Ποια χώρα προχωρά στην απαγόρευση της διαφήμισης αναψυκτικών και γιατί;



Στην απαγόρευση διαφημίσεων με αναψυκτικά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη προχωρά η Σιγκαπούρη.

Η απόφαση αυτή ελήφθη σε μια προσπάθεια να περιοριστεί ο διαβήτης και ο αριθμός των ατόμων που πάσχουν από αυτόν.

Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργού Υγείας του κράτους, Έντουιν Τονγκ, θα πάψουν οι διαφημίσεις αναψυκτικών, χυμών, γιαουρτιών και στιγμιαίου καφέ από όλα τα μέσα, είτε είναι ηλεκτρονικά είτε έντυπα. Η απαγόρευση θα ισχύσει και για την τηλεόραση.

Το Υπουργείο ανακοίνωσε επίσης ότι τα ζαχαρούχα ποτά θα πρέπει σε εμφανές σημείο της συσκευασίας τους να διαθέτουν έναν κώδικα που θα αναφέρει την περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη.

Αυτές οι δυο αποφάσεις είναι οι πρώτες ενέργειες στις οποίες προβαίνει η Σιγκαπούρη με στόχο την καταπολέμηση του διαβήτη, ενώ σχεδιάζει δύο ακόμα προτάσεις, την επιβολή ειδικού φόρου κατανάλωσης ή ακόμη και την οριστική απαγόρευση των ποτών υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη.


Πηγή: perierga.gr