Πώς θα δώσετε στο νερό σας φυσική γεύση φρούτων;



Λιγότερο από τέσσερα ποτήρια νερό την ημέρα υπολογίζεται πως καταναλώνει περίπου ένας στους δύο ενήλικες!

Η συνήθεια αυτή απέχει κατά πολύ από τη συνιστώμενη ποσότητα των 8 με 10 ποτηριών ημερησίως, επισημαίνει η Ήβη Παπαϊωάννου, RDN, MS, MBA, Διαιτολόγος, Διατροφολόγος, Μέλος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας, ΗΠΑ. Οι περισσότεροι δυσκολεύονται να φτάσουν το στόχο γιατί το νερό δεν έχει «ωραία γεύση». Μπορεί τα λαχανικά, τα φρούτα, οι χυμοί, το γάλα και τα λοιπά αφεψήματα να συμμετέχουν στην καθημερινή πρόσληψη υγρών, το νερό παραμένει, όμως, σύμφωνα με την κ. Παπαϊωάννου, το σημαντικότερο μέσο ενυδάτωσης του σώματός μας.

Πώς θα σας φαινόταν εάν μπορούσατε να δώσετε γεύση και θρεπτικά συστατικά στο νερό σας και όλα αυτά χωρίς κόπο ή επιπλέον έξοδα; Την απάντηση δίνουν τα αρωματισμένα νερά, infused waters στα αγγλικά, που μπορεί να έχετε δει να σερβίρουν στο lobby ξενοδοχείων ή σε κάποιο party. H νέα μόδα που κατακτά ολοένα και περισσότερους υπέρμαχους της ισορροπημένης διατροφής και όχι άδικα!

Τρία βήματα για το τέλειο αρωματισμένο νερό
  1. Συνδυάστε κάποιο φρούτο ή λαχανικό, με κάποιο μπαχαρικό ή φρέσκο αρωματικό φυτό.
  2. Τοποθετήστε τα υλικά σε μία κανάτα και συμπληρώστε με νερό ή σόδα και πολλά παγάκια!
  3. Αφήστε στο ψυγείο για μερικές ώρες ή ολόκληρη τη νύχτα.

Το αρωματισμένο σας νερό είναι έτοιμο να το απολαύσετε!

Τα κατάλληλα υλικά

Ακολουθούν τα καταλληλότερα υλικά που μπορείτε να δοκιμάσετε!
  1. Φρούτα: Πορτοκάλι, μανταρίνι, γκρέιπφρουτ, σαγκουίνι, λεμόνι, κεράσια, φράουλες, μούρα, raspberries, blueberries, αχλάδια, μήλα, ρόδι, ανανά, ακτινίδιο, ροδάκινα, νεκταρίνια, πεπόνι, καρπούζι, κεράσια
  2. Λαχανικά: Αγγούρι, καρότα, πιπεριές
  3. Βότανα και αρωματικά φυτά: Μέντα, βασιλικός, θυμάρι, φασκόμηλο, λεβάντα, λεμονόχορτο, τζίνζτερ, ξύλο κανέλας, βανίλια

Μερικοί ιδανικοί συνδυασμοί

Δεν υπάρχουν περιορισμοί στους συνδυασμούς που μπορείτε να δοκιμάσετε, αναφέρει η κ. Παπαϊωάννου και τονίζει ότι υπάρχουν μερικές γεύσεις που αξίζει να δοκιμάσετε!
  • Πεπόνι, μέντα και λεμόνι
  • Λεβάντα και λεμόνι
  • Ακτινίδιο, φράουλες και βασιλικός
  • Πορτοκάλι, blueberries και μέντα
  • Φράουλες, γκρέιπφρουτ, τζίνζτερ και θυμάρι
  • Αγγούρι, πορτοκάλι και θυμάρι
  • Κεράσια, τζίνζτερ, μέντα και πορτοκάλι
  • Καρπούζι, αγγούρι και μέντα
  • Ανανάς, blackberry και αγγούρι
  • Πορτοκάλια, σταφύλια και βασιλικός
  • Πράσινο τσάι, μέντα και ρόδι
  • Αχλάδι, κανέλα και κλωνάρι βανίλιας
  • Μήλο, τζίνζτερ και λεμονόχορτο
  • Λεμόνι, πορτοκάλι και τζίνζτερ
  • Καρότο, ρόδι και φασκόμηλο
  • Καρότο, μήλο, λεμόνι και τζίνζτερ

Tips για περισσότερο άρωμα
  1. Πριν προσθέσετε το νερό, τοποθετήστε όλα τα λαχανικά ή τα φρούτα στην κανάτα και με ένα γουδοχέρι ή κουτάλι πιέστε τα ελαφρά για να βγάλουν τους χυμούς τους.
  2. Πριν προσθέσετε αρωματικά φυτά, όπως η μέντα, σπάστε ελαφρώς τα φύλλα τους για καλύτερη εκχύλιση των αρωμάτων.
  3. Ξεφλουδίστε τα λεμόνια και τα υπόλοιπα εσπεριδοειδή για να αποφύγετε το νερό σας να έχει πικρή γεύση.
  4. Διατηρείστε το στο ψυγείο για δύο με τρεις ημέρες.

Δοκιμάστε να αυξήσετε την κατανάλωση νερού των παιδιών, παροτρύνοντάς τα να ετοιμάσουν το δικό τους αρωματισμένο νερό με τα αγαπημένα τους φρούτα, συστήνει η κ. Παπαϊωάννου!


Πηγή: healthview.gr