Στο bloko.gr είχαμε γράψει στα τέλη του 2015, για την έκδοση ειδικής διαταγής από τον τότε φρούραρχο, με βάση την οποία η είσοδος όλων των βουλευτικών και υπηρεσιακών οχημάτων συνοδείας, θα γίνεται από την Αμαλίας και κατευθείαν προς το υπόγειο πάρκινγκ του κοινοβουλίου, προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων ή δυστυχημάτων, από το επικίνδυνο πέρασμα της Βασ. Σαφίας.
Πολύ δε περισσότερο όταν δεν υπάρχει τροχονόμος, όπως ακριβώς τη μοιραία στιγμή που το συνοδευτικό όχημα ασφαλείας της κ. Μπακογιάννη έστριψε παράνομα.
Από το συγκεκριμένο σημείο, την απαγορευμένη για όλους αριστερή στροφή από το καθοδικό προς το Σύνταγμα ρεύμα, επιτρεπόταν μόνο σύμφωνα με τη διαταγή, στα οχήματα μεταφοράς και συνοδείας του πρωθυπουργού, των αρχηγών κομμάτων και των υπουργικών.
Η διαταγή εκείνη ως εκ τούτου ισχύει ή έχει καταργηθεί. Κι αν έχει καταργηθεί αυτό έγινε με άλλη διαταγή ή όπως συνήθως συμβαίνει με σιωπηρή παράβλεψη της;
Το ζήτημα ως εκ τούτου, αποκτά πρόσθετη ερευνητική αξία, καθώς όπως πιθανώς προκύπτει, παραβιάστηκε συν τοις άλλοις και σχετική εσωτερική διαταγή της αστυνομίας.
Η αρμόδια υπηρεσία της ΕΛΑΣ που διερευνά τις αιτίες του δυστυχήματος, πήρε χθες το απόγευμα -εκτός από εκείνες των αστυνομικών της Βουλής- κατάθεση από τον οδηγό της μηχανής- ντελίβερι. Όχι όμως από τον βασικότερο. Τον οδηγό του ταξί, μπροστά στα μάτια του οποίου εκτυλίχτηκε η τραγωδία. Αναζητείται λένε οι πληροφορίες, αλλά μέχρι τώρα υπάρχει εγγενής αδυναμία εντοπισμού του...
Από την άλλη πάλι, οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως έχουν ληφθεί όλα τα σχετικά όσο κι επίμαχα βίντεο από το σύστημα εικονοληψίας της ασφάλειας του κοινοβουλίου, στην οποία καταγράφονται τα πάντα. Η σκηνή της τραγωδίας, όσα έγιναν πριν και μετά σε ότι αφορά στο δυστύχημα, όπως επίσης αριθμοί κυκλοφορίας όλων των αυτοκινήτων, των μοτοσικλετών και φυσικά των προσώπων που ήταν παρόντες και συνεπώς αυτόπτες μάρτυρες. Σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις, κανένα στοιχείο δεν πρόκειται να μείνει αναξιοποίητο.
Ίδωμεν
του Γιώργου Καραϊβάζ
6 Σχόλια
Όποιος επιχειρεί μόνος του, από το ρεύμα καθόδου της Β. Σοφίας, να στρίψει αριστερά, πατάει τη διπλή συνεχόμενη λευκή γραμμή, τη ζεμπρα και εισέρχεται και στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας της Σοφίας.
Εγώ απορώ τόσοι Τροχονόμοι, μιλάω για τους Τροχονόμους εντός Βουλής, που βρίσκονται αρκετοί πάντα, γιατί δεν βγαίνουν για να βοηθούν όσους εισέρχονται στο κοινοβούλιο; απ όσο γνωρίζουμε παίρνουν και "επιδοματακι ", επιπλεον του μισθου τους και περιμένουν τους άλλους τροχονόμους που τρέχουν από διασταύρωση σε διασταύρωση και πληρώνουν στο τέλος και το μάρμαρο;;;;