Τμήμα ΣΑ ΣΥΡΙΖΑ: Πάει στράφι τόσο λιβάνι


Παραθέτουμε ανακοίνωση τού Τμήματος Σωμάτων Ασφαλείας του ΣΥΡΙΖΑ: Οφειλόμενη ανοικτή επιστολή στον Πρόεδρο της Π.Ε.Α.Λ.Σ. 

Θα θέλαμε ειλικρινά να μάθουμε πως εννοεί τον συνδικαλισμό ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Αξιωματικών του Λ.Σ. κος Σπ. ΠΑΣΣΑΚΟΣ, γιατί από το δημοσιευμένο από τον ίδιο κείμενο της τοποθέτησής του στη Βουλή επί του Σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είναι σαφές ότι έχει μπλέξει τη συνδικαλιστική του ιδιότητα με αυτή του κατ' επάγγελμα υμνητή της κυβέρνησης. Και αυτό γίνεται για πολλοστή φορά! Πρέπει, πριν απ' όλα να του θυμίσουμε ότι ως Πρόεδρος της ΠΕΑΛΣ οφείλει να εκπροσωπεί το σύνολο των άξιων αξιωματικών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., γυναικών και ανδρών, και όχι μόνο αυτών που ψηφίζουν Ν.Δ.
Μέσα στις λιγοστές παραγράφους της τοποθέτησής του στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, που βρίθουν από νεφελώδεις αοριστίες, ο Πρόεδρος της ΠΕΑΛΣ πήρε το λιβανιστήρι και εξύμνησε χωρίς όρια το έργο του σημερινού Υπουργού, ο οποίος «παρά το ναρκοθετημένο πεδίο» (!!) που κληρονόμησε ο ίδιος και τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος από τα προηγούμενα 5 χρόνια - κατά τα λεγόμενα του Πρόεδρου της ΠΕΑΛΣ - καταφέρνει να φέρει εις πέρας έργο, μέσα σε λίγο χρόνο, που μόνο θετικό πρόσημο έχει σε όλα τα επίπεδα και να επαναφέρει «εμπράκτως τη χαμένη στήριξη» προς τις γυναίκες και τους άνδρες του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής. Τόσο λιβάνι πια; (όταν για το σχέδιο νόμου δεν λέει σχεδόν τίποτα!).
Προφανώς όμως ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης των Αξιωματικών του Λ.Σ. θα υπηρετούσε σε άλλο Σώμα την περίοδο 2012-2014, όταν η Κυβέρνηση της ΝΔ κουτσούρεψε για ακόμη μία φορά τις αποδοχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, όταν μείωνε τις οργανικές θέσεις του Λιμενικού Σώματος, όταν τα στελέχη του Λ.Σ. αγωνιούσαν για την επιβίωση ή μη του Τ.Α.Λ.Σ. και βίωναν τα διαρκή προβλήματα με την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, όταν αποφασίστηκαν οι μειώσεις του προσωπικού των Λιμενικών Αρχών και καταργήθηκαν  άλλες Λιμενικές αρχές με το «περίφημο» σχέδιο Καλλικράτης για το Λιμενικό Σώμα, αλλά και πολλά ακόμα.
Προφανώς έχει και ασθενή μνήμη, αφού δεν θυμάται τις συνεχείς περικοπές του προϋπολογισμού του Αρχηγείου Λ.Σ. που είχαν σαν αποτέλεσμα ακόμα και την αδυναμία καταβολής των οδοιπορικών εξόδων των στελεχών και την συνεχή μείωση των δυνατοτήτων επισκευής και συντήρησης των πλωτών και χερσαίων μέσων του Λ.Σ., αλλά και πλήθος άλλα προβλήματα που κληρονόμησε εκείνη η κυβέρνηση των προηγούμενων πέντε ετών, της οποίας ούτε το όνομα δεν θέλει να αναφέρει ο κος ΣΠ. ΠΑΣΣΑΚΟΣ. (Αλλά στη βιασύνη του να επαινέσει τη σημερινή κυβέρνηση υπολογίζει λάθος ακόμα και τα χρόνια, γιατί μέσα στα προηγούμενα πέντε έτη το ενάμιση Κυβέρνηση είναι η Νέα Δημοκρατία. Δεν είμαστε πια στο 2019 κύριε Πρόεδρε, στο 2021 φτάσαμε!).
Όμως και στην περίοδο 2015-2019 ο Πρόεδρος της ΠΕΑΛΣ θα πρέπει να ήταν κάπου αλλού, αφού δεν είδε κανένα θετικό μέτρο, δεν έμαθε καν ότι τότε άρχισαν να επιλύονται και να αποκαθίστανται τα προβλήματα και να ενισχύονται οι Λιμενικές Αρχές με προσωπικό και μέσα. Διότι φαίνεται να ξεχνά ότι εκείνη τη περίοδο επιλύθηκαν οριστικά, ζητήματα που επί σειρά ετών παρέμεναν άθικτα, όπως η καθιέρωση ενός αξιοκρατικού και αποδεκτού από την κοινωνία συστήματος εισαγωγής στελεχών με σύγχρονα και ευέλικτα προγράμματα σπουδών, που έβαλε τέλος στην αδιαφάνεια και στην εκλογική πελατεία και καθιστούσε εφικτό τον επιτελικό σχεδιασμό & προγραμματισμό  τόσο σε βραχυχρόνια  όσο και σε  μακροχρόνια βάση, για την κάλυψη των αναγκών του Σώματος.
Φαίνεται επίσης ότι αγνοεί την κατάρτιση και σύναψη συμβάσεων με επωφελείς όρους για την προμήθεια νέων σκαφών, οχημάτων και υλικοτεχνικού εξοπλισμού, τα οποία είτε έχουν παραληφθεί, είτε βρίσκονται σήμερα στην φάση παραλαβής, για τα οποία επαίρεται και κόβει κορδέλες η νέα πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας, καθώς επίσης φαίνεται να αγνοεί και τις τιτάνιες προσπάθειες για την αναβάθμιση και επισκευή των πλωτών και χερσαίων μέσων του Σώματος.
Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε επίσης την απίστευτη εκείνη περίπτωση με τα περιπολικά σκάφη που παραγγέλθηκαν μετά από διάτρητο ως προς την αξιοπιστία διαγωνισμό - και χωρίς εγγυήσεις - σε ναυπηγείο της Κροατίας. Θυμίζουμε λοιπόν ότι ο πρώτος Αναπληρωτής Υπουργός Ναυτιλίας επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ παρέλαβε λίγο μετά την εκκίνηση της θητείας του το πρώτο από τα παραγγελθέντα σκάφη, αποδεχόμενος, με ανοιχτή καρδιά και χωρίς μικροπολιτικά τερτίπια, το αίτημα του προκατόχου του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη όχι μόνο να παραστεί στην τελετή παραλαβής και ονοματοδότησης του σκάφους, αλλά και να κλείσει επισήμως την τελετή, όπερ και εγένετο.
Υπάρχει αντίστοιχο δείγμα γραφής σε κυβέρνηση Ν.Δ.; Αλλά, μετά την πρώτη παραλαβή επήλθε το χάος. Η Εταιρεία του ναυπηγείου στην Κροατία είχε ήδη χρεωκοπήσει, έχοντας σχεδόν έτοιμο αλλά με πολλές ελλείψεις το 2ο σκάφος και με προφανή αδυναμία να εκτελέσει το σύνολο της παραγγελίας για να παραδώσει και τα 6 σκάφη. Χρειάστηκε να καταβληθεί έκτοτε μια τεράστια προσπάθεια χάρις στην οποία επιτεύχθηκε η παραλαβή του 2ου σκάφους και βέβαια μετά από αυτό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έκανε αυτό που όφειλε για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος και του κύρους του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. κηρύσσοντας έκπτωτη την εταιρεία, δεσμεύοντας ταυτόχρονα υπέρ του ελληνικού δημοσίου τις εγγυητικές επιστολές και παραλαμβάνοντας τα ανταλλακτικά και εξαρτήματα που προέβλεπε για τα 2 σκάφη η αρχική παραγγελία. Όλα αυτά δείχνουν τη σαφή διαφορά πολιτικής πρακτικής που καμιά σχέση δεν έχει με τη λογική του «ναρκοθετημένου πεδίου».  
Αν παρόλα όλα αυτά, ο κύριος πρόεδρος της ΠΕΑΛΣ εξακολουθεί να μην θυμάται, τότε, πριν αρχίσει την προσπάθεια να παραπλανήσει λέγοντας ότι δήθεν οι προηγούμενοι ήταν «λίγοι», μας αναγκάζει να σκεφτούμε μήπως ο ίδιος βλέπει και κατανοεί - σκοπίμως  - πολύ λίγα! Οπότε θα αναγκαστούμε να τον ρωτήσουμε:
-Μήπως μπορεί να μας πληροφορήσει, ποιός μερίμνησε για την απόκτηση των υπερσύγχρονων Παράκτιων Περιπολικών Πλοίων μήκους 36,30 μ., αλλά και για την υψηλή ταχύτητά τους που ήδη παραλαμβάνει το Λιμενικό Σώμα;
-Ποιος δρομολόγησε τις διαδικασίες και υπέγραψε την διακήρυξη για τα δεκαπέντε (15) Ταχύπλοα Περιπολικά Σκάφη μήκους 16,10 μ. που πρόκειται να ενταχθούν στο Λιμενικό Σώμα;
-Ποιος εξασφάλισε τα πενήντα τέσσερα (54) περιπολικά οχήματα τύπου Pick-up που ήδη έχουν παραληφθεί;
-Ποιος μερίμνησε για την Αναβάθμιση του Ελληνικού Συστήματος Δορυφορικού Εντοπισμού για αποστολές Έρευνας και Διάσωσης – Συμμετοχή στο σύστημα MEOSAR; Ποιος μερίμνησε για το έργο του εκσυγχρονισμού του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) και του Κέντρου Επιχειρήσεων (ΚΕΠΙΧ);
-Ποιος μερίμνησε για το Σύστημα επιτήρησης και παρακολούθησης θαλάσσιας κυκλοφορίας Β. Αιγαίου; Του απαντάμε λοιπόν εμείς. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, είναι η απάντηση σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις, η κυβέρνηση που κατ' αυτόν παρέδωσε «ναρκοθετημένο πεδίο».
-Μήπως μπορεί να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος, που διατείνεται ότι γνωρίζει τα προβλήματα των στελεχών και των Υπηρεσιών, ποιος ήταν ο αριθμός των πλωτών και χερσαίων μέσων που ήταν σε ενέργεια και πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα το 2015, δηλ. όταν ανέλαβε η κυβέρνηση που ούτε το όνομα της δεν θέλει να αναφέρει, αλλά και ποιος ήταν ο αριθμός αυτός όταν παρέδωσε εκείνη η κυβέρνηση το 2019;
    -Μπορεί να μας πληροφορήσει πότε απέκτησαν αξιόμαχα επιχειρησιακά μέσα εκείνες οι απομακρυσμένες Λιμενικές Αρχές και όχι μόνο, που είχαν αφεθεί στην τύχη τους όπως τα Ψαρά, οι Φούρνοι Ικαρίας, οι Οθωνοί, η Σαγιάδα, οι Οινούσσες, η Τήλος, η Χάλκη, η Κάρπαθος, οι Παξοί, τα Σύβοτα, η Άνδρος, η Σίφνος, η Κέα, τα Κύθηρα, το Τρίκερι, το 'Αστρος Κυνουρίας, το Πόρτο Λάγος, αλλά και πολλές ακόμα άλλες, ανάμεσα στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και Λιμενικές Αρχές που εδρεύουν σε νησιά μεγάλου τουριστικού ενδιαφέροντος όπως π.χ. η Θήρα κ.λ.π.; Μήπως την περίοδο 2015-19 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ;
    -Μπορεί να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος ποιος ήταν ο αριθμός των μόνιμα υπηρετούντων με τοποθέτηση στις Λιμενικές Αρχές του Ανατολικού Αιγαίου,Ιονίου Πελάγους και των Κυκλάδων επί Σύριζα και ποιος είναι σήμερα, χωρίς όμως να συμπεριληφθούν οι τωρινές συνεχείς αποσπάσεις στο Ανατολικό Αιγαίο που είναι και η εύκολη λύση, λύση που μάλιστα επιβαρύνει τον κρατικό κορβανά;
-Μπορεί να μας πληροφορήσει τον αριθμό του προσωπικού που προστέθηκε στο Λιμενικό Σώμα κατά το χρονικό διάστημα που ανέλαβε η σημερινή πολιτική και στρατιωτική ηγεσία, πέραν αυτών που κατατάσσονται πλέον κάθε έτος, μέσω των Πανελληνίων εξετάσεων,  τις οποίες φρόντισε και θέσπισε για το Σώμα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τις οποίες τόσο σκληρά πολέμησε η ΠΕΑΛΣ και ο κος Σπ. Πασσάκος προσωπικά, αν και πρόκειται για την πιο σημαντική μεταρρυθμιστική τομή για το Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ., μετά την ίδρυση του Αρχηγείου την οποία όμως ο ΣΥΡΙΖΑ ενθέρμως υποστήριξε ως Αντιπολίτευση; (Αν δεν θυμάται τον πόλεμο που είχε ανοίξει, ας κοιτάξει στο αρχείο της ΠΕΑΛΣ, εκεί θα βρει πλειάδα σχετικών ανακοινώσεων της ΠΕΑΛΣ και του ιδίου).
-Μήπως θυμάται να μας πει, κάθε πότε κατατάσσονταν, στελέχη στο Λιμενικό Σώμα πριν από την θέσπιση των Πανελληνίων Εξετάσεων, και αν υπήρχε κάποιος προγραμματισμός; Θα του απαντήσουμε εμείς ότι περνούσαν χρόνια χωρίς να καταταγεί ούτε ένα στέλεχος, με ευνόητες δυσμενείς συνέπειες στην επιχειρησιακή λειτουργία, τον προγραμματισμό και την ιεραρχική πυραμίδα του Σώματος.
Και ας μην βιαστεί να μας δηλώσει ότι αναμένεται η κατάταξη 155 Λιμενοφυλάκων και 45 Αξιωματικών, γιατί θα τον πληροφορήσουμε και παράλληλα θα ενημερώσουμε τους Έλληνες πολίτες, ότι και γι αυτή την περίπτωση οι διαδικασίες ξεκίνησαν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και με τα «χίλια ζόρια» τώρα το Υπουργείο Ναυτιλίας «κατάφερε» να ολοκληρώσει πρόσφατα την διαγωνιστική διαδικασία.
-Μπορεί να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος, πότε καταρτίστηκαν οι νέοι κανονισμοί εκπαίδευσης και τα προγράμματα σπουδών για τους Δοκίμους Σημαιοφόρους Λ.Σ., αλλά και τους Λιμενοφύλακες; Και πάλι στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης είναι η απάντηση.-Μπορεί να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος, πότε θεσμοθετήθηκε η ίδρυση της Λέσχης Λιμενικού Σώματος για την εξυπηρέτηση του προσωπικού Λ.Σ. και την λειτουργία εστιατορίου και κυλικείων; Επίσης γνωρίζει να μας πει πότε θεσμοθετήθηκε η ίδρυση και λειτουργία του υφιστάμενου Παιδικού - Βρεφονηπιακού Σταθμού του Λιμενικού Σώματος; Στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης είναι η απάντηση.
-Μπορεί να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος, πότε συντάχθηκαν και τέθηκαν σε εφαρμογή ο νέος Κανονισμός για τα Πλωτά Μέσα του Σώματος, καθώς επίσης και ο Κανονισμός για την οργάνωση και λειτουργία των Επισκευαστικών Βάσεων για την καλύτερη δυνατή τεχνική υποστήριξη των επιχειρησιακών μέσων; Στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης είναι και πάλι η απάντηση.
-Επίσης αν μπορεί, ας μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος, πότε ενισχύθηκε ουσιαστικά η Υγειονομική υπηρεσία του Σώματος με αξιωματικούς γιατρούς, ανάμεσα στους οποίους και πνευμονολόγος, καθώς και υπαξιωματικούς νοσηλευτές που στελεχώνουν και Μ.Ε.Θ., ώστε να μπορέσει το Σώμα να ανταποκριθεί στις σημερινές κρίσιμες υγειονομικές συνθήκες; Στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης είναι η απάντηση.
-Μπορεί να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος πότε παραγγέλθηκαν τα κατάλληλα διαμορφωμένα με ιατρικό-υγειονομικό εξοπλισμό ασθενοφόρα σκάφη του Λιμενικού Σώματος; Στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης είναι η απάντηση.-Μήπως θα ήθελε να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος, πότε παραγγέλθηκαν οι υπερσύγχρονες θερμικές κάμερες που τοποθετήθηκαν στα Πλοία Ανοικτής Θαλάσσης του Λιμενικού Σώματος προκειμένου να αυξήσουν τις επιχειρησιακές τους δυνατότητες; Στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης είναι η απάντηση.
-Μπορεί να θυμηθεί ο κος Σπ. Πασσάκος, πότε προκηρύχτηκε διεθνής διαγωνισμός για την Αναβάθμιση του δικτύου Αυτόματου Συστήματος  Αναγνώρισης Πλοίων (Automatic Identification System – AIS)  και την προμήθεια των συσκευών που πρόσφατα τοποθετήθηκαν στις Λιμενικές Αρχές της Χώρας; Στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι και πάλι η απάντηση.

-Μπορεί να θυμηθεί ο κος Σπ. Πασσάκος πότε αντικαταστάθηκαν τα υπερήλικα οχήματα των Περιφερειακών Διοικήσεων Λ.Σ. με νέα, ένα εκ των οποίων έχει και ο ίδιος σήμερα στην Υπηρεσία του, και πότε όλος σχεδόν ο στόλος των επιβατηγών οχημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας, ενώ αναβαθμίστηκε και ενισχύθηκε ο στόλος των λεωφορείων μεταφοράς προσωπικου; Στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι και πάλι η απάντηση.

-Μήπως γνωρίζει ο κος Σπ. Πασσάκος πότε ανελήφθησαν οι πρωτοβουλίες για την εξ' ολοκλήρου επισκευή και αναβάθμιση της Σχολής Λιμενοφυλάκων από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος; Στην περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι και πάλι η απάντηση.

-Μπορεί να θυμηθεί ο κος Σπ. Πασσάκος πως και πότε επανήλθε στο Λιμενικό Σώμα το 2019 η άσκηση των αστυνομικών αρμοδιοτήτων του, σε αιγιαλό και παραλία, γεγονός που έδινε την δυνατότητα για πολύ μεγάλη ενίσχυση του Σώματος σε ανθρώπινο δυναμικό και επιχειρησιακά μέσα; Μήπως επί της προηγούμενης κυβέρνησης; Αλλά αν θέλει ας μας εξηγήσει επί τη ευκαιρία γιατί ο ίδιος πρωτοστάτησε στην κατάργηση της αρμοδιότητας το 2020; Έτσι αντιλαμβάνεται την ενίσχυση του Σώματος; Η ιστορία θα τον κρίνει.
- Μήπως θα ήθελε να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. Πασσάκος ποιος θέσπισε τις θέσεις των Επιθεωρητών Λιμενικού Σώματος Βορείου και Νοτίου Ελλάδος, (όπως υφίσταται και στα άλλα σύγχρονα Σώματα Ασφαλείας ΕΛΑΣ και Π.Σ.), με σκοπό τον καλύτερο συντονισμό και έλεγχο του έργου των Περιφερειακών Διοικήσεων Λ.Σ. και των Λιμενικών Αρχών; Αλλά αν θέλει ας μας εξηγήσει επίσης γιατί υπερθεμάτισε στην κατάργησή τους το 2020;  Η ιστορία και πάλι θα τον κρίνει.
Αναφορικά με τα εμβληματικά έργα του Εθνικού Συστήματος Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Επιτήρησης (ΕΣΟΘΕ) και Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Κυκλοφορίας (VTMIS) ας μην μιλήσουμε καλύτερα, γιατί θα κοκκινήσουν και τα γράμματα από ντροπή!
Αυτά, ενδεικτικά και μόνο μεταξύ πολλών άλλων, έγιναν επί της κυβέρνησης της περιόδου 2015-19 που δεν τα «είδε» ο κος Σπ. Πασσάκος, αλλά είμαστε στη διάθεση του να του τα υπενθυμίζουμε οποτεδήποτε θέλει, καθώς και να του ξαναπούμε το όνομα της κυβέρνησης που του προκαλεί αλλεργία…

Επίσης, επειδή πολύ συχνά ο Πρόεδρος της ΠΕΑΛΣ αναφέρεται στην «αντικανονικότητα» που δήθεν έζησε το Λιμενικό Σώμα επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και σε «ναρκοθετημένο» πεδίο που κληρονόμησε το Σώμα και η νυν κυβέρνηση, θα θέλαμε να μας κάνει γνωστό τι εννοεί. Πώς αντιλαμβάνεται την «κανονικότητα»; Ποιες «νάρκες» βρήκε η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου και η σημερινή ηγεσία του Σώματος;
Ούτε μπορούμε να αντιληφθούμε πως ο κος Σπ. Πασσάκος και η ηγεσία της Πανελλήνιας Ένωσης Αξιωματικών Λ.Σ., έχοντας την υποχρέωση να εκπροσωπούν όλους τους Αξιωματικούς Λ.Σ. - οι οποίοι όπως ο ίδιος τονίζει, «φέρουν και την ευθύνη ως Αξιωματικοί και των στελεχών Λ.Σ., υφισταμένων τους, όλων των βαθμίδων» - ανέλαβαν ταυτόχρονα να αποτελούν και τους εκπροσώπους για όλα τα στελέχη του Λ.Σ.; Από πού κι ως που μεταφέρουν μάλιστα την «ικανοποίηση που επικρατεί στις τάξεις των Αξιωματικών Λ.Σ. και των λοιπών βαθμίδων για τις διατάξεις του νομοσχεδίου»; Τι είδους ευθύνη είναι αυτή στην οποία αναφέρεται; Μήπως δεν υπάρχει κανένα άλλο Συνδικαλιστικό όργανο στο Λ.Σ. άραγε?
Επίσης, για να μην ξεχνιόμαστε, θα μπορούσε να μας πληροφορήσει ο κος Σπ. ΠΑΣΣΑΚΟΣ πόσα χρόνια διαμένει σε κατοικία που του παρέχεται για αυτόν και την οικογένειά του από τις Υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος που υπηρέτησε και υπηρετεί, ακόμα και όταν κάποιες από αυτές τις Υπηρεσίες δεν το δικαιολογούσαν?
Κλείνοντας πάντως επανερχόμαστε στην τοποθέτησή του επί του σχεδίου νόμου στη Βουλή και αναρωτιόμαστε: Μα ούτε ένα θέμα δεν είχε να θέσει ο κος Πρόεδρος της ΠΕΑΛΣ, έστω και ως απλή προοπτική για περαιτέρω βελτίωση; Τόσο τέλεια τα βλέπει τώρα όλα; Μας προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση, διότι κατέληξε την τοποθέτησή του λέγοντας: «σας μεταφέρουμε την ικανοποίηση που επικρατεί στις τάξεις των Αξιωματικών Λ.Σ. και των λοιπών βαθμίδων για τις διατάξεις αυτές και σας συγχαίρουμε. Ως εκ τούτου και για να μην μακρηγορώ, συμφωνούμε με όλα τα άρθρα του σ/ν».  
Καλό μήνα κε Πρόεδρε, συνεχίστε τον συνδικαλισμό της απόλυτης συμφωνίας, το συνδικαλισμό του «ΝΑΙ σε όλα», τον συνδικαλισμό του λιβανωτού…Πολύ γρήγορα θα καταλάβετε ότι έτσι ούτε τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία σας υπερασπίζεστε, ούτε την εμπιστοσύνη της πολιτικής ηγεσίας θα εξασφαλίσετε, ούτε όμως και τον σεβασμό έναντι πάντων θα εμπνέετε, αλλά ούτε – κι ίσως αυτό να είναι το σημαντικότερο όλων – τους συναδέλφους σας θα εκπροσωπείτε.