Τρεις τροφές που ανεβάζουν τη διάθεσή μας και δρουν ως αντικαταθλιπτικά



Όλο και πιο συχνά η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη άγχος και στρες, γεγονός που μας προκαλεί δυσαρέσκεια και θλίψη.

Αποτέλεσμα αυτού είναι αρκετά συχνά να στρεφόμαστε προς το φαγητό και να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες ως αντίδραση σε αυτήν την κατάσταση. Πρόκειται για το λεγόμενο «συναισθηματικό» φαγητό το οποίο προσφέρει απλώς μια προσωρινή αίσθηση ανακούφισης, αλλά στην πραγματικότητα μπορεί να δράσει αρνητικά στην ψυχική μας ισορροπία.

Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες τροφές, οι οποίες λειτουργούν από μόνες τους σαν αντικαταθλιπτικά και είναι καλό να τις καταναλώνουμε σε περιόδους στρες.

Δείτε τρεις από αυτές…

Καρύδια

Τα καρύδια αποτελούν μια θρεπτική τροφή που ωφελεί ποικιλοτρόπως τον εγκέφαλό μας, ενώ παράλληλα μπορούν να μας χαρίσουν ήρεμο ύπνο. Το βασικό είναι ότι περιέχουν μελατονίνη, η οποία φαίνεται να αυξάνει τις συγκεντρώσεις της συγκεκριμένης ορμόνης στο αίμα.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι επηρεάζει τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο, τα οποία ευθύνονται για την καλή μας διάθεση. Δύο φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα είναι ιδανικά!

Αβοκάντο

Το συγκεκριμένο φρούτο περιέχει μεταξύ άλλων λουτεΐνη, β-καροτένιο, βιταμίνη Ε και φυλλικό οξύ και θωρακίζει τον οργανισμό μας απέναντι στο έντονο στρες. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε λιπαρά, δηλαδή, σε ωφέλιμα μονοακόρεστα λιπαρά.


Πηγή: voicenews.gr