Οι καλύτερες εναλλακτικές πηγές σιδήρου εκτός από το κρέας



Άνθρωποι που αποφεύγουν μερικώς ή παντελώς την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, προβληματίζονται για το ενδεχόμενο ανεπάρκειας σιδήρου.

Κάποιες τροφές φυτικής προέλευσης περιέχουν σίδηρο, αλλά δεν το απορροφά εύκολα ο οργανισμός. Μόνο το 2-20% του σιδήρου των φυτών (που λέγεται μη αιμικός σίδηρος) καταλήγει μέσω του πεπτικού στο αίμα, συγκριτικά με το 15-35% του σιδήρου που περιέχουν οι τροφές ζωικής προέλευσης (αιμικός).

Υπάρχει, όμως, η εξής απλή λύση: Συνδυάζοντας τις τροφές με σίδηρο με βιταμίνη C, σχεδόν εξαπλασιάζεται η ποσότητα μη αιμικού σιδήρου που απορροφά το σώμα σας.

Δείτε έξι φυτικές τροφές πλούσιες σε σίδηρο που μπορείτε να συνδυάσετε με φρούτα ή λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C.
  1. Σπανάκι + κόκκινες πιπεριές
  2. Μπρόκολο + ντομάτες
  3. Κέιλ + πορτοκάλι
  4. Μαύρα φασόλια + λάχανο
  5. Φακές + λαχανάκια Βρυξελλών
  6. Μαύρη σοκολάτα + φράουλες


Πηγή: onmed.gr