Έχεις νεύρα; Έξι τρόποι για να εκτονωθείς σίγουρα!


Ποιος δεν νιώθει έχει νιώσει νευριασμένος; Όλοι μας! Το θέμα είναι το πώς θα τα διαχειριστούμε.

Κάνοντας φασαρία; Κοπανώντας το χέρι μας ή το κεφάλι μας στον τοίχο; Μάλλον, όχι. Μην προσεγγίσεις έτσι το πρόβλημα, δε θα σου βγει σε καλό. Αντ’ αυτού δοκίμασε κάποιες από τις παρακάτω πιο ανώδυνες λύσεις κι αν ο θυμός σου δε λέει να φύγει, τότε ίσως θα πρέπει να το διαχειριστείς αλλιώς.

Αυνανίσου

Χα! Δεν το περίμενες να δεις αυτήν την επιλογή και μάλιστα πρώτη ε; Κι όμως, γιατί να το κρύψουμε; Η αυτοϊκανοποίηση είναι ανθρώπινη, αναγκαία και αρκετά αποτελεσματική σε περιπτώσεις άγχους ή θυμού.

Ζωγράφισε

Ό,τι σου έρθει στο μυαλό με βάση τα συναισθήματα που έχεις ή εναλλακτικά κάτι πιο «καλουπωμένο» και συνειδητοποιημένο. Η ζωγραφική είναι σίγουρος τρόπος εκτόνωσης, μιας και μέσα από αυτήν μπορείς να εκφράσεις άμεσα τα συναισθήματά σου. Στην τελική, μπορείς να βγάλεις και λεφτά από αυτό, πού ξέρεις;

Τραγούδα

Βάλε δυνατά το αγαπημένο σου τραγούδι -όσο πιο «σκληρό», τόσο το καλύτερο- και γίνε ο frontman που πάντα ήθελες να γίνεις, αλλά δεν σε άφηναν οι γείτονες!

Σήκωσε σίδερα

Αντί να πλακώσεις κάποιον με το σίδερο, επίλεξε κάτι πιο ευχάριστο, μη ποινικά κολάσιμο και άκρως εκτονωτικό: πήγαινε στο γυμναστήριο. Εγγυημένα και αποδεδειγμένα η άσκηση βοηθά στην έκκριση «καλών» ορμονών που θα σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα, ενώ -ποιος ξέρει- μπορεί η οργή σου να οδηγήσει σε προσωπικό ρεκόρ σε μια συγκεκριμένη άσκηση που καιρό πάλευες να αυξήσεις κιλά. Δοκίμασε: άρσεις θανάτου, πιέσεις στήθους σε πάγκο, καθίσματα, μονόζυγο. Προσοχή! Καλό ζέσταμα πριν ξεκινήσεις.

Πάρε μερικές διαφραγματικές αναπνοές

Ο τρόπος που το στρες και η καθημερινότητα σε κάνει να αναπνέεις -από το στήθος με κοφτές ανάσες- είναι λάθος και σου προκαλεί ένα σκασμό προβλήματα. Εν προκειμένω, επιδεινώνει την κατάστασή σου και δε σε αφήνει να σκεφτείς ψύχραιμα. Για να εκτονώσεις κάπως τα νεύρα σου, δοκίμασε να πάρεις μερικές μεγάλες, διαφραγματικές αναπνοές από το στομάχι τοποθετώντας το ένα σου χέρι στο στήθος και το άλλο στο στομάχι και φροντίζοντας σε κάθε εισπνοή να «γεμίζει» αέρα η κοιλιά σου και όχι το στήθος. Μετά από δέκα βαθιές αναπνοές θα νιώσεις πιο ανάλαφρος.


Πηγή: Νικόλας Γεωργιακώδης - in2life.gr