Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

Την πλάτη του στις πολιτικές διαφημίσεις γυρίζει το Twitter! Πότε θα εφαρμοστεί η απόφαση του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου;



Καμία πολιτική διαφήμιση δεν θα δέχεται πλέον η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Twitter, όπως ανακοίνωσε ο συνιδρυτής της, Τζακ Ντόρσεϊ.

«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλο τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε.


Ακολούθησε μια σειρά αναρτήσεων με τις οποίες ο Ντόρσεϊ εξηγούσε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή. Όπως ανέφερε, η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου. Αυτό σημαίνει ότι η απαγόρευση θα ισχύει κατά τις επικείμενες εκλογές στη Βρετανία.

Μία εβδομάδα νωρίτερα θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν. Επί παραδείγματι, σημείωσε ότι θα επιτρέπονται οι προτροπές προς τους ψηφοφόρους να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για να ψηφίσουν.

Γιατί το Twitter απαγορεύει τις πολιτικές διαφημίσεις

«Πήραμε την απόφαση να σταματήσουμε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter παγκοσμίως. Πιστεύουμε ότι το πού φτάνει το πολιτικό μήνυμα πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», αναφέρει στην ανάρτησή του ο Τζακ Ντόρσεϊ.

«Ενώ η διαδικτυακή διαφήμιση είναι εκπληκτικά ισχυρή και πολύ αποτελεσματική για τους εμπορικούς διαφημιστές, αυτή η δύναμη φέρνει σημαντικούς κινδύνους στην πολιτική, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επηρεάσει τους ψηφοφόρους και να επηρεάσει τις ζωές εκατομμυρίων», επισημαίνει ο εκτελεστικός διευθυντής του Twitter.

«Το θέμα δεν αφορά την ελευθερία έκφρασης. Αυτό αφορά το να πληρώνεις για να έχεις ανταπόκριση. Και αυτό όταν αφορά τον πολιτικό λόγο, έχει σημαντικό αντίκτυπο που η σημερινή δομή της δημοκρατίας μπορεί να μην είναι έτοιμη να το διαχειριστεί. Αξίζει να κάνουμε ένα βήμα πίσω για να το αντιμετωπίσουμε», καταλήγει ο Ντόρσεϊ για τους λόγους που οδήγησαν στην απαγόρευση.

Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνην που έχει επιλέξει το Facebook. Πρόσφατα ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, υπεραμύνθηκε της ύπαρξης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.

Πηγή: in.gr


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια