάη. Ψεύτικα νούμερα από τη μια, απατεωνίστικη παρουσίασή τους από την άλλη, για να καλλιεργήσουν στον ελληνικό λαό την ψευδαίσθηση ότι ο εμβολιασμός πάει καλά και ότι βήμα-βήμα χτίζεται το τείχος ανοσίας. Αν δεχτούμε (για τη συνέχιση της συζήτησης και όχι γιατί είναι αληθινοί) τους αριθμούς του Θεμιστοκλέους, σύμφωνα με τους οποίους στις 25 Μάη είχαν γίνει 5.050.000 δόσεις και ότι 3.250.000 άνθρωποι έκαναν την πρώτη δόση, δεν μπορεί να είχαν «κλείσει» τον εμβολιασμό 1.800.000 άνθρωποι, αλλά οι μισοί με εμβόλια δύο δόσεων και άλλοι 50.000 με το μονοδοσικό, δηλαδή συνολικά 950.000 άνθρωποι.

Στις 7 Ιούνη, που είναι η πιο πρόσφατη εμφάνισή του, ο Θεμιστοκλέους ισχυρίστηκε ότι μόνο την πρώτη δόση έκαναν 4.000.000 άνθρωποι, και τις δύο δόσεις 2.350.000, ενώ το σύνολο των δόσεων που έγιναν έφτασε τις 6.225.000. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Θεμιστοκλέους, 2.225.000 «έκλεισαν» τον εμβολιασμό με εμβόλια δύο δόσεων και 125.000 με το μονοδοσικό της J&J. Σύνολο 2.350.000 άνθρωποι. Αν πράγματι 2.225.000 άνθρωποι «έκλεισαν» τον εμβολιασμό με εμβόλια δύο δόσεων, σημαίνει ότι καταναλώθηκαν 4.450.000 δόσεις (2.225.000 Χ 2). Αν προσθέσουμε και 4.000.000 ανθρώπους που έκαναν μία δόση, θα έπρεπε να έχουν καταναλωθεί 8.450.000 δόσεις εμβολίων δύο δόσεων και 125.000 του μονοδοσικού της J&J. Αυτό μας κάνει ένα σύνολο 8.575.000 δόσεων, που έπρεπε να έχει στη διάθεσή της η εμβολιαστική ομάδα των Θεμιστοκλέους – Θεοδωρίδου, και όχι 6.225.000!

Οι άνθρωποι είναι κοινοί απατεώνες. Δεν είναι η πρώτη φορά που πιάνονται με τη γίδα στην πλάτη. Ακόμα και από τα ψεύτικα στοιχεία για τις παραλαβές των δόσεων των εμβολίων γίνεται φανερό ότι μέχρι τις 25 Μάη, στην καλύτερη περίπτωση, να είχαν εμβολιαστεί πλήρως μόνο 900.000 άνθρωποι (και όχι 1.800.000) με εμβόλια δύο δόσεων και άλλοι 50.000 με το μονοδοσικό της J&J.

Μήπως, όμως, υπερβάλλουμε; Μήπως πρόκειται απλά για μια… ατυχή διατύπωση που δημιουργεί… μια κάποια σύγχυση;

Οταν κάτι επαναλαμβάνεται συστηματικά ανά εβδομάδα επί δύο μήνες (και θα συνεχιστεί, φυσικά), δεν μπορεί να είναι λάθος. Είναι συνειδητή επιλογή εξαπάτησης. Οταν κάποιος ακούει δύο αριθμούς να συνδέονται με ένα «και», αυτόματα τους αθροίζει. Το ίδιο και τα ποσοστά. Αυτό ακριβώς κάνει ο Θεμιστοκλέους, αντιμετωπίζοντας τους Ελληνες σαν Χαχόλους. Για να διαλύσουμε κάθε ερωτηματικό για το αν πρόκειται για συνειδητή επιλογή εξαπάτησης, παραθέτουμε δύο παραδείγματα ακόμα.

Την Πρωτομαγιά, που συνέπεσε με το χριστιανικό Μεγάλο Σάββατο, ο Μητσοτάκης απηύθυνε βιντεοσκοπημένο πασχαλινό μήνυμα στον ελληνικό λαό. «Ηδη, περισσότεροι από 3.000.000 πολίτες έχουν κάνει την πρώτη ή και τη δεύτερη δόση», είπε ξεδιάντροπα στο μήνυμά του. Δηλαδή, ο Μητσοτάκης πήρε τους αριθμούς του Θεμιστοκλέους για τους εμβολιασθέντες με μία και με δύο δόσεις και τους άθροισε, για να φτάσει στο… μαγικό αριθμό των άνω των 3.000.000 εμβολιασθέντων.

Βγήκαν τα Ελληνικά Hoaxes, ιστοσελίδα που δεν μπορείς να την κατηγορήσεις ούτε για αντικυβερνητισμό ούτε για αριστεροσύνη (το αντίθετο) και έγραψαν στις 3 Μάη σχόλιο με τίτλο «Λανθασμένος ο αριθμός εμβολιασμένων πολιτών σε διάγγελμα του Πρωθυπουργού». Προσέξτε: δεν αμφισβήτησαν τους αριθμούς που δίνει η κυβέρνηση για τους εμβολιασμούς, αμφισβήτησαν την απατεωνιά με την άθροιση. Εγραψαν: «Αρχικά, αξίζει να αναφερθεί πως ο αριθμός των εμβολιασμών δεν πρέπει να ταυτίζεται με εκείνον των εμβολιασμένων και αυτό διότι τα εμβόλια των Pfizer/BioNTech, Moderna, Oxford/AstraZeneca που χρησιμοποιούνται για την καταπολέμηση της πανδημίας του SARS-CoV-2 στη χώρα μας, χορηγούνται σε 2 δόσεις. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα, μέχρι την 1η Μαΐου που έγιναν οι σχετικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού, είχαν πραγματοποιηθεί 3,115,339 εμβολιασμοί. Ωστόσο, ο αριθμός των ανθρώπων που είχαν λάβει τουλάχιστον μια δόση εμβολίου κατά της covid-19 ανέρχονταν στους 2,170,847. Από αυτούς, 944,481 είχαν λάβει και τη δεύτερη δόσηΕν κατακλείδι, σύμφωνα με τα ανωτέρω, καθίσταται σαφές πως παρότι κατά την 1η Μαΐου του 2021 είχαν πραγματοποιηθεί παραπάνω από 3 εκατομμύρια εμβολιασμοί κατά της COVID-19, ο ισχυρισμός ότι περισσότεροι από 3,000,000 πολίτες έχουν κάνει την πρώτη ή και τη δεύτερη δόση εμβολίου δεν είναι αληθής καθότι ο αριθμός των εμβολιασμένων πολιτών την πρώτη Μαΐου του 2021, ανερχόταν σε 2,170,847. Ως εκ τούτου, ο υπό εξέταση ισχυρισμός είναι αναληθής και καταρρίπτεται».

Εκαναν λάθος οι προπαγανδιστές του Μαξίμου που έγραψαν το διάγγελμα Μητσοτάκη; Οχι βέβαια. Αυτά τα διαγγέλματα, επειδή βιντεοσκοπούνται, προετοιμάζονται προσεκτικά μέχρι και το τελευταίο «και». Σκόπιμα έκαναν τη λαθροχειρία και εξίσου σκόπιμα και εν πλήρει συνειδήσει την σπικάρισε ο Κούλης.

Ακόμα κι αν υπέθετε κανείς ότι οι προπαγανδιστές του Μαξίμου λάθεψαν, γιατί είναι ψιλοάσχετοι σ’ αυτά τα θέματα (αποκλείεται, αλλά ας το πάρουμε ως υπόθεση εργασίας), θα μπορούσε να κάνει το ίδιο λάθος η καθηγήτρια Βάνα Παπαευαγγέλου, η οποία είναι μέλος και της περιβόητης Επιτροπής λοιμωξιολόγων-επιδημιολόγων και της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών; Αποκλείεται, φυσικά. Κι όμως, ελάχιστες μέρες μετά τον Μητσοτάκη, στο πρώτο μεταπασχαλινό σόου της «ενημέρωσης» (7 Μάη), η Παπαευαγγέλου ανέβηκε στο πάνελ και είπε με την ίδια ξεδιαντροπιά: «Και, ναι, τώρα έχουμε καλύτερο καιρό, είμαστε στο καλοκαίρι. Ναι, έχουμε ήδη εμβολιάσει 3.000.000 Ελλήνων»!
Δεν πρόκειται, λοιπόν, ούτε για «ατυχή διατύπωση», ούτε για «αβλεψία», ούτε για «λάθος». Πρόκειται για συνειδητή επιλογή εξαπάτησης του ελληνικού λαού, την οποία υποστηρίζουν με φανατισμό όλοι τους, από τον Μητσοτάκη μέχρι τον τελευταίο ενσωματωμένο στην κυβερνητική πολιτική επιστήμονα.




Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Lampros N. είπε…
Έτσι μπηκαμε και στο €....