Τι εννοούμε ακριβώς όταν λέμε «άπαχο κρέας»;



Πόσο άπαχο είναι το άπαχο κρέας και ποια είναι η διαφορά του άπαχου και του έξτρα άπαχου; Ας δούμε τι λένε οι οδηγίες.

Το κρέας, τα πουλερικά και τα θαλασσινά πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές αν η συσκευασία τους αναφέρει τους όρους «άπαχο» και «έξτρα άπαχο» κρέας. Στο εξωτερικό, το άπαχο κρέας σημαίνει ότι στα 100 γραμμάρια του προϊόντος πρέπει να περιέχονται λιγότερα από 10 γραμμάρια λιπαρά, λιγότερα από 4,5 γραμμάρια κορεσμένα λιπαρά και λιγότερα από 95mg χοληστερίνης. Το έξτρα άπαχο κρέας περιέχει λιγότερα από 5 γραμμάρια συνολικού λίπους, λιγότερα από 2 γραμμάρια κορεσμένου λίπους και λιγότερα από 95mg χοληστερίνης.

Σχεδόν όλα τα θαλασσινά μπορούν να θεωρηθούν έξτρα άπαχα, ενώ όσον αφορά το άπαχο κρέας, το στήθος κοτόπουλου και γαλοπούλας χωρίς πέτσα και κόκαλα θεωρούνται τα πιο άπαχα, με 1 γραμμάριο λίπους στα 100 γραμμάρια ωμού κρέατος. Στην αντίπερα όχθη βρίσκεται το μπέικον με 42 γραμμάρια λίπους σε ποσότητα 100 γραμμαρίων.

Αρκεί, όμως, να θυμάστε ότι το κόκκινο κρέας δεν σημαίνει απαραίτητα πολλά λιπαρά. Το άπαχο κόκκινο κρέας μπορεί να περιέχει την ίδια ποσότητα χοληστερίνης και σχεδόν την ίδια ποσότητα λιπαρών με το άπαχο κοτόπουλο, το ψάρι και τη γαλοπούλα, αρκεί να είναι σωστά καθαρισμένο.


Πηγή: clickatlife.gr