Εφτά θρεπτικά στοιχεία για να αντιμετωπίσετε την ακμή των ενηλίκων



Εκτιμάται ότι το 80% των ανθρώπων ηλικίας 11 έως 30 ετών έχουν ακμή, με τους περισσότερους από αυτούς να την εμφανίζουν από την ενηλικίωση και μετά.

Η ακμή ενηλίκων συχνά αναφέρεται ως ορμονική ή ορμονοεξαρτώμενη ακμή, επειδή στην εμφάνισή της παίζουν ρόλο ορμόνες, βακτήρια, άγχος και κληρονομική προδιάθεση. Μπορεί να αντιμετωπιστεί με φάρμακα, αλλαγές στον τρόπο ζωής και σωστή διατροφή.

Δείτε τι μπορείτε να καταναλώσετε για να καταπολεμήσετε την ακμή ενηλίκων:
  1. Βιταμίνη D: Η σύνδεση των χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D και της ακμής, έχει βρεθεί στο επίκεντρο πολλών μελετών. Μία από αυτές διαπίστωσε ότι το 50% των ενηλίκων συμμετεχόντων είχαν ανεπάρκεια βιταμίνης D.
  2. Βιταμίνες συμπλέγματος B: Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι η λήψη συμπληρωμάτων βιταμινών του συμπλέγματος B συμβάλλει στην υποχώρηση της ακμής. Είναι οι βιταμίνες που χορηγούνται για την επούλωση των ουλών της ακμής.
  3. Πράσινο τσάι: Είναι πολύ ωφέλιμο επειδή περιέχει αντιοξειδωτικά, τα οποία αποδεδειγμένα έχουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού ωφελεί σημαντικά όσους πάσχουν από ακμή ενηλίκων.
  4. Ιχθυέλαια: Σύμφωνα με επιστημονικές ενδείξεις, τα συμπληρώματα ιχθυελαίων που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά μπορούν να μειώσουν τη σοβαρότητα της ακμής.
  5. Ψευδάργυρος: Συμβάλλει στη θεραπεία πολλών δερματικών παθήσεων, της ακμής συμπεριλαμβανομένης, καθώς και στη διατήρηση της υγείας της επιδερμίδας. Η από στόματος λήψη συμπληρωμάτων ψευδαργύρου έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη σοβαρότητα της ακμής στους περισσότερους ανθρώπους.
  6. Προβιοτικά: Συμβάλλουν στην επούλωση των ουλών της ακμής και μειώνουν τον κίνδυνο φλεγμονής της επιδερμίδας.



Πηγή: onmed.gr