Βραδινά σνακ που θα σας χορτάσουν χωρίς να σας παχαίνουν!



Το βραδινό φαγητό είναι καλό να καταναλώνεται τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο, καθώς σε αντίθετη περίπτωση συμβάλει, μεταξύ άλλων, και στην πρόσληψη βάρους.

Και αυτό συμβαίνει καθώς δεν μεσολαβεί σωματική δραστηριότητα που θα βοηθήσει στην πέψη της τροφής και στο κάψιμο των θερμίδων.

Επιπλέον, πολλές τροφές δυσχεραίνουν τον ύπνο και προκαλούν παλινδρόμηση. Αν τρώτε αργά το βράδυ, κινδυνεύετε επίσης περισσότερο από καρδιακές παθήσεις και διαβήτη λόγω της αύξησης των επιβλαβών λιπιδίων στο αίμα.

Τι μπορείτε, λοιπόν, να φάτε πριν τον ύπνο για να μην παχύνετε;

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τι μπορείτε να τρώτε πριν τον ύπνο:



Πηγές: brightside.me, athensmagazine.gr