Συμβουλές διατροφής τις ημέρες του καύσωνα



Το καλοκαιράκι, εκτός από ανεμελιά και μπάνιο στη θάλασσα, φέρνει και αρκετή ζέστη, που αυτές τις ημέρες θα έχει τη μορφή του καύσωνα.

Για το λόγο αυτό είναι καλό να προσαρμόσουμε ανάλογα και τη διατροφή μας για να μην επιβαρυνθούμε παραπάνω κι έτσι ίσως να μας φανούν λιγάκι πιο υποφερτοί. Ή τουλάχιστον θα μπορούμε να είμαστε λειτουργικοί και παραγωγικοί ακόμα και με τα 40αρια. Σαν τη σημερινή μέρα που η θερμοκρασία θα χτυπήσει κόκκινο.

Κι επειδή η σωστή διατροφή είναι το Α και το Ω στα πάντα σχεδόν στη ζωή μας, παρακάτω θα δεις ποιες τροφές να προτιμάς σε περιόδους καύσωνα και ποιες να αποφεύγεις.

Πες ναι:
  • Στο καρπούζι: Δεν είναι τυχαία ο βασιλιάς των καλοκαιρινών φρούτων. Ούτως ή άλλως, το κάθε φρούτο έχει λόγο που καταναλώνεται μία συγκεκριμένη εποχή. Γι' αυτό να επιλέγεις πάντα φρούτα και λαχανικά εποχής και σε καμία περίπτωση κατεψυγμένα. Το καρπούζι, λοιπόν, περιέχει λυκοπένιο, το οποίο είναι αυτό που σε προστατεύει από την έκθεση στον ήλιο. Αντίστοιχα πλούσιες σε λυκοπένιο είναι οι ντομάτες και η παπάγια. Επιπλέον έχουν πολύ αυξημένο ποσοστό νερού που τη συγκεκριμένη εποχή το χρειάζεσαι από όλες τις πηγές.
  • Στα φρούτα και λαχανικά που είναι πλούσια σε νερό: Μαρούλι, αγγούρι, φράουλες, κολοκυθάκια, πεπόνι, μπρόκολο, ροδάκινο είναι μερικές μόνο από τις τροφές που είναι πλούσιες σε νερό. Πρόσθεσέ τες στο καθημερινό σου διαιτολόγιο...

Πες όχι:
  • Στο αλκοόλ: Δύσκολο ειδικά εάν βγαίνεις το βράδυ, όμως, σκέψου ότι το αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση...


Πηγή: athensmagazine.gr