Γύμνασε το εσωτερικό του μπράτσου χωρίς όργανα



Η άσκηση είναι σημαντικός παράγοντας στη ζωή μας, καθώς έχει πολλαπλά οφέλη τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική μας υγεία.

Ο καθένας επιλέγει τον τρόπο που τον βολεύει κι αυτό είναι μία διαδικασία που δε σου δημιουργεί απαραίτητα τα πιο χαρούμενα κι ανάλαφρα συναισθήματα πριν αρχίσεις την πρώτη άσκηση. Μόλις, όμως, την ολοκληρώσεις κι όταν μετά από λίγο καιρό αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα, τότε αποκτάς κι εσύ ένα ακόμη κίνητρο για να συνεχίσεις τον κόπο σου.

Περισσότερο, όπως είναι αυτή του εσωτερικού του μπράτσου. Το λεγόμενο «κρέμασμα» είναι ένα πρόβλημα που εμφανίζεται συχνά-πυκνά και ο τρόπος αντιμετώπισής του είναι κάτι που σίγουρα θα υπάρξει κάποια στιγμή στην αναζήτησή σου στο Internet.

Το κανάλι της Holly Dolke στο YouTube παρουσιάσει τη λύση στο παραπάνω πρόβλημα και σου δείχνει τον τρόπο για να γυμνάσεις το εσωτερικό των μπράτσων, χωρίς όργανα στο σπίτι σου.


Δοκίμασε να φας διπλή μερίδα

Η αλήθεια είναι ότι τρώμε καλά το πρωί, αλλά οι μερίδες δε συγκρίνονται σε καμία περίπτωση με αυτές του μεσημεριανού ή του βραδινού μας. Έλα, όμως, που πρέπει να γίνεται το αντίθετο.

Δες το και από την πλευρά της λογικής. Όταν ξυπνάς είσαι άδειος εντελώς, οπότε χρειάζεσαι μπόλικη τροφή για να έχεις ενέργεια για τη δύσκολη μέρα που ακολουθεί στο γραφείο ή το πανεπιστήμιο. Όσο περνούν οι ώρες, μπορεί να εξασθενείς και γι’ αυτό βάζεις μικρές πινελιές το μεσημέρι και το βράδυ. Με λίγα λόγια θα είσαι τζετ.

Εσύ, όμως, κάνεις το αντίθετο

Έτσι, όπως είναι η καθημερινότητά μας, όμως, το παραπάνω πρόγραμμα είναι κομματάκι δύσκολο να γίνει. Διότι το πρωί δε θα φας τρεις φορές δημητριακά γιατί, πρώτον μόλις ξύπνησες και πού να βρεις την όρεξη και δεύτερον δεν έχεις άπειρη ώρα μέχρι την πρώτη υποχρέωση της μέρας. Το μεσημέρι θα έχεις αρχίσει να πεινάς υπερβολικά, οπότε θα φας λαίμαργα μεγάλη ποσότητα, ενώ το βράδυ θα κάνεις … κτηνωδία.

Έχει υπόψη, όμως, πως έρευνα αναφέρει πως το σώμα μας κρατά περισσότερα λίπη το βράδυ επειδή ο οργανισμός δεν παράγει ανάλογα επίπεδα ινσουλίνης σε σχέση με την υπόλοιπη μέρα. Μία είναι η λύση, λοιπόν. Ενίσχυσε το πρωινό σου γεύμα και κάνε κράτει το μεσημέρι και πολύ περισσότερο το βράδυ!

Πηγή: queen.gr