Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Τα περιπολικά-τιμωροί που «οργώνουν» την Κρήτη


Σε πλήρη επαγρύπνηση βρίσκονται και επιπλέον δύο πανίσχυρα «καμουφλαρισμένα» περιπολικά των 300 και 500 ίππων –  Μέσα σε δύο χιλιόμετρα ακινητοποίησαν παραβάτη με αυτοκίνητο των 400 PS!

Εφιάλτες στον ύπνο τους βλέπουν όσοι οδηγοί επέδειξαν ασυνείδητη συμπεριφορά στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), παραβιάζοντας τον Κώδικα Οδική Κυκλοφορίας.

Αυτό διότι δεν γνώριζαν πως καιροφυλακτούν τα περιπολικά-τιμωροί του Τμήματος Τροχαίας του ΒΟΑΚ, τα οποία βρίσκονται σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα.

Σε εικόνες που εξασφάλισε το ειδησεογραφικό Μέσο zarpanews μπορούμε να συστηθούμε με τρία πραγματικά «θηρία», ντυμένα στα χρώματα της ΕΛΑΣ: Πρόκειται για μια Mercedes Ε 280 CDI 177 hp, μια BMW 535 d 272hp και μια Mercedes E 420 CDI V8 314hp G – TRONIC.




Η πρώτη αποτελεί μοντέλο του 2004 και «κρύβει» κάτω από το καπό της έναν diesel 6κύλινδρο σε σειρά των 3.222 cc ο οποίος παράγει 177 PS (4.200 rpm) και 425 Nm (1.800 rpm). Μπορεί ν’ αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 230 km/h, ενώ για να «πιάσει» τα πρώτα 100 km/h αρκούν 8,7 sec.

Και αν το πρώτο μοντέλο της Mercedes, προβάλλει… αντιμετωπίσιμο, το δεύτερο, η E 420 CDI, δεν αφήνει πολλά περιθώρια. Κινείται από έναν 8κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 318 PS (3.600 rpm) και 730 Nm ροπής, με την κίνηση να φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου (G-Tronic). Για την επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση απαιτούνται 6,1 sec, και η τελική φτάνει τα 250 km/h.




Δύσκολες ώρες θα βιώσουν και όσοι τεθούν αντιμέτωποι με την BMW 525 d, την οποία είδαμε για πρώτη φορά στους δρόμους το 2004. Ο 6κύλινδρος diesel των 3,0 lt αποδίδει 275 PS (4.000 rpm) και 560 Nm (2.000 rpm) και επιτρέπει στο μοντέλο να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 km/h σε 6,2 sec. Η τελική είναι 250 km/h.

Η ισχυρή παρουσία των ανθρώπων της Τροχαίας στον ΒΟΑΚ, ωστόσο, δεν περιορίζεται στα παραπάνω, μιας και υπάρχουν τέσσερα ακόμα πολιτικά ισχυρά οχήματα (άνω των 200 PS). Αυτά βρίσκονται αγκυροβολημένα σε όλο του μήκος του ΒΟΑΚ, ή εν κινήσει, και είναι εξοπλισμένα με φωτογραφικό ραντάρ.




Σύμφωνα επίσης με πληροφορίες του zarpanews,σε συνεχή επαγρύπνηση βρίσκονται και δύο «κρυφά» αυτοκίνητα των 300 και 500 ίππων, τα οποία επιχειρούν από Χανιά έως Λασίθι. Πίσω από το τιμόνι τους κάθονται άνθρωποι της ΕΛΑΣ οι οποίοι έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση οδήγησης και καταδίωξης σε υψηλές ταχύτητες.


Ενδεικτικό της επιχειρησιακής ετοιμότητας και της ειδικής εκπαίδευσης που έχει προηγηθεί είναι ένα περιστατικό που εκμυστηρεύτηκε στο zarpanews ο διοικητής του ΤΤ ΒΟΑΚ, Αστυνομικός Υποδιευθυντής Χρήστος Παπαδάκης.

«Ήταν ένας γρήγορος οδηγός, που προσπέρασε με ταχύτητα συμβατικό όχημα της υπηρεσίας. Ο συνάδελφος έκανε σήμα με φάρο και σειρήνες αλλά ο οδηγός ανάπτυξε ταχύτητα και απομακρύνθηκε. Αμέσως δόθηκε σήμα σε ένα έγχρωμο περιπολικό από τα γρήγορα. Δύο χιλιόμετρα πιο κάτω ο οδηγός ακινητοποιήθηκε και του βεβαιώθηκε η σχετική παράβαση. Ο παραβάτης οδηγός μάλιστα είχε ένα γρήγορο αυτοκίνητο 400 ίππων. Όσο γρήγορος και αν είναι κάποιος οδηγός θα εντοπιστεί, θα ακινητοποιηθεί και θα του βεβαιωθεί παράβαση».




«Τα πολύ γρήγορα περιπολικά του ΒΟΑΚ κάνουν κρυφή τροχονομική αστυνόμευση. Ειδικά για τις πολύ επικίνδυνες παραβάσεις της ταχύτητας, της παραβίασης προτεραιότητας, των επικίνδυνων ελιγμών, των παραβάσεων που αφορούν επίδειξη ικανοτήτων, των αυτοσχέδιων αγώνων κλπ.», προσθέτει ο διοικητής του ΤΤ ΒΟΑΚ.

Οι άνδρες του Τμήματος Τροχαίας του ΒΟΑΚ, αναμένεται να προμηθευτούν και με άλλα τέτοια οχήματα.

Μιλώντας πριν από λίγες μέρες στην τηλεόραση του ANT1, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, είχε επισημάνει πως «αυτή τη στιγμή η Κρήτη είναι πρώτη στα ατυχήματα και στους θανάτους 84 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων ενώ ο μέσος όρος είναι 49» και ο ΒΟΑΚ αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.


zarpanews.gr






Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όταν φτάσει το πρώτο service να δω, για πόσο καιρό θα είναι ακινητοποιημένα και που θα βρεθούν λεφτά να ξανά κυκλοφορήσουν.