Κέρκυρα: Μηδενική ανοχή για διαβάσεις, ράμπες ΑΜΕΑ και μηχανάκια στα πεζοδρόμια


Πολιτική μηδενικής ανοχής για στάθμευση ΙΧ πάνω σε διαβάσεις, σε ράμπες και χώρους στάθμευσης ΑΜΕΑ αλλά και για το ανεξέλεγκτο παρκάρισμα δικύκλων πάνω σε πεζοδρόμια, θα εφαρμόσει η
Τροχαία Κέρκυρας στο πλαίσιο του νέου σχεδίου που έχει εκπονήσει η Αστυνομική Διεύθυνση μετά και από τις κατευθυντήριες γραμμές του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ.

Το νέο σχέδιο που καταρτίστηκε στις αρχές Αυγούστου και ήδη εφαρμόζεται, παρουσιάστηκε σήμερα και επίσημα από τον Αστυνομικό Διευθυντή Κέρκυρας Μάνθο Γιαννούλη, το διοικητή της Τροχαίας Κώστα Βλαχόπουλο και τον υπεύθυνο Τύπου της ΕΛΑΣ στο νησί, Γιώργο Κωνστάντη.
Το σχέδιο είναι τρίπτυχο και περιλαμβάνει ισχυρή παρουσία τροχονόμων στους δύο βασικούς οδικούς άξονες εισόδου στην πόλη της Κέρκυρας (Εθν. Παλαιοκαστρίτσας και Εθν. Λευκίμμης) κάθε πρωί και κάθε μεσημέρι, για τη διευκόλυνση της εισόδου και εξόδου επαγγελματιών, εργαζομένων και γονέων στο κέντρο της πόλης, με στόχο τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την έντονη αστυνόμευση για την αποτροπή σοβαρών παραβάσεων που μπορούν να οδηγήσουν σε τραυματισμούς και θανατηφόρα τροχαία και, τέλος, την επιχείρηση να σταματήσει το φαινόμενο της στάθμευσης πάνω σε διαβάσεις πεζών, θέσεις ΑΜΕΑ και δικύκλων πάνω σε πεζοδρόμια.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Γιαννούλης, το σχέδιο δράσης έχει ξεκινήσει να καταρτίζεται από τις αρχές Αυγούστου με κατευθυντήριες γραμμές από το Αρχηγείο: “Στους δύο κεντρικούς άξονες, υπάρχει τροχονομική παρουσία για τη διευκόλυνση των οδηγών και της μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία. Αυτό αντανακλά το δόγμα μας ότι η αστυνομία είναι αρωγός του πολίτη και όχι μόνο τιμωρός για τα σοβαρά αδικήματα. Εκτός από την καθημερινή κυκλοφοριακή διευκόλυνση, θα υπάρχει συνεχής παρουσία μας στο δρόμο για την αποτροπή σοβαρών παραβιάσεων που πολλές φορές είναι θανατηφόρα. Επανασυστάθηκε η ΟΕΠΤΑ για την αστυνόμευση αυτή. Μια τρίτη ενότητα του σχεδίου μας προβλέπει τον τροχονομικό ευπρεπισμό της πόλης της Κέρκυρας, σε συνεργασία με τη δημοτική αρχή. Θα υπάρχουν τροχονόμοι με πολιτικά σε διαβάσεις πεζών για να αστυνομεύεται η σωστή αντιμετώπιση των διαβάσεων”.
Από την πλευρά του, ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής και Διοικητής της Τροχαίας Κώστας Βλαχόπουλος υπογράμμισε όσον αφορά την είσοδο των πολιτών τις πρωινές κυρίως ώρες ότι η παρουσία εκεί θα έχει δυναμικό χαρακτήρα: “Αξιολογούμε σε καθημερινή βάση με τους τροχονόμους αλλά και όσα μας λένε οι πολίτες για να βελτιώσουμε την κατάσταση.
Θέλουμε να είναι ελεύθερες οι διαβάσεις των πεζών, οι θέσεις ΑΜΕΑ, τα πεζοδρόμια με την ανεξέλεγκτη στάθμευση δικύκλων. Αντιλαμβανόμαστε το πρόβλημα στάθμευσης που έχει η πόλη της Κέρκυρας, το α αναζητήσουμε χώρους για τη στάθμευση των ε κύκλων.
Πολύ σημαντικό ζήτημα είναι η πρόληψη. Έχουμε προγραμματίσει ενημερώσεις στα σχολεία της Κέρκυρας. Θα απευθυνθούμε και στους πολίτες με ενημερώσεις και εκδηλώσεις.
Συναντήθηκα με τους σχολικούς τροχονομους.
Τελος, είναι δεδομένο ότι θα υπάρχει έντονη παρουσία της Τροχαίας στους δρόμους για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων”.
Ο Μ. Γιαννούλης ζήτησε την κατανόηση των πολιτών γιατί κάθε νέο σχέδιο μπορεί να έχει ατέλειες: “Έχουμε κάθε μέρα 14 τροχονόμους στο δρόμο και κάνουμε μεγάλη προσπάθεια”.