Ισχύει ή όχι η διαταγή για είσοδο βουλευτικών και υπηρεσιακών οχημάτων από την Αμαλίας; Αναζητείται ακόμη ο οδηγός ταξί


Στο bloko.gr είχαμε γράψει στα τέλη του 2015, για την έκδοση ειδικής διαταγής από τον τότε φρούραρχο, με βάση την οποία η είσοδος όλων των βουλευτικών και υπηρεσιακών οχημάτων συνοδείας, θα γίνεται από την Αμαλίας και κατευθείαν προς το υπόγειο πάρκινγκ του κοινοβουλίου, προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος ατυχημάτων ή δυστυχημάτων, από το επικίνδυνο πέρασμα της Βασ. Σαφίας. 
 
Πολύ δε περισσότερο όταν δεν υπάρχει τροχονόμος, όπως ακριβώς τη μοιραία στιγμή που το συνοδευτικό όχημα ασφαλείας της κ. Μπακογιάννη έστριψε παράνομα.

Από το συγκεκριμένο σημείο, την απαγορευμένη για όλους αριστερή στροφή από το καθοδικό προς το Σύνταγμα ρεύμα, επιτρεπόταν μόνο σύμφωνα με τη διαταγή, στα οχήματα μεταφοράς και συνοδείας του πρωθυπουργού, των αρχηγών κομμάτων και των υπουργικών.
 
Η διαταγή εκείνη ως εκ τούτου ισχύει ή έχει καταργηθεί. Κι αν έχει καταργηθεί αυτό έγινε με άλλη διαταγή ή όπως συνήθως συμβαίνει με σιωπηρή παράβλεψη της; 
 
Το ζήτημα ως εκ τούτου, αποκτά πρόσθετη ερευνητική αξία, καθώς όπως πιθανώς προκύπτει, παραβιάστηκε συν τοις άλλοις και σχετική εσωτερική διαταγή της αστυνομίας.

Η αρμόδια υπηρεσία της ΕΛΑΣ που διερευνά τις αιτίες του δυστυχήματος, πήρε χθες το απόγευμα -εκτός από εκείνες των αστυνομικών της Βουλής- κατάθεση από τον οδηγό της μηχανής- ντελίβερι. Όχι όμως από τον βασικότερο. Τον οδηγό του ταξί, μπροστά στα μάτια του οποίου εκτυλίχτηκε η τραγωδία. Αναζητείται λένε οι πληροφορίες, αλλά μέχρι τώρα υπάρχει εγγενής αδυναμία εντοπισμού του...
 
Από την άλλη πάλι, οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως έχουν ληφθεί όλα τα σχετικά όσο κι επίμαχα βίντεο από το σύστημα εικονοληψίας της ασφάλειας του κοινοβουλίου, στην οποία καταγράφονται τα πάντα. Η σκηνή της τραγωδίας, όσα έγιναν πριν και μετά σε ότι αφορά στο δυστύχημα, όπως επίσης αριθμοί κυκλοφορίας όλων των αυτοκινήτων, των μοτοσικλετών και φυσικά των προσώπων που ήταν παρόντες και συνεπώς αυτόπτες μάρτυρες. Σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις, κανένα στοιχείο δεν πρόκειται να μείνει αναξιοποίητο.
 
Ίδωμεν
 
 
του Γιώργου Καραϊβάζ




6 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Πεςτα κΚαραιβαζ ολοι παράνομα εισέρχονται απο τον πρώτο μεχρι τον τελευταίο κ τωρα κάνουν ότι δεν κατάλαβαν. Πεςτα επιτέλους κουραστήκαμε η κυρία Μπακογιάννη σπο που έμπαινε στο κοινοβούλιο. Ας ερωτηθεί παρακαλώ

Ανώνυμος είπε...

Γράφουν όλοι για παράνομη είσοδο. Στο ρεύμα από Χίλτον προς Σύνταγμα έχει ρυθμιστικές πινακίδες Ρ-27 (απαγορεύεται η αριστερή στροφή) στη ΛΑΕΔ, στην Η.Αττικού. Στην είσοδο της Βουλής από Β.Σοφίας δεν έχει. Εφόσον δεν υπάρχει Ρ-27 επιτρέπεται η στροφή αριστερά και επειδή και τα δύο ρεύματα έχουν πράσινο (άνοδος-κάθοδος) ισχύει η εκ δεξιών προτεραιότητα. Δεν μπορεί διαταγή να ισχύσει υπεράνω του νόμου (ΚΟΚ). Το αν παραβιάστηκε η εκ δεξιών προτεραιότητα καθώς ενεργεί τη στροφή αριστερά είναι άλλο θέμα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι, γιατί θα ήταν περιττή η Ρυθμιστική πινακίδα Ρ27, διότι υφίσταται διπλή συνεχόμενη γραμμή επί του οδοστρώματος, που απαγορεύεται από άλλο άρθρο να την πατήσεις για να στρίψεις αριστερά (άρθρο 5 του ΚΟΚ)

Ανώνυμος είπε...

Για πέρνα από το σημείο να δεις καλύτερα

Ανώνυμος είπε...

Έχω την εντύπωση ότι εντός της διασταύρωσης δεν υπάρχει η διπλή διαχωριστική αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Αλλά από την άλλη δεν υπαρχει οδός στα αριστερά αλλά είσοδος χώρου στάθμευσης, οπότε πάλι μπορεί να είναι περιττή η Ρ27.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά αντικειμενικά, για να στρίψεις σε εκείνο το σημείο αριστερά, μπορείς να το πραξεις, μόνο με παρουσία Τροχονόμου.
Όποιος επιχειρεί μόνος του, από το ρεύμα καθόδου της Β. Σοφίας, να στρίψει αριστερά, πατάει τη διπλή συνεχόμενη λευκή γραμμή, τη ζεμπρα και εισέρχεται και στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας της Σοφίας.
Εγώ απορώ τόσοι Τροχονόμοι, μιλάω για τους Τροχονόμους εντός Βουλής, που βρίσκονται αρκετοί πάντα, γιατί δεν βγαίνουν για να βοηθούν όσους εισέρχονται στο κοινοβούλιο; απ όσο γνωρίζουμε παίρνουν και "επιδοματακι ", επιπλεον του μισθου τους και περιμένουν τους άλλους τροχονόμους που τρέχουν από διασταύρωση σε διασταύρωση και πληρώνουν στο τέλος και το μάρμαρο;;;;