Υγιής εγκέφαλος: Τρία πράγματα που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα!


Μια σειρά παραγόντων, μεταξύ των οποίων η υγιεινή διατροφή και η άσκηση, επιδρούν στη γενική μας υγεία.

Για να λες ότι έχεις μια συνολικά καλή υγεία, πρέπει, όμως, να έχεις και υγιή εγκέφαλο!

Πώς θα το καταφέρεις αυτό;

Μια νευρολόγος μάς δίνει τρία tips για υγιή εγκέφαλο!

Η νευρολόγος Ilene Ruhoy είναι μια ολοκληρωμένη γιατρός από κάθε άποψη: Οι γνώσεις της δεν περιορίζονται μόνο στην ειδικότητά της, ενώ ως επιζήσασα από τον καρκίνο του εγκεφάλου μπορεί να δώσει συμβουλές για πιο υγιή ζωή.

Έχει ζήσει πώς είναι να βιώνεις αφόρητους πόνους, αλλά παρόλα αυτά είναι εξαιρετικά αισιόδοξη και λατρεύει να μοιράζεται συμβουλές ζωής με τον κόσμο. Τι συμβουλές δίνει για την υγεία του εγκεφάλου μας;

Δείτε παρακάτω τα τρία πράγματα που πρέπει να κάνετε καθημερινά:

Να κοιμάσαι κάθε μέρα ίδια ώρα

Το έχεις ξανακούσει και το έχεις ξαναδιαβάσει, αλλά μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακόμα πόσο σημαντικό είναι. Το να κοιμάσαι και να ξυπνάς περίπου ίδια ώρα κάθε μέρα είναι ένα απ’ τα πιο σημαντικά πράγματα για τον εγκέφαλό σου, ο οποίος λατρεύει να έχει μια σταθερή συνήθεια ύπνου. Ακόμα και η διαδικασία της προετοιμασίας για τον ύπνο είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση μιας υγιούς ρουτίνας ύπνου.

Ο εγκέφαλός σου γεμίζει τις μπαταρίες του όσο κοιμάσαι, ξεκουράζεται και μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα στις δοκιμασίες που καλείται να αντιμετωπίσει κάθε μέρα. Εάν, λοιπόν, σκέφτεσαι να ακολουθήσεις κάποια ρουτίνα στη ζωή σου, ξεκίνα απ’ τον ύπνο!

Τακτική γυμναστική

Εάν έχεις καλλίγραμμο σώμα, μπορεί να σκέφτεσαι ότι δεν χρειάζεσαι γυμναστική αφού τόσα χρόνια καλά τα έχεις καταφέρει. Αλλά δεν είναι έτσι. Η άσκηση δεν κάνει μόνο καλό στο σώμα και την καρδιά, αλλά και στον εγκέφαλό σου.


Αν είσαι πρωινός τύπος, προτίμησε να κάνεις γυμναστική ή λίγο τρέξιμο το πρωί, ο εγκέφαλός σου θα το εκτιμήσει όσο δεν φαντάζεσαι! Όσον αφορά το είδος της γυμναστικής, αυτό είναι θέμα του καθενός, αυτό που έχει σημασία είναι να γυμνάζεσαι κάθε μέρα την ίδια ώρα!

Μην ξεχνάς να έχεις πρόγραμμα στο τι τρως

Ενώ είμαστε εξοικειωμένοι με την ιδέα ότι ορισμένα τρόφιμα είναι τέλεια για την υγεία του εγκεφάλου, ξεχνάμε ότι η ώρα που τρώμε, παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο.

Εάν, για παράδειγμα, δεν συνηθίζεις να τρως πριν τις 11 το πρωί και μετά τις 10 το βράδυ, διατήρησέ το κάθε μέρα. Έτσι, ο εγκέφαλός και το σώμα σου θα ξέρουν ότι δεν παίρνουν τροφή πριν και μετά απ’ αυτήν την ώρα.

Γενικά, όπως κατάλαβες απ’ όσα σου είπαμε, το κλειδί για υγιή εγκέφαλο είναι η ρουτίνα. Ο εγκέφαλός σου αγαπάει και χρειάζεται τη ρουτίνα, γι’ αυτό κάν’ του τη χάρη και υιοθέτησε υγιεινές συνήθειες! Έτσι, και θα έχεις τη ζωή σου σε μια τάξη και θα κρατήσεις υγιή τον εγκέφαλό σου!


Πηγή: ipop.gr