Καλοκαιρινά γεύματα χωρίς ενοχές γίνεται; Φυσικά! Δείτε πώς…



Η άνοιξη είναι η εποχή που συνήθως οι περισσότεροι από εμάς σκεφτόμαστε τα κιλά μας ενόψει του ερχομού του καλοκαιριού.

Η εξόρμησή μας στη θάλασσα και το ντύσιμό μας με ελαφριά ρούχα μας κάνει να θέλουμε να φαινόμαστε και να είμαστε καλλίγραμμοι, αλλά και να μπορούμε εκ νέου χωρίς φόβο να βουτήξουμε στην αμαρτία.

Ωστόσο, τα υγιεινά και χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες τρόφιμα δεν είναι μόνο για την άνοιξη. Η διατήρηση καλών διατροφικών συνηθειών είναι μια συνήθεια που θα πρέπει να ακολουθείται όλο το χρόνο. Εξάλλου, η διατήρηση ενός σταθερού βάρους είναι ένας από τους βασικούς δείκτες υγείας.

Από την άλλη, το καλοκαίρι είναι εποχή χαλάρωσης και είναι εύκολο να «ξεφύγουμε» από τις συνήθειές μας. Στην ακόλουθη λίστα θα βρείτε μερικές απλές συμβουλές για να απολαύσετε το καλοκαίρι και το φαγητό χωρίς τύψεις:

Καταναλώστε τρόφιμα με αγχολυτικές ιδιότητες

Είναι τα λεγόμενα αντι-στρες, τα οποία επίσης μειώνουν και την επιθυμία για φαγητό. Σημειώστε τα ακόλουθα, τα οποία είναι χαμηλά σε θερμίδες: σπανάκι, άπαχο στήθος γαλοπούλας, σαρδέλες, αντσούγιες και σκουμπρί. Πλούσια σε τρυπτοφάνη, ψευδάργυρο και φολικό οξύ, ενισχύουν την παραγωγή ντοπαμίνης και σεροτονίνης, δηλαδή των ορμονών που είναι υπεύθυνες για το αίσθημα χαράς και ευτυχίας.

Αποφύγετε τα καλοκαιρινά σνακ

Κατά τη διάρκεια των διακοπών καίτε λιγότερες θερμίδες. Μπορείτε φυσικά να φάτε ένα παγωτό. Καλό, ωστόσο, θα ήταν να μην τρώτε ένα την ημέρα! Υπάρχουν και άλλα κόλπα βέβαια: Εάν φάτε ένα αβγό κατά τη διάρκεια του πρωινού, θα δώσετε στον οργανισμό σας τις πρωτεΐνες που είναι απαραίτητες για την ημέρα σας. Έτσι θα αποφύγετε τις αυξομειώσεις της γλυκόζης στο αίμα.


Μην ξεχνάτε τις τροφές που καίνε λίπος

Ο ανανάς, το λεμόνι και το γκρέιπφρουτ είναι τα φρούτα που πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας. Όχι μόνο είναι δροσιστικά, αλλά είναι και εξαιρετικοί λιποδιαλύτες. Επίσης, καλό θα είναι να τρώτε μικρές ποσότητες ξηρών καρπών. Διαθέτουν υψηλή διατροφική αξία και μειώνουν το αίσθημα της πείνας. Ακόμη, πέρα από την ιδιότητα του κορεσμού, οι ξηροί καρποί θα σας χαρίσουν άφθονη ενέργεια!

Η ένοχη ζάχαρη

Η ζάχαρη έχει συχνά υπεύθυνη όχι μόνο για την παχυσαρκία, αλλά και για πολλές άλλες ασθένειες.  Φροντίστε να αποφεύγετε τα γλυκά, καθώς και τα αναψυκτικά με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Αν μπορείτε, επιλέξτε αναψυκτικά light ή με φυσικά γλυκαντικά.

Αλκοόλ με μέτρο

Προσοχή στο αλκοόλ. Οι περισσότεροι έχουμε την τάση να καταναλώνουμε περισσότερο αλκοόλ κατά τη διάρκεια των διακοπών μας. Ωστόσο, το αλκοόλ περιέχει πολλές «κενές» θερμίδες, τις οποίες συχνά ξεχνάμε. Ακόμη, το αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση και συχνά αίσθημα πείνας.


Πηγή: alphafreepress.gr