Επτά ρητορικά ερωτήματα από τον Νίκο Πέτρου για τα οχήματα τής ΕΛ.ΑΣ


Η παραπάνω αγγελία βρίσκεται αναρτηµένη σε γνωστή ιστοσελίδα πώλησης µεταχειρισµένων αυτοκινήτων και αφορά όχηµα ιδίου τύπου, µοντέλου, χρονολογίας, ενδεχοµένως λιγότερων
χιλιοµέτρων και σίγουρα περασµένο από ΚΤΕΟ, µε τα εκατοντάδες αυτοκίνητα, που ανήκουν στο στόλο των υπηρεσιακών οχηµάτων της ΕΛ.ΑΣ.!!
Με αφορµή την εν λόγω αγγελία, θα ήθελα να απευθύνω τα ακόλουθα ερωτήµατα σε όλους όσους ασχολούνται µε το θέµα των οχηµάτων της ΕΛ.ΑΣ., τόσο υπερεσιακούς παράγοντες και φυσική ηγεσία, όσο και στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και λαµβάνοντας υπόψη τις διαβεβαιώσεις (από τους αρµόδιους υπηρεσιακούς υπεύθυνους για τη λειτουργία των οχηµάτων), ότι είναι ικανά προς χρήση:
Α) Θα αγοράζατε ποτέ για προσωπική σας χρήση το ανωτέρω όχηµα»;(Πολύ πιθανόν να λέγατε στον πωλητή να του δώσετε οι ίδιοι τα 400 ευρώ να το αποσύρει).
Β) Θα υπήρχε περίπτωση να βάζατε την οικογένειά σας(γιατί οι αστυνοµικοί παιδιά µας είναι και µε οικογένειες δικές τους, οι περισσότεροι) στο συγκεκριµένο αυτοκίνητο διανύοντας τουλάχιστον 200χλµ. την µέρα;
Γ) Θα προσπαθούσατε να κάνετε ποτέ καταδίωξη µε ένα τέτοιο όχηµα;
Δ) Αν το αυτοκίνητο αυτό παρουσίαζε σοβαρές βλάβες 5-6 φορές το χρόνο τουλάχιστον µε αποτέλεσµα τις µισές µέρες του χρόνου να µένει ακινητοποιηµένο, ξοδεύοντας στα συνεργεία τουλάχιστον το δεκαπλάσιο της τιµής κτήσης του, θα το κρατάγατε ή θα το δίνατε για ανταλλακτικά;
Ε) Αν αποφάσιζε κάποιος ότι πρέπει όλα τα οχήµατα του στόλου της ΕΛ.ΑΣ. να περάσουν από έλεγχο ΚΤΕΟ θα στοιχηµατίζατε ποτέ ότι θα έβγαινε κατάλληλο έστω και ένα όχηµα από τον πρώτο έλεγχο;
ΣΤ) Γιατί κάποιοι προτιµούν να διατηρούν αυτά τα οχήµατα (µε τα προβλήµατα τους) και όταν τους λες για αγορά µέσω leasing (έστω και ελαφρά µεταχειρισµένων σαν αυτά που έχουν κατασχεθεί από τις τράπεζες)αµέσως προβάλουν δεκάδες νοµικίστικες και άλλου τύπου δικαιολογίες;
Ζ) Γιατί ένα ανεξάρτητο ευρωπαϊκό κράτος να µην έχει λύσει εδώ και δεκαετίες το θέµα αυτό, αλλά αντίθετα σαν πένητας να αναζητά «χορηγούς», «ευεργέτες», στον επιχειρηµατικό κόσµο της χώρας, για την επισκευή ή προµήθεια άλλων οχηµάτων;
Τα άνωθεν ερωτήµατα τίθενται κυρίως ως ρητορικά, καθώς έχω την ισχυρή πεποίθηση πως για ακόµη µια φορά θα µείνουν αναπάντητα!

ΠΕΤΡΟΥ Νικόλαος
Αστυνοµικός Υποδιευθυντής

Α΄ Αντιπρόεδρος ΠΟΑΞΙΑ