Το πιο υγιεινό σνακ πριν τον ύπνο που θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς


Υπάρχει ένα υγιεινό σνακ που αν το φας πριν από τον ύπνο θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς σαν πουλάκι και ταυτόχρονα θα κάνει καλό στην υγεία σου.

Ο λόγος για το αβγό, το οποίο είναι το ιδανικό σνακ πριν τον ύπνο και δεν το λέμε εμείς, το λένε οι διατροφολόγοι και οι ειδικοί. Τα αβγά, εκτός από νόστιμα και θρεπτικά, σε βοηθούν με τον ύπνο.

Και θα σου εξηγήσουμε ευθύς αμέσως το γιατί! Τα αβγά, μαζί με τα ψάρια και τα καρύδια, είναι μία από τις υψηλότερες διατροφικές πηγές μελατονίνης που έχει αποδειχθεί ότι βοηθά τους ανθρώπους να κοιμηθούν και να μη διακόψουν τον ύπνο τους.

Πολύ περισσότερο, έχει αποδειχθεί πως η ανεπάρκεια σε βιταμίνες και στοιχεία, όπως η βιταμίνη Β1, το φυλλικό οξύ, ο φώσφορος, το μαγνήσιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και το σελήνιο, μειώνουν τη διάρκεια του ύπνου. Και όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά μπορείς να τα βρεις στα αβγά!


Και πόση ώρα πριν τον ύπνο μπορείς να καταναλώσεις το αβγό;

Δύο ώρες πριν τον ύπνο μπορείς να φας κατά προτίμηση ένα βραστό αβγό, το οποίο θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς, καθώς είναι ένα ελαφρύ σνακ.

Συγκεκριμένα, όπως διευκρινίζουν οι ειδικοί, η επίδραση των αβγών στην ποιότητα του ύπνου είναι πολύ χρήσιμη για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα, αντί να προκαλούν υπνηλία. Αν η διατροφική κατάσταση ενός ατόμου είναι χαμηλή ή τα επίπεδα μελατονίνης είναι χαμηλά, η κατανάλωση αβγών μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου, αυξάνοντας αυτά τα επίπεδα.

Ακόμη, τα 6 γραμμάρια πρωτεΐνης που περιέχει το ένα αβγό, θα δώσουν μια καλή ισορροπία του σακχάρου στο αίμα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Μάλιστα, αυτό βοηθά περισσότερο τις γυναίκες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες στη ρύθμιση της γλυκόζης. Αντ’ αυτού, το σώμα παράγει κορτιζόλη (την ορμόνη του στρες), η οποία μπορεί να σε ξυπνήσει κατά τη διάρκεια της νύχτας.


Πηγή: ipop.gr